Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Milda11   19.09.2013 19:15:54
Pěkný jezevčík....
Když je to schválené jako traktor, jakto že je na prdeli toho návěsu 80??
Hmotnost prázdné soupravy odhadem??Ty natáčecí nápravy na návěsu super!
Jinak super,tohle má budoucnost......smile
K. Benáček   19.09.2013 19:21:06
Jezdily tam dvě soupravy z nichž jedna byla homologována jako nákladní automobil C, proto ta 80. Druhá souprava je již traktor a má omezovač na 65kmh. Tuto homologaci čeká i druhou soupravu, takže v budoucnu budou oba v podstatě traktory. Jinak mají již 3 tyto Tatry. Zatím 1x T a 2x C homologace.
VonVagel   19.09.2013 19:24:24
Klasika z ČR. Díky Tatratraktoru se dostaneme do Guinesovy knihy rekordů... zase někdo vymyslel něco co se mu hodí do krámu. Proboha! Tohle že je traktor?!
stenlynko   19.09.2013 19:27:10
mne sa to páči, len si dávam pár otázok, načo mu je vzadu polohovateľný záves a K80? bude to mať vývodový hriadeľ, akú to bude mať stabilitu napr s takým Jumbom, alebo tridemom hocijakej značky? smile
vojta2   19.09.2013 19:29:14
Můžu se zeptat v čem je výhoda že je to napsaný jako traktor?smile
K. Benáček   19.09.2013 19:33:00
Dle informací od obsluhy je první souprava homologovaná jako traktor, nemá tachograf a řidič nepotřebuje kartu a může s tím jezdit kluk od 17 let, když má T a E. Jinak jako další použití této Tatry může být tahání velkoplošného mulčovače nebo rozmetadla hnoje
Zetor   19.09.2013 19:35:12
Závěs K 80 to má kvůli tomu, aby to mohlo být schválené jako traktor. Každému je snad jasné, že zapojit za to cokoliv jiného než sedlový návěs je naprostá sebevražda. S taženým rozmetadlem by se tohle sotva pohnulo na hnojišti...
Milda11   19.09.2013 19:58:27
Tahat 570 tatraktorem mulčovač mi příjde taky jako úlet. jednoznačně určené na dopravu ať uz obilí senáž, siláž, popřípadě digestát k samochodu....
Mě by spíš zajímalo jak je to ošetřeno legislativně, pokud to má omezovač na 65km/h tak to jede nad 50km/h a tam platí že smí tahat 1,5 násobek hmotnosti.....A to mi nějak nevychází...
Spotřebu by někdo nevěděl?? a jak dlouho trvá ufouknutí dofouknutí pneu u tahače i návěsu??

díky
Pája   19.09.2013 20:57:42
Mě docela zajímá ten motor a převodovka. Tatra Phoenix používá stejné motory jako Daf, a to motory PACCAR řady MX o objemu 12,9l a výkonech 360, 410, 460 a 510 koní. Kde se vzal výkon 570. A také Tatra i Daf mají převodovky ZF, tak proč Allison?
deere-hanys   19.09.2013 21:15:17
Vojta: tak těch výhod je několik:
staší pouze řidičák T
neřešíš tachograf
neplatíš silniční daň
...
K. Benáček   19.09.2013 21:25:35
Informace o výkonu motoru 570k již kolují internetem a obsluha tento výkon potvrdila. Osobně si ale myslím, že má skutečně 510k z již uvedené motorové řady MX. Co se týká převodovek jedna Tatra by měla mít ZF a druhá Allison, také dle obsluhy a informací na netu. V budoucnu by měla mít Tatra na výběr právě několik variant převodovek.
stenlynko   19.09.2013 21:37:44
tu je tých možností viac, buď 16 stupňový manuál ZF, 16 stupňová automatizovaná prevodovka ZF AS-tronic alebo 6 kvalt Allison... a výkon motora by mal byť v troch variantách, 265,300 a 340kW... takže tých 570k by tam oficiálne byť nemalo smile keďže je to motor Paccar, tak tam je SCR s močovinou, ale je tu možnosť montáže predného neseného náradia smile to sú veci
Jára 1   19.09.2013 21:50:31
17 let a T řidičák,no to teda čumím co někdo schválí u nássmile smile smile smile
Filip 90   19.09.2013 21:53:49
Převodovka Alison se normálně montuje do Tater pro Austrálii už několik let. Jinak nechápu pohoršení některých z vás. Neni to co se hodí do krámu ale jen jaksi efektní řešení nedokonalýho zákona. To vidí každej, že to neni traktor ale v zemědělský dopravě kamion funguje stejně jak kdyby tam jezdil traktor. Tak proč AETR, profesák, řidičák, psychotesty, silniční daň? Jsou tu spojený výhody kamionu a traktoru do jednoho vozidla.
Výhledově se předpokládá, že díky stavebnicový konstrukci Tatry si zákazník bude moc sestavit auto, jaký se mu hodí. Takže výkon dle potřeby, nápravy s, nebo bez redukcí, zátáčecí/nezátáčecí zadní náprava, převodovka ZF nebo Alison, dohušťování ano/ne.
Jinak já bych to nepodceňoval, samozřejmě že na orbu nebo kypření to neni ale u vezrze s Alisonem a rektorama bych tak jasně netvrdil, že to bude mit problém se někde pohnout. Pokud bude použito správné obutí samozřejmě. smile
Ares 836   19.09.2013 21:56:00
Pro Mildu: Asi to bude něco, jako Fastrak, kterej jezdí taky 65km/h a tahá tříosák na K80 jako nicsmile.
stenlynko   19.09.2013 21:58:06
ale rozloženie hmotnosti tu bude trochu iné ako pri traktore a asi aj ako pri Fastracku... a zabúda sa na jednu vec, toto sú síce poľnohospodárske nízkotlakové pneumatiky, ale nie sú trakčné, teda primárne určené na poháňané nápravy smile
Milda11   19.09.2013 22:11:30
to jak je fastrac schválený je jedna velká haluz!!!! limity toho traktoru jsou jasně dané a z hovna bič neupleteš,ale výhody to má hlavně ta legislativa!!
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0078279972076416.s