<<< Následující galerie Předchozí galerie >>>
Autor:
MartinDLG IMAGEBAROMETRTak jako každý rok, tak i letos společnost DLG provedla průzkum vnímání značky v sektoru zemědělské techniky, známější pod názvem IMAGEBAROMETR. Průzkum zadala Institutu výzkumu trhu Kleffmann Group, který ho provedl na základě 676 telefonických dotazů. Dotazováni byli vedoucí podniků, z nichž podíl podniků s rostlinnou výrobou tvořil 37 % a s živočišnou výrobou 63 %. Jeho výstupem je index každé značky, vypočtený z dotazů, v kterých se částečně odráží samotná znalost každého z výrobců zemědělské techniky, loajalita ke značce a taky její image, což má současně i vliv na celkové hodnocení značky.
Značka Amazone se posunula se 49,9 body rovnou z 6. místa předchozího roku na místo 4. O to radostnější je to, že je první firmou v pořadí, která se zabývá především výrobou tažených strojů. Na prvních třech místech se totiž umístili především výrobci traktorů Fendt (60,6 bodů), Claas (56,2 bodů) a John Deere (51,3 bodů).
Zveřejněno: 08.02.2015 11:30
Zpět na seznam galerií v kategorii
Počet zobrazení 8598
Docela by mě zajímalo, jak je to u nás.