Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
čivava   29.05.2014 18:57:31
a čeho prosím
sim111   29.05.2014 19:02:55
no senáže asi nie tipol by som kukuricu alebo pšenicusmile
deno   29.05.2014 19:13:05
Neviete prosîm vás niekto , aké najširšie pneu je možné dať na tieto vozy?
Michal Chromý   29.05.2014 19:34:41
A těch cca 21 t se tam vejde podle techničaku nebo podle prospektu ? Já jsem dostal fliegla ASW 391 a v technicaku jsem mel nejake udaje,a kdyz jsem ho zvazil tak to vubec nesedelo a celkova hmotnost se zmenila o 3 t
smile
Martin Molva   29.05.2014 19:46:49
Celková je 20 tun, návěs váží cca. 6,8tuny, takže si dovedeš dopočítat, kolik bys asi tak měl vozit dle předpisů.
edmont   29.05.2014 20:04:58
To je ten Dolanskejch? smile
čivava   29.05.2014 20:05:47
Martin.M : počítat snad umím,právě proto na to jsem reagoval,že je to zase blbost,která se tady píše
Michal Chromý   29.05.2014 20:09:36
To Martin.M: a ten návěs váží 6,8 t podle tecničáku nebo jste ho vážili ? Já mám v techničáku napsaný že važí 7,8 t a když jsem ho z vážil tak 10 t což je průser smile
steyr_mx   29.05.2014 20:16:02
10t ?? snad sranda nie ? 11,5 vazi moj tridem 60 kubikovy smile
Michal Chromý   29.05.2014 20:17:54
To Martin.M: a ten návěs váží 6,8 t podle tecničáku nebo jste ho vážili ? Já mám v techničáku napsaný že važí 7,8 t a když jsem ho z vážil tak 10 t což je průser smile
Martin Molva   29.05.2014 20:21:26
Michal Chromý: Vycházím z údajů výrobce. Ta hodnota je samozřejmě orientační, záleží na výbavě, ale aby se to lišilo o dvě tuny, to už je teda opravdu hodně...

čivava: jako blbost bych 21 tun nákladu neviděl, u nás je možné vše :))) záleží na materiálu a na odvaze řidiče..... jen kolega Koryta to napsal poněkud kostrbatě.
Zetor   29.05.2014 20:25:39
Tak ten Fliegl je dvacetituna. 21 tun v techničáku mít nemůže, protože Fliegl narozdíl od všech ostatních výrobců nepřenáší přes oj 3 tuny, nemá jí na to dimenzovanou. 21 tun obilí se ale do něj vleze, ten objem je přes 30 m3. Neřešil bych, co říká legislativa, protože to byste nemohli jezdit s ničím, ale zabýval bych se, na co je vůz dimenzovaný. A já osobně bych se o nápravy a šasí bál i při té celkové hmotnosti 20 tun.

10tun u tridemu je normálka, těžké nápravy, u Fliegla sice hmotnost rámu je téměř zanedbatelná, ale zas výtlačné čelo dělá svoje. Ta hmotnost je reálná. Jinak techničák snese všechno, reálný hmotnosti jsou jiná pohádka... Spíš by mě zajímalo, kolik je u toho tridemu celková hmotnost návěsu.
čivava   29.05.2014 21:55:46
Martin.M:vždy záleží na druhu plodiny,nebo druhu nákladu,ale tak jak píše ten slovenskej tipař,tak do pšenice o váze 21 tun má hodně daleko smile
Martin Molva   29.05.2014 22:38:21
čivava: materialem jsem myslel prevazeny material, ne pouzitou ocel, spatne jsem to formuloval, omlouvam se. Jinak pokud bych uvazoval objemovou hmotnost psenice 800 kg/m3 a objem nastavby udane vyrobcem, ktera je 35 m3, tak jsem orientacne na 28 tunach nakladu..
Milda11   30.05.2014 08:53:14
99% návěsů v zemědělství se přetěžuje, když výrobce prokáže přetížení neuzná Vám záruku, takže budete platit jak mourovatí. A to že by někdo jezdil s poloprázdným návěsem, to žádný provozní technik v podniku nedovolí. Ba naopak je vidět,že na spoustě návěsů jsou silážní nástavky a vozí se návěsy plné hnoje obilí.....Říká se tomu provozní slepota... pak není problém vidět že návěs co má celkovou hmotnost 25 tun vozí kolem 30 tun materiálu...
George8030   30.05.2014 09:34:26
Fendt 828 + Krampe BigBody 600 - nechali na něm senážní nástavky,ucpali v nich přední děrované okno a zkoušeli co uveze. Školil jsem obsluhu,jak s traktorem jezdit a když jsem přijel do výkupu - s pšenicí,tak celková hmotnost soupravy na váze byla 41 tun ... Váha traktoru cca 9,5 tuny + měl závaží 2x 600kg v každém kole, hmotnost návěsu tuším,ale nevím přesně byla cca něco kolem 6 tun? odhadem jsem počítal,že hmotnost prázdné soupravy,když to jooo přidám,tak je něco kolem 18tun ...takže mi vychází váha pšenice na návěsu 23 tun ...co se týče jízdních vlastností při takovémto zatížení,tak se s tím dalo frčet i pěkně místy 55km a návěs se choval velice dobře,na takovou váhu. Dále jsem jim ale doporučil,že by měli pánovi s překládacím vozem říci,aby to přiště takto nepřekládal. smile
Honza.S2   30.05.2014 10:04:15
To je otázkou času, kdy dojde na vážení traktorových souprav. Ten kdo to takhle provozuje si podřezává větev sám pod sebou.
Znám případ kdy návěs na 14tun vozí 15 - 16 tun, nápravy jsou po několikáté výměně, očividně přetěžované a to je navíc kyvné provedení náprav. Završeno překročením rychlosti nad 40km/h přímo před policejním radarem ve městě....
Na druhé straně, pokud mě s tím někdo nechytí, těžko se dá dokazovat, že ten návěs není přetěžovaný neboť zemědělský provoz se mnohdy rovná podmínkám dakaru nebo tankodromu a tím jsou vyšší nároky na stabilitu a pevnosti podvozku. Tímto ovšem neříkám že jsem pro ani že bych nějak záměrně takhle soupravu provozoval.
martinko   30.05.2014 15:38:50
28 ton nákladu? To sa mi nejako nezdá... smile
KorytaPhotography   30.05.2014 15:54:48
Ano edmonde ten je novej z Dolan smile smile
Tomaš_8285   30.05.2014 21:12:26
u nas mame Fliegl ASW 160 plus nadstavby, podla prospektu to ma max celkovu hmotnost 16 ton, a samotny vlek 4,2 tony, ale vaha sa lliši podla vybavy, co vravel predajca. takze cca 12 ton vychadza čista hmotnoť a kolega odvažal kukuricu a bolo skoro 16 ton naložene smile dokonca pri siláži sa ho podarilo troška poprevracať
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0076360702514648.s