Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
JCB.VLČÁK   06.12.2014 19:13:48
Konečně galerie kde sou vidět fastraci,jen škoda že jich není více.Jinač sám za sebe děkuji.Chtěl jsem se zeptat jak jsou v podniku s novou 8280 spokojeni?
TominH   06.12.2014 21:30:21
podle mne Factrac na pole nepatří...doprava ano, ale určitě ne polní práce. JCB jen chce být ´in´s ostatními výrobci traktorů. Už jen ta převodovka...
lovec   07.12.2014 09:39:55
pro TominH: když je to tvůj názor tak ho nikomu nevnucuj, jsi mimo.
JCB.VLČÁK   07.12.2014 10:15:13
pro TominH:Názor ti vyvracet nemůžu,ale s tímto názorem nemohu souhlasit,asi si neměl nikdy možnost ztrávit nějaký čas s Fastracem.Protože by ti stačila chvilka a mluvil by jsi jinak,jak z pohledu práce na poli v dopravě,a je toho mnohem víc v čem nelze srovnávat klasický traktor třeba John Deere a tak dále s Fastracem.Mohu z vlastní zkušenosti říct že Fastrac je prostě ojedinělý,a nelze se mu vyrovnat
Ludvík   07.12.2014 11:53:07
Pro TominH: Potom dle Tebe nepatří na pole žádný kloubák - ŠT 180, K 700,NH,CASE a další? Beru to,že se bavíš o kloubovém provedení.Každý má své + a - .Každý podnik si vybírá dle svých provozních podmínek.
Mirec   07.12.2014 12:00:51
Ja som mal tú česť s Fastracom si zajazdiť zhruba pol sezóny a tiež veru musím za seba povedať, že som mal z toho stroja pocit, že to na pole vôbec nepatrí a nie je to tam schopné snáď ničoho. Tieto moje myšlienky mi potvrdila aj ďalšia obsluha Fastracu, tento človek mi doslova povedal, že kde jeho Fastrac sa na roli len trápi pri určitej práci, klasický traktor tej istej výkonovej triedy s tým istým náradím sa len tak pohráva. Na druhej strane si ale myslím, že v doprave nemá medzi traktormi konkurenciu a je to jedno z riešení postupne končiacej autodopravy v našich podnikoch väčšinou zloženej zo starých Liazov a Tatier, nakoľko je už veľký problém aj s hľadaním vodičov, ktorí musia mať oprávnenie C, E, psychotesty a dnes už aj kartu vodiča (v SR je cena tohto "balíčka" cca 2000€). Okrem dopravy mi Fastrac príde optimálny napríklad pri senáži, dajme tomu do sejby ale ťažká poľná práca preň nie je...
Zdenda Deere   07.12.2014 12:10:53
Fasrak je opravdu ojedinělý, ale jen tou rychlostí a pohodlím, tam veškerá ojedinělost končí. Převodovka P-tronic je v poli nepoužitelná, řízení je tuhé a než dáš plný rejd, zatočíš x krát, po celodenním ježdění po poli máš ruky vytáhané jak opičák, plný rejd znamená sotva vytočit kola, utopené závěsy, oje nářadí i při tak malém rejdu chytá o zadní kola. I ta kabina je velmi ojedinělá, vrch chladí, spodek jen topí a podobné špeky. Abych nezapomněl, motor velký slabčák, 3230ku v klidu v kopci udělá JD 7530(175ps), atd atd smile
Milda11   07.12.2014 12:20:33
Fastrac je hodně pohodlný co se týká dopravy a hlavně rychlý. za mě určitě 8280 nebo 8310 s plynulou převodovkou ujede daleko víc než 3230 a hlavně ta převodovka..... Jinak fastraca je potřeba dotížit, jednak závaží za kabinu, jednak závaží do ramen předních... Jinak kouzlo je v dopravě.. spotřebově to je tak nějak jak klasický traktor,ale 4x malé obutí rapidně změní celkovou rentabilitu stroje!!!
lovec   07.12.2014 13:05:25
Hošl hoši sto lidí sto názorů, souhlasím s Ludvíkem, že stroje se kupují dle podmínek a potřeb jednotlivých podniků, 8280 byla pořízena do dopravy a seti ale po roční zkušeností zvládne i ostatní polní práce ... samozřejmě dle půdních podmínek a záběru stroje
Honza.S2   07.12.2014 13:12:16
Tuhle 8310ku je možné na Prostějovsku běžně potkat na podzim i s pluhem při orbě a dalších polních pracích vedle pásového traktoru. Před ním tam jezdila i starší verze 8250, taktéž v setí, akorát s 6m Prontem. Dle slov obsluhy by tehdá zvlád i 8m záběr sečky.
Co se týká dopravy, moje zkušenosti skončily u typu 3220. Především velmi slabý motor, snad nejhorší parametry na 220 kobyl ten traktor zhodil. S překladačem Annaburger v poli a manuálně řazenou převodovkou je taková souprava velmi pomalá a neobratná zvláště ve svahovitém terénu. Další věc je, že sice mám povolenou rychlost 65km, ale jaký návěs k tomu, abych využil legálně potenciál stroje? Fliegl?
Jinak možnosti dotéžování a volba pneumatik také omezená. Nebál bych se toho v sečení s trojkombinací, shrnování, hnojení s neseným rozmetadlem a zimní údržbě komunikací. Tady už by ale dle mého názoru bylo lepší zapracovat na koncepci stroje Fendt Xylonsmile Ten kloubí přednosti systémového nosiče a traktoru.
Zetor   07.12.2014 13:21:03
Fliegl už nelze dnes dodat na 60 km/h tak snadno jako dříve. Fastrac s návěsem nikdy nebude legální. Vše musí mít ABS, pokud se udělá za těžký prachy 60ka, tak neladí povolená hmotnost přípojného vozidla (není 2,5 násobek) a nebo únosnost pneumatik.smile
Milda11   07.12.2014 13:32:05
Souprav Fastrac 3220+Fliegl a na prdeli 60km/hod tu jezdí neurekom..Nevěřím tomu, že by všechny byly nelegální. Nevím jak to V TOKU dělali,ale prostě takové sourpavy na cestě jsou..To že JCB, převzali noví importéři a věci co uměli v TOKU neumí, je problém jejich. Vysoká rychlost i s návěsem byl jeden z hlavních důvodů prodeje tohoto stroje... Jsou podniky kde tyto stroje dělají všechny polní práce, jednoznačné plus je doprava, práce v lince (velký shrnovač, trojkombinace sečení, sběrací vůz)...
Jinak pro prodej bude důležitá cenová politika, dnes to tu na Moravě prodává Lukrom, Toko, BV Technika..... Ceny má každý diametrálně jiné! To samé i kvalita servisu.
Zdenda Deere   07.12.2014 13:37:01
To že už dnes nejde dát na prdel Fligela 60ka, jak tu napsal Zetor, není věc importéra JCB..
Zetor   07.12.2014 13:56:36
Ano, přesně tak. Já vím, že ty soupravy tu jezdí, tehdy na to byla nějaká výjimka, nějaké schválení, ale dnes to už neplatí. Jak to bylo udělané nevím, ale ty návěsy jsou na 60ku docela tragicky vybavené. Nicméně nový takto snadno dodat nelze, to je ověřené i u dovozce Flieglů. Takže do dopravy je sice jak dělaný, ale až se stane průšvih, tak kdo ví...
Milda11   07.12.2014 13:59:39
Tím průserem to zavaní nejen u jcb a fliegl...Až chlapci od PČR začnou vážit zemědělskou techniku, hlavně zatížení náprav, tak budou lítat pokuty o kterých se nikomu ani nezdá..Všechno to tak nějak funguje legálně,ale realita je diametrálně jiná!
Zetor   07.12.2014 14:07:36
Vážení? To je sranda! Když Vás načapou přetíženého, tak Vám vlepí pokutu. Ale až se někomu ten návěs vypřáhne za jízdy a vletí to do baráku, a někoho to tam zabije, tak někdo půjde bručet...

A stačí, aby nějakej motorkář nedal přednost, vjede do silnice, traktor ho sejme, stačí aby se zmrzačil... Přijde soudní znalec, koukne na soupravu, traktor má ABS, návěs ne, vina (nebo minimálně spoluúčast) na straně řidiče traktoru a už se veze... Pokuta je sranda, ale až pak půjde o zdraví, o život a o vězení, tak přejde humor...
JCB.VLČÁK   07.12.2014 17:03:12
Rozjela se tady veliká debata,,musim říct že z vlastní dlouholetou zkušeností s FASTRACEM 3185 AUTOSHIFT jezdím max.82km/h.Taháme zatim Arcusina,Návěs Krampe Big Body 650,cisternu,a sečku Kinze 8řádek,a vakovač.Po Slovensku jezdíme po dálnicích normálně bez problému.Kamionaci se jen diví.A o překládání to je další věc,až policie začne vážit tak to zkončí,a sem rád že na návěsech máme přídavné váhy a může se to vše kontrolovat
Honza.S2   08.12.2014 10:37:10
Tak to i platíte mýto cosmile Škoda že u nás to na dálnici nesmí... Předpokládám že to tavíte i s tím haraburdím za sebousmile Kdysi to těch 80 umělo, na menších kolech a v Německu přípustné na dálnici. Já to rozjel párkrát na 65 s návěsem v zádech, po široké silnici a ze strachu jsem toho raději nechalsmile
Mirec   08.12.2014 19:58:26
To ja som sa tiež s Fastracom nebabral a vozili sme sa spolu vždy maximálnou rýchlosťou (65), keď teda môj žltý kamarát vládal smile a to aj s plným návesom aj prázdnym. Dvakrát dole kopcom som ho vyskúšal pokiaľ pôjde a dal aj tých 85 smile smile ... podotýkam, cez obmedzovač...
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.008350133895874.s