Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Milda11   20.11.2013 21:02:20
Jde nějak porovnat tyto dva traktory myslím tím NH T8.420 a case Magnum 340???? Výkon, pohodlí,spotřeba, uživatelská přívětivost.....??? Díky
Honza.S2   20.11.2013 21:24:55
Tohle je ten jeden předváděcí co se má po demo tour v Čr vracet do Německa na rozborku a důkladnou kontrolu součástí?
karlos   21.11.2013 00:06:35
Tyhle traktory byly zapůjčeny za účelem zkoušky a porovnání, aby se rozhodlo, který koupit?
VonVagel   21.11.2013 01:40:27
Podle mně to CASE IH musí jasně vyhrát:)
MartinChv   21.11.2013 20:43:43
to Milda11: Jestli něco zjistím tak určitě dám vědět.
to karlos: Máš pravdu,hledá se náhrada za JD 8430,kterému se s... palivová soustava.
to VonVagel: Možná že i budeš mít pravdu,jelikož nový traktor jako výše zmiňovaný JD 8430 bude z 90% dělat na poli a vedení chce pro tyhle práce PowerShift a ne Vario nebo CVT,které zatím měli všechny testované traktory kromě zmiňovaného Magnumu.Prvním testovaným byl Claas Axion 940,kterého mám taky ve zpravodajství.
Jikor   25.11.2013 16:39:20
Jenom doplním že New holland tu byl první den. Udělal sotva pár ha a už půl dne stál na dílně smile "Nový traktor" Ale jináč asi bych u toho traktoru vyzdvihnul pracovní světla nevím zda jsou za příplatek ale všechny světla jsou xenonové... Radost s tím jezdit v noci smile
MartinChv   25.11.2013 17:03:52
to Jikor:Tak to si moc dobrou reklamu "modráci" neudělali smile Už se pro něco rozhodli?
VonVagel   25.11.2013 17:09:02
Pokud si dobře pamatuji tohle by měl být první kus podle mně prototyp na zkoušku v Čr. Takže se dá předpokládát že bude mít mouchy. Taky ho mohli testovat někde tak že by o něm nikdo nevěděl... Chce to trošku soudnosti:)
Milda11   25.11.2013 18:23:39
xenon určitě standart nebude.....
Dnes už je na spoustě traktorů i led osvětlení...hold vývoj nezastavíš....
Milda11   25.11.2013 18:25:24
Svého času chlapi od case tvrdili že plny powershift na magnumu je lepší než kdejaká plynulá převodovka, tak mě zajímalo srovnání, protože ten case byl tuším s manuálem.... Hlavně pracovní rychlost,otáčky spotřeba....
Jestli vůbec má smysl do takové převodovky investovat. Zadarmo nebude!!
Honza.S2   25.11.2013 18:30:27
Na obranu musím říct že to jezdilo v pár sousedních podnicích a bez problémů, těch pár dní. Pokud je to ale tak, jak říká VonVagel tak jo, to pardon, to chce trochu soudnosti ale z jiné strany, jelikož už se o tom mluví poměrně dlouho a pokud vím dobře má to nastoupit co nevidět na trh do prodeje. Takže si to někdo koupí, bude to opět stát co chvíli v servisu a bude z toho nešťastnej.
Kolik let trvalo CNH než odladilo Quadtraky.... teď bude ladit autocommandy.
Omlouvám se za svůj ostrý názor, pracuji se stroji CNH, tolik problémů co máme ať s malou řadou nebo velkou, nevím nevím. Říkal jsem to několikrát technikům od CNH, odezva žádná, zájem žádný, stroje se bouchají se stále stejnou elektroinstalací, stejným uložením motoru atd atd.. A teď vidím že to tu bude zas?
Claas během krátké chvíle postavil tři prototypy Axionu 900, bezpečně odladil a zatím ty traktory jezdí, až na upadené závaží nebo čidlo a povolenou hadičku. Tak kde je problém?
Honza.S2   25.11.2013 18:35:17
Ještě k tomu Powershiftu - kdyby na tom zapracovali, udělali by stokrát líp. Magnum má převodovky poměrně jemně dobře odstupňované, lépe než staré 16ti kvalty u JD8 a řazení tam chodí pěkně pokud se kalibruje. Když si vyhrají s řídícím programem, de facto to co bylo před pár lety nedotažené a nefungující, bylo by to o něčem jiném. Tak aby chodila převodovka v manuále, nebo v automatických režimech.
MartinChv   25.11.2013 19:11:58
to Honza.S2:Podle tvého předposledního komentáře jsem pochopil,že s traktory koncernu CNH až tak spokojený nebudeš.Kdyby to záleželo na tobě,koupil by jsi traktor jejich produkce?
Honza.S2   25.11.2013 19:30:33
To nejsme. Ale rozhodnutí záleží na vícero lidech, potom jde udělat kompromis. Za sebe říkám otevřeně že nevím, přemýšlel bych o tom. Ale rozhodně bych vzal do úvahy John Deere a Claas.
Těmto věřím pevněji a stojím si za tím přestože v poslední době se zaměřuji více na závěsnou techniku než traktory.

V neposlední řadě je servis a přístup prodejce. Pokud je někdo arogantní a nemá zájem, nemám zájem také.
V mé oblasti (Brněnsko) vede u mě jednoznačně Claas servis a znám i Lukrom JD.
VonVagel   25.11.2013 19:53:34
Nemyslím si že by měl být soudný výrobce, přece pustí do světa předsérii a výsledky zpracuje. Zažil jsem předsérii v Sklízecích mlátičkách a taky to šlo... Nezažil jsem a neviděl jsem že by něco takového pustil do ČR třeba JD. Sory ale CLAAS je v porovnání s ostatnímii výrobci traktorů zajíc(když neberu Renaulta). Druhá věc je že traktorů CLAAS se tolik neprodá=neprojeví se...
Milda11   25.11.2013 20:14:00
Je fakt že dobrý prodejce a dobrý servis prodá i totální zmetek. Důležité je pak to jestli se ten obchod opakuje podruhé potřetí.... Naštěstí máme svobodnou zemi a každý si může koupit co chce a kde chce. A pokud touží po nějaké značce ale nechce ji proto, že je mu prodejce nesympatický, může si tu samou značku koupit u jiného prodejce nebo dovést použitý stroj ze zahraničí.. S tím servisem je to horší. V každém případě servis jsou peníze a dovolit si ten luxus že nebudu spravovat někomu traktory protože si je ode mě nekoupil je cesta do pekel! To že nemá takové výhody a bonusy je věc jiná.....
Bohužel doba dneska je taková, že konkurence je veliká a zemědělci zneužívají situace...Vyberou si stroj a nechají vycukat několik prodejců s tím samým produktem s cenou a nakonec to od někoho koupí... Vždy dá někdo lepší cenu, je skladový stroj, potřebuje prodat,nakoupil za lepší kurz, množstevní sleva....
Jinak každá novinka má nějakou předserii,která se většínou stahuje zpátky do závodu a dělají se vylepšení..Prototyp je na nic, pak na něj nepasují žádné ND
Zetor   25.11.2013 21:39:40
No právě že John Deeru se to povedlo nejednou, vypustit zmetek. Postřikovače 5430, nový kombajny S690 a naposled nové traktory 7R...
Milda11   25.11.2013 21:49:48
zákazníci požadují pořád nové věci a tak se vývoj strašně urychlil aniž by se dalo vše otestovat a vychytat i ty nejmenší mušky.....
Není to tak dávno co tu byla diskuze, že na hannoveru nebyla žádná převratná novinka.....
Kdyby tam nebylo nic nového, ale zlepšila se spolehlivost a výdrž současné techniky tak by to byl obrovský krok kupředu!!!
stenlynko   25.11.2013 22:02:00
keby sa zlepšila výdrž a spoľahlivosť, bol by to krok dozadu... čo by všetky tie roboty v toľkých fabrikách vyrábali? smile
vojta2   25.11.2013 23:02:16
Bohužel, je to tak.
Skalda   26.11.2013 17:40:54
škoda, že tady kolega neuvedl, že u toho traktoru praskl klínový řemen a ten traktor za 2h jel. Claas je super traktor, ale budoucnost ukáže, ono je něco jiného, když prodáte 50 traktorů, nebo 350. A v neposlední řadě cena, když něco stojí o milion více, tak to ten levnější můžete dát na luxusní posezonku každý rok
Skalda   26.11.2013 17:46:13
A traktor se testuje u zákazníků jako prototyp, proto, aby český zemědělec mohl říci co je dobré a co ne. Koho znáte, že by posílal report do jiných výrobních závodů ? Kterého jiného výrobce zajímá názor českých farmářů, zvláště němečtí výrobci si hrají jen na svém písečku. Takže proč něco testovat v tichosti, když český zákazník může říci svůj názor....
Honza.S2   26.11.2013 17:51:48
Zvlášť když děláte posezonky zdarma že?smile Takže my až tedy půjdeme pro traktor jednou tak jedině ten nejlevnější ať můžem udělat přípravu na sezonu řádněsmile
Jinak mě jako uživatele nezajímá jestli si někdo nabouchá 500 traktorů a někdo 130. Pokud je těch 130 v jiné kvalitě, výbavě a s kvalitním servisem, o milion dražší tak si připlatím.
Tu posezonní prohlídku kluci udělají taky.smile
Honza.S2   26.11.2013 18:01:20
Jinak Skaldo, ruku na srdce, co v koncernu CNH vylepšují dle poznatků našich uživatelů? Vždyť mě to přijde že nic. Sám to vím jak to bylo u modrých T8000, jak je to u straších TG / MX a nových. Že špatně řešené věci tam jsou dodnes, akorát zesílené. Motor uhýbá na stranu pořád, kabeláž a spoje jsou pořád stejně uloženy, hadice pod kabinou, nefungující automatika....
Když jsem měl na jaře na podniku technika od CNH, tak mě vyslech, dal za pravdu a závěr byl takový že " konstruktéři to stejně nevylepší protože názory zákazníků příliš neposlouchají, nebo to bude něco trvat"smile
Milda11   26.11.2013 18:27:28
Když někdo prodává techniku s minimálním profitem, těžko bude něco vylepšovat extra. Na něčem vydělat musí. Nejlépe to jde na náhradních dílech, něco zaplatí pojišťovna něco zákazník a peníze se točí....
jinak to Skalda: v tom případě je nejlepší koupit si Bělorusa a za ty ušetřené miliony dělat posezonky zdarmasmile
VonVagel   26.11.2013 22:08:24
Je nesmysl si myslet že názory českého trhu mohou něco změnit...to co se tady prodá za celý rok se v německu prodá za měsíc...takže nás/vás nikdo poslouchat nebude! Jedině český výrobce...
Milda11   27.11.2013 07:01:00
S tím se nedá než souhlasit. Sice tu stroje najezdí velké množství motohodin ale z hlediska prodaných kusů jsme velmi malá rybka....
Honza.S2   27.11.2013 12:23:47
No dnes jsem se v tom svez, když chtěj připomínky tak jsem tam něco nechal, týkající se zejména malého monitoru v kabině a odkládacích prostorů a detailů, hlavně tedy elektroinstalace.
Co mě zarazilo, byla loupající se barva na podvozku a hydraulickém závěsu a to relativně dost. Uvidíme v létě co ukáže na polích a jestli tedy něco změní.
Milda11   27.11.2013 17:49:38
Nezapomeň poslat číslo účtu na prémie za zlepšovací návrhy, třeba z CNH přijde nějaký desátek....smile
Honza.S2   27.11.2013 19:18:26
Odměnou mě budiž vylepšený traktor New Holland T8.
Ne, z naivity už jsem vyrostl a z nesolventních firem vyléčilsmile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.01089882850647.s