Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Raskiss   06.06.2014 14:07:16
Me by spise zajimalo, kdyz autor mluvi o prevraceni, jaka je vyska lozne plochy od zeme (treba nad tocnou) a celkova vyska toho navesu v porovnani s temi vozy Krampe? smile
Milda11   06.06.2014 14:48:47
Celkem mě překvapuje to zjištění, že to je vratká souprava ve svahu.. tady jezdí phoenix sice s mamutem pod Bouzovem žádná rovina tu není a jsou spokojení, tak jestli to nebude tím umikovem a bergmanem???? Jinak kluci od PL jsou aktivní,předvádí velmi aktivně tatru což je dobře. Jinak co sem se bavil s lidma, že by někdo byl vyloženě tak nadšený, že by sedl na prdel potažmo podepisoval smlouvu na nový stroj tak takový není nikdo a to jsou vesměs provozovatelé bioplynek, čili ideální cíloví zákazníci pro tento stroj. Možná je to jinde jiné....
Tatraka   06.06.2014 17:04:24
Soudě podle barvy sklizené trávy mohlo jí tam být přes 30 t a to musí být znát.
Milda11   06.06.2014 18:35:27
Podmínky mají všichni stejné a pokud se nepletu tak v Krucemburku mají masseye a krampe 900 a to nejsou drobečci!!!smile
PavelCZ   06.06.2014 18:47:09
Moc pěkná páce Tomesmile
TomášJ.   06.06.2014 18:57:55
to Raskiss, nejsem prodejce ani jedné značky. Pouze pozorovatel, takže popravdě nevím smile Říkám to, co jsem viděl. Na tom poli jsem u toho nebyl jenom já. Na roviny by to bylo asi super, ale do svahů teda ani náhodou. Jinak jezdilo se na mírně podmáčené louce, jedinej kdo byl tahán, byla tato tatra. Další poměrně překvapující věc je to, že tato prázdná souprava na vyfoukaných gumách, dělala suveréně nejhlubší kolej. Jak vypadaly koleje potom když to bylo plný asi nemá cenu ani zmiňovat ...

Nevím ani to, zda se můžou u tatry dofukovat ty gumy za jízdy? U nás se tak nedělo a pokaždý když nafoukal fůru, tak zastavil a cca 2 minuty foukal kola.

to Tatraka - soudě podle váhy, tam tý trávy nebylo ani 20t smile

Carlos219   06.06.2014 23:57:33
Vždycky jsem toužil poznat dle barvy posečené nahrnuté trávy kolik tun to dá . Bravo pane smile smile smile smile smile smile
TomášJ.   07.06.2014 00:58:47
to Milda - ona ta souprava pěkná je. Účel plní taky. Jenže je to opravdu speciál a všude to prostě fungovat nebude a ani nemůže. V rámci předvádění se to tu den zkusilo, ukázalo se defakto to, co se od toho dalo u nás i čekat a to je tak vše. Na roviny ke Kolínu, Praze apod. tam by to uplatnění našlo jak prd. Pokud by to někdo dokázal využívat pravidelně, bylo by to i zaplatitelný. Levná sranda to není teda vůbec. Přidaná hodnota tam je v rychlosti a spotřebě. Nevím o kolik jsou větší Panavy v Lesonicích, ale tady to má základ z Bermannu, takže toho víc neodveze.

Každopádně v místech, o kterých píšu já, by si to na odvoz senáže pořídil opravdu jenom velkej kaskadér. (Na silnici k odvozu obilí, brambor apod. proč ne. Nemá to tachograf smile) Tatra byla na svahu úplně v pohodě, mluvím o Bergmannu, aby nedošlo k mýlce. Jinak mě osobně ten podvozek přišel celej takovej dost zajímavej. Má to rám nerám, na tom ,,nějak,, uchycený na točnách nápravy, odpružený vzduchem. U rámu mi přijde, jak kdyby byl ukradenej z nějaký starý devítitunky a prodlouženej na Bergmanna. Ale tak snad to mají spočítaný a bude do držet víc než rok dva.
Milda11   07.06.2014 09:50:09
Ten kdo s tím bude jezdit hlavně po cestě do výkupu atd tak si koupí klasický tahač a návěs na silničních pneu. Kromě toho že bude na poloviční ceně pořizovací bude i na menší spotřebě, menší valivý odpor nejsou tam reduktory atd.... To že bude muset mít tachograf a platit silniční daň je minus. Otázka kolik bude muset najezdit aby se mu ten rozdíl vyplatil.. Největší přínos bych viděl možná pro lesáky, do stavebnictví, vození kamení, písku atd...
Největší plus soupravy vidím ve větší celkové tonáži 48 tun oproti 40 tun traktor. Bavme se o tom, že vše bude legální, to že tu jezdí traktorové soupravy přetížené je věc druhá!!!
Jinak dát tatru do linky s traktorama je cesta do pekel, bude je dojíždět(je rychlejší) takže odvoz se bude shlukovat a výhoda stroje je pryč, to by pod řezačkou musely jezdit min 3 kusy jen tater... Jinak ve svahu na mokru jsem to neviděl,ale jestli je to tak špatný jak píšeš tak obrovský mínus. Tady ještě chlapi nadávali že to pomalu vyprazdňujě, plnili senáží lis!! Jinak jsem zvědav na to co budou mít v Jasnu a jak se to projeví. Tady je to silné tlačení na pilu aby se s tatrou prodával bergman a asi to není to pravé ořechové!!!
Zetor   07.06.2014 11:55:43
Pravda, absence kardanu znamena pouze hydraulické vyprazdňování, to je problém. Ale k té legislativě... ono to zas tak růžový není. Nikdo neví, jak dlouho tomu vydrží absence tachografu a status traktoru. Druha věc jsou rychlosti. Pokud nechci platit za návěs silniční daň, tak musí být traktorový. To je automaticky 40 km/h. Pokud chci 60km/h, tak musím dát ABS a poslat návěs do zkušebny, což může stát třeba i 200 tisíc. Takže hmotnosti budou ok proti traktoru, ale rychlosti ne, nemluvím o pneumatikách, které pravděpodobně nebudou mít dostatečnou nosnost. Takže když se něco stane, tak řidič je taky v hajzlu.
Matúš.V   07.06.2014 13:02:13
Táto súprava jazdila pomerne vo veľkých kopcoch na Slovensku v Levoči. Osobne sa divím, že to vydržalo, ale určite táto súprava nie je do veľmi svahovitých a členitých podmienok. Tam by som určite volil nosič nadstavieb 8x8. Jeden jazdí s nadstavbou bergmann HT45 a má za sebou už pekné kopce a problém s tým nie je.
Absencia kardanu je nezmysel na hydromotore fungujú aj bergmanny v jasne, krampe bandit, romil mamut, alebo panav v Lesoniciach a o probléme som nepočul. Ako to bude ďalej s legislativou sa uvidí počul som, že sú dosť veľké tlaky, aby sa to zrušilo takže sa uvidí.
TomášJ.   07.06.2014 13:11:40
to Matúš a bylo malinko mokro nebo byla absolutně suchá a tvrdá podložka? To asi dost hrálo roli u nás. Jak jsem psal, louky byl mírně podmáčené. Ta tatra tu i zapadla (jako jediná z odvozců).

8x8 by cesta byla i do našich podmínek, tam by ovšem bylo potřeba z toho udělat nosič nástaveb, aby na to šla dát cisterna a návěs i na obilí. Člověk by nevozil mega objemy, tam by šlo spíš o tu uspořenou naftu a větší rychlost.

Tohle na fotkách fungovat taky bude, nevím proč by nemělo, ale nebude to pro každýho smile
Matúš.V   07.06.2014 13:36:54
Robili po dažďoch, podložka bola mokrá, ale nebolo to nejaké extrémne blato. Majú na nej teraz cestné pneu. lebo má dovozovú cisternu. na senáže bude mať flotačné, takže to bude ešte lepšie.
Jenda JD   08.06.2014 21:34:26
Zdravím měl sem možnost řídit tuto soupravu. Tak asi takhle, fůry byly kolem 20t.ty focené dokonce přes 20t.pravda že jsem zapadl ale vyjelsmile Na svahu se to trochu naklonilo, ale jeli jsme zrovna přes takový hrb, ale ve svahu to nebude úplně ideálsmile pravda je že těžiště je docela vysoko, musí se jezdit s rozumem. Pro srovnání MF s krampe se ve svahu taky docela hrbí, když je naložen a před pár dny na jeteli taky zapadl, ale taky vyjelsmile Jak řekl prodejce má to své pro a proti. Takže diskuze by mohla být dlouhá a taky záleží na názoru, kdo je pro a kdo protismile Jo do party s malými odvozci se to nehodí, ale to třeba krampe 800 taky nesmile Linka má být stejná to je pravda.
petrnewmi   09.06.2014 09:51:08
Zdravím pánové, rád bych tuto diskusi také obohatil. To co zde píšete je určitě pravda, ale také částečně neznalost produktu. V každém případě jsou to myšlenky zajímavé a rád se z nich poučím. Proto souprava jezdí po předváděcích akcích a po zákaznících, protože z kanceláře informace budeme jen těžko zjišťovat.
Teď něco málo pro vysvětlenou toho co zde píšet:
1. Legilstiva - Návěs je homologovaný jako traktorový s ABS a rychlostí 65 Km/hod. Zatížení na nápravu je 13 t a zatížení pneumatik při rychlostním indexu je 10 t.
2. Podvozek Umikov - byl konstruován jako výměnný systém nástaveb, tzn., že podvozek může vozit nástavbu dle přání zákazníka. Cisterna, velkoobjemová nástavba, atd. K výrobě návěsu byl použit materiál, který se používá na lesnických nástavbách od společnosti UMIKOV. Pérování je vzduchově, ale je možné tento návěs osadit i hydraulickým pérováním.Dlouhodobý provoz ukazuje, že s tímto není problém (těžký lesnický provoz). Stejně tak další možnosti provedení a výbavy. (provedení a počet náprav, atd.)
3. Je i možnost dodat vozidla klasické konstrukce jako výměnný systém nástaveb (6x6, 8x8, atd.)
3. Vyprazdňování nástavby je řešeno hydraulikou a jak zde bylo napsáno používají to i ostatní značky. Rychlost vyprazdňování je závislá na obsluze. V testovacím režimu chápu, že obsluha neví co si k tomu může dovolit a i toto potom ovlivňuje názor na problematiku.
Myslím si tedy, že produkt je výborný, uplatnění na trhu najde a ne pro každého se hodí tato souprava, ale řešení máme. :-)
Těším se na další Vaše názory a rád se budu podílet na diskusi. smile
SIKU   09.06.2014 15:45:03
V Malackách vozil plný okolo 18ton čistej váhy senáže
Jenda JD   09.06.2014 20:51:17
jak bylo řečeno dalo by se vysýpat rychleji, ale na volnoběh to stačilo. Vzhledem k objemu to netrvalo nějak dlouho. Jinak sem byl velice spokojen, jízdní vlastnosti jak v terénu tak na silnici určitě lepší jako asi jakýkoliv traktor. brzdy taky velice dobré a podvozek umikov je pěkně vyřešen. Za mě má tahle souprava určitě plusové bodysmile
Zetor   09.06.2014 21:14:11
Ten dlouhodobý provoz je těch 20 dní co to jezdí? smile Ne, tak chápu jak se to myslelo, ale provoz v lese má asi jiná úskalí než ten zemědělský. To ukáže až čas, nicméně faktem zůstává, že rám vozu je nejen slabší než u ostatních návěsů, ale používá i naprosto výjimečné nosníky z I profilů, které dále používá jen Fliegl a např. Wielton. Tyto nosníky mají dostatečnou nosnost, ale nejsou stavěné na zatížení v krutu. Což je přesně to, co ten návěs zažije při každém výjezdu z pole. Takže aby to šasí nebylo zkroucené za pár let. Nemluvím o tom, když to někdo položí, to je asi konec.

A teď ta legislativa... Jestli jsou ty pneu 600/50 R22,5, tak tato pneu má při 4 barech a 65 km/h nosnost 4 380 kg. Takže 17,5t celková na podvozek návěsu. Připočtu - li hmotnost prázdného vozu, vezmu-li v potaz, že ta nástavba je hodně nahnána dozadu, tak tato hodnota je určitě překročena. Takže legislativně se to provozovat nedá. Pokud řachne guma, někdo se přitom zraní, nebo to někoho zabije, tak řidič sedí. To je bohužel fakt, zkoušeli jsme přihlásit návěs na 60km/h, z tohoto důvodu jsme to odpískali... Jestli se na to dá cisterna, tak opět problém s nosností náprav, i když to mohou zachárnit silniční gumy, ale to potom ztrácí význam.

Pokud by někdo měl zájem o 6x6ku či 8x8, tak kdyžtak bych věděl o pár podnicích, které se budou zbavovat 20 let starých Agrotater... To je de facto stejné. Nefunguje tamto, proč by mělo toto? Nemyslím že problém byl v tom, že to mělo tachograf. Proto se ty lidi toho tak hojně nezbavujou...
Honza.S2   09.06.2014 21:55:05
Michale s tou výměnou nebo zbavováním se toho to není tak jednoznačný. U nás na podniku jsou také trambusy s výměnnou nástavbou. Také se jich zbaví ale víceméně jsou zastaralá, nespolehlivá, nevyhovující, zdlouhavé přípravy na STK kde je stejně třikrát vyhodí. Nevím v jakém stavu jsou ty auta u zákazníků co myslíš. Jak je to s tlakem na půdu je jasná věc, to víme všichni takže třeba tady je důvod, nevím.
Ale je fakt a to se nezastávám teď Tatry ani dalších, že kompletní výměna za nové stroje v podstatě není jen tak. Prakticky to zatím nikdo nenabízel a zatím v tuhle chvíli ani moc nenabízí, což se může rychle změnit.
A jaká je situace s nákl. auty pro zemědělství ... pominu li Tatru tak rok - dva zpět když si oslovil prodejce vozů s dotazem, zda by byli schopní sestavit auto s výměnnou nástavbou pro zemědělské použití, tak se s tebou ani nikdo nebavil.
Teď mě tu několik lidí namítne že nemám pravdu, že je k dostání to nebo ta nástavba, podvozek... ale prakticky nevím kde by to v novotě běhalo.
Zetor   09.06.2014 22:12:22
Tak to byla samozřejmě nadsázka, i když takový Měřín byl schopen ty Tatry naráz zrušit a nakoupit návěsy, ale to je spíše výjimka. Většinou je ta výměna pozvolnější a Tatry se nechají dožít. To byla jen taková metafora, a pozastavení se nad tím, že se dnes nabízí znovu to, co se nabízelo před 30 lety...
Raskiss   09.06.2014 22:19:23
Nakladni automobil v zemedelstvi je vec, ktera se musi porizovat s citem. To same plati u tohoto tahace. Ano kazdy muze tvrdit, ze nakladni automobil je rychlejsi (az 90 km/h) nebo ten tahac je rovnez rychlejsi (az 65 km/h).

Zkuste si sami (Vy co vlastnite agrovku, matesa nebo traktor) se stopkama pri odvozu kukuricne silaze nebo vojtesky, klidne na kratke i velke vzdalenosti, zmerit prumernou rychlost techto souprav po silnici. Dojdete k tomu ze v podminkach ceskeho zemedelstvi (co par km to vesnice) dosahuje prumerna rychlost nakladniho automobilu hodnotu do 50 km/h a u traktoru jste nekde kolem 35km/h. Mereno na vzdalenosti od 2 km do 10 km. A u toho tahace to bude nekde mezi. Cili co z toho vyplyva? Maximalni rychlost, ktera by me jako zemedelce zajimala nejvice kvuli zvyseni vykonnosti, je nevyuzita. Takze je otazka, jestli je opravdu nutne mit soupravu s max rychlosti 65 km/h. Ano pri vysokych prepravnich vzdalenostech nad 10km je to vec vyhodna, ale ruku na srdce, ktery zemedelec vozi vlastnimi prostredky na takovou vzdalenost a pokud ano, kolik ma ha tak daleko. Bavim se o preprave travnich hmot a kukuricne rezanky.
Milda11   10.06.2014 08:24:32
Přepravní vzdálenosti hlavně co se týká bioplynových stanic jsou mnohem více než 10 km! často i 40km jedna cesta.i v klasickém zemědělství se vozí více než dost. Doprava dělá v podniku co má živočišnou výrobu možná i polovinu motohodin co traktor najede. Nejde jen o vození travní senáže a siláže, ale i digestátu, obilí do výkupu, potažmo cukrovky do cukrovaru....takže tady teorie s průměrnou rychlostí je mimo. Největší výhoda tatry je v tom, že může mít celkovou hmotnost 48 tun, traktor s návěsem 40 tun. Pokud budu vše ložit legálně jak mám, čili sem o 20% na hmotnosti více. Další výhoda je v tom, že do traktoru dávám závaží abych ho dotížíl, tady dotěžuju točnou takže místo železa vozím materiál který potřebuji! Cena obutí tatry bude taky někde jinde než u traktoru! Co se týká stability ve svahu životnosti gum, to nikdo neposoudí, protže dlouhodobé srovnání prostě není.
nevýhoda tatry je to jednoúčelový stroj. těžko s ní budu rýpat v zemi atd... taky cena je vyšší. pak stojí za úvahu jestli není lepší mít klasický tahač + návěs na silničních gumách, který nebude jezdit na pole, cena bude min poloviční. náklady na provoz taky. sice tachograf, bezpečnostní přestávky ale.... a mít překladací sestavu na kraji pole.
Nemyslím si, že ing. Anděl v Lesonicích je takový střelec, že by si koupil tři tatry kdyby to byla taková utopie!
Doufám, že skončí doba kdy 200 traktory tahají 3 osé návěsy a mají toho plnou prdel, nebo traktor přes 300 ps tahá ten sám návěs a šéfové nadávají jak je drahé obutí... Je potřeba najít rozumný kompromis. stroj co to utáhne za rozumné náklady. Může se Vám to líbit nebo ne,ale třínápravový návěs moc ekonomický není,pokud á vozit vše za všech podmínek. U Znojma na rovině je vše možné,ale v kopečkách na úzkých cestách a nepříznivých podmínek je to kolikrát o hubu a papíry...
Honza.S2   10.06.2014 08:48:29
Střední podnik s živočišnou výrobou o 300 kusech dojnic, s výměrou 1500 ha má přepravní vzdálenost v rámci katastru cca 15 km. Silnice vesměs takové, kde se nedá jezdit s takovým kolosem nebo velkoobjemovým návěsem s traktorem ani 40km/h.
Doprava do výkupu se realizuje v zanedbatelném množství, zbytek si realizují odběratelé. Stejně tak dodávka hnojiva, osiva.
Dá se realizovat i vlastní doprava i hnojiva, ve vzdálenosti do 40km s rezervou.
Bez živočišné výroby se toho vozí daleko méně.
Jak je to s přepravou řepy do cukrovaru tedy nevím, dosud jsem žil v domění že si ji zajišťují cukrovary smluvně s přepravci, že řepa se nevozí již deset let vlastní dopravou.
Zvláštní.
Podniků s BPS mám v okolí také několik, vzdálenosti z polí jsou do 20km maximálně. Jo, šílenci se zřejmě najdou co budou táhat těch 80km, tam ale už záleží na ekonomech co si dovolí....
Snad asi poslední kdo vozí v mém okolí ječmen do sladovny jsou naši sousedi, na vzdálenost 30km traktorovým návěsem.
Jsou i výjímky co mají nákladní soupravy a tam se odvoz provádí na vzdálenost 40km.... Jen pro obraz příklady z praxe.
Za další nevím, na soupravě Tatry s návěsem ty pneumatiky na silnici, no myslím že to nebude také zcela ideální.
Metallica   10.06.2014 16:37:24
Ano, pro tvůj modelový podnik by byla Tatra s návěsem jak stodola téměř k ničemu. Proč by si ji také kupoval... Z mého pohledu je Phoenix se seníkem určen primárně pro podniky typu ADW, Rhea, Višňové apod, kde jsou přepravní vzdálenosti poněkud jiného rozměru, než u farmy s 1500ha.....
Honza.S2   10.06.2014 17:51:57
To není jen ten jeden podnik. Takových je třeba na okresech Vy nebo Pv většina, možná je výměra 2000 - 2500ha. Smluvní přepravci nejezdí jen k nám, jezdí se i k dalším. Byla to víceméně ilustrace situace jak to +/- vypadá v reálu. Tím jsem ovšem neřek také že by byla k ničemu....
zvedjaja   10.06.2014 19:52:38
Velmi zajímavá diskuse ze tu rozběhla. Padlo zde dosti argumentů, proč je tahle koncepce k ničemu. Ale na druhou stranu.. podobně se tu mluvilo před letyo Lexion 600 či 1000koňové řezačce.. a dneska? podívejme se kolik Lexionů a nejen 6tistovek po republice jezdí. Tato koncepce je velmi zajímavá a jen čas a odvaha zemědělců(konzervativnost českých zemědělců je značná) ukaží, zda tohle byla správná volba výrobce Tatry či nikoliv. Osobně si myslím, že myšlenka je dobrá a využití i pro podniky s 1500ha značné.
Zetor   10.06.2014 20:08:04
Někdo tu zmínil Višňové... V čem by se jim toto hodilo? Cena tahače dvojnásobná proti tomu co používají. Cena návěsu pětinásobná proti tomu co mají... A výhody? Jaký vlastně? Na pole to stále není, ale i tak, ve Višňové s tím do pole nepotřebují... A že to nemá tachograf... Nemůžou s tím na dálnici, problémy tam budou jiné a ta pořizovací cena pohodlně smlaskne to, co se ušetří na mýtu a podobném. Opravdu to není pro každého... Nebýt toho přihlášení jako traktor, tak po tom nikdo ani neštěkne, přiznejme si to smile
TomášJ.   10.06.2014 21:03:46
Co maj ve Višňové krom Annaburgerů, že je cena oproti tomu pětinásobná?
Zetor   10.06.2014 21:06:03
Myslel jsem tím Benalu, nebo Schwarzmullery, nebo co za ALU vany to používají... Nikoliv traktorový návěsy.
TomášJ.   10.06.2014 21:17:46
To ti potom ale může prodejce přijít a říct ti, že si můžeš tu Tatru koupit na silničních gumách, otypovanou jako traktor a ten Schwarzmuller, kterej pochybuju, že ti prodaj za necelejch 400 tis, že si k tomu můžeš dokoupit taky. Nebo si rovnou koupit normální tatru. Zas nemůžeme porovnávat neporovnatelný smile
Zetor   10.06.2014 21:21:53
Ano, to může, a dopadlo by to tak, že by se koupil výrazně levnější MAN na obyčejnejch gumách. Ale to jsme u toho, že v takových podnicích se vyplatí normální nákladní auto, které se bežně vyrábí, a ne toto smile
zvedjaja   12.06.2014 21:21:08
pro Zetor, tvých nározu jsem si tu vždy cenil a považoval jsem tě za odborníka znalého zemědělské problematiky, ale dle tvých posledních přízpěvků mi to přijde, že ti kluci z Tatry rozkopali hračky a naházeli je do kanálu. Podle toho co píšeš, jsou pak pánové z Lesonic či Jasno Jasenná uplní troubelíni, když si tyhle koncepty koupili a hodlají je provozovat. Cena tohodle návěsu, který je v plné výbavě je 2,2mil--- opravdu ve Višnové mají návěsy z hliníku za 400tis se stejným či podobným objemem?
Zetor   12.06.2014 22:14:15
Jako že by si Jasno či Lesonice pořídili hezké věci, které dobře vypadají, ale ekonomicky ne úplně funugjí? smile Neříkalo se tu kdysi, že to je přesný popis výkonného pásového kombajnu ve službách? Hezký, ale nerentabilní...smile Linku z Jasna jsem neviděl, neviděl jsem jejich návěsy, nemohu soudit.

Tento návěs za 2,2 mega je nepoužitelný na obilí a kukuřici na zrno, což je přesně to, co ve Višňové vozí. Takže to se musí vzít jakési výtlačné čelo či podlahový pás. Máme je v nabídce, takže vím, že to stojí kolem 3 milionů. Věřím, že za 600 tisíc se nějaký ten Benalu dá sehnat. Aspoň mi to vždy zákazníci mláti o hlavu... Tolik k vysvětlení mé úvahy....
Milda11   13.06.2014 08:06:23
Tatry v Jasnu ještě nejsou tak je nikdo nemohl vidět. Jinak obilí a kukuřici nevozí tak na co by kupovali pás nebo výtlačné čelo? Annaburgera tam zkoušeli kdysi, chlapi si stěžovali že to není tak stabilní ve svahu a hlavně že to je cenově mimo. Proto tam jsou Bergmani 45 a 65 a joskiny 62 m3... vše na vzduchovém podovzku,aby mohli v největších kopcích snížit výšku a zlepšit stabilitu na svahu.
Překvapuje mě, že tam není ani jeden Fliegl na to, že tam vždy byly nadstandartní vstahy s TOKO, a Fastraců, fell tam je od nich za historii na desítky kusů...
zvedjaja   13.06.2014 09:41:01
Zetore máš pravdu, že tahle nástavba na fotkách není vhodná na obilí, ale po drobné úpravě sní obilí je možné vozit. Lepší varianta je ale místo téhle nástavby si pořídit na podvozek Umikovu nějakou sklopnou vanu či koupit jetý vanový návěs. Pokud ve Višnové vozí převážně obilí a kukuřici, není potřeba kupovat nástavbu bergmann ale vanovou nástavbu.
K ceně 2,2 mega - to je cena za full výbavu tohohle návěsu. Bez obou natáčecích náprav ovládaných z kabiny ta cena bude úplně někde jinde. A stejné je to s cenou Tatry 5,5 mega - opět full výbava.. jiná převodovka či jiný motor a cena bude úplně někde jinde.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.011914968490601.s