<<< Následující galerie Předchozí galerie >>>
Autor:
FendtistkaNová řada Fendt 300 Vario Datum focení: Duben 2015
Místo focení: Praha
Byli jsme pozváni na předvádění nové řady Fendt 300 Vario. I když tato řada patří traktorům s menším výkonem 110PS - 138PS, velmi mile nás překvapila. Co se týče komfortu a ovládání, tak ten je jako u vyšších verzí. V nové kabině se velmi rychle zabydlíte a cítíte se zde skutečně velmi pohodlně. Stejně jako u větších "bratrů" i v této řadě si můžete vybrat z nabídky Power či Profi.
Základní údaje a technická data:
Fendt 310 Vario 110 PS 81kW
Fendt 311 Vario 119 PS 88kW
Fendt 312 Vario 129 PS 95kW
Fendt 313 Vario 138 PS 102kW
Kabina Fendt VisioPlus
Velká kabina s objemem 2.520litrů. Zaoblené panoramatické sklo poskytuje dokonalý výhled. Paralelní stěrače pro zvětšený zorný úhel. Vyhřívané zadní sklo se zadním stěračem. Osvětlená ovládací konzole na pravé loketní opěrce. Automatické tlumení vnitřního osvětlení. LED - pracovní světlomety. Širokoúhlá zrcátka pro ještě lepší výhled a sluneční roletka, nepropouštějící světlo, která zabírá celou šířku čelního skla.
Fendt Variocentrum (Power)
Integrované Variocentrum pro přehlednou obsluhu všech funkcí. Kompletní podsvícení fóliové klávesnice pro bezpečnější práci ve tmě. Modul ovládání zvedacího závěsu pro rychlozdvih, regulaci zahloubení, vývodové hřídele a tlačítko Stop. Joystick Vario pro jednoduché a přímé ovládání s pěti dalšími funkcemi. Ergonomické uspořádání všech obslužných prvků na pravém blatníku.
Rychlý přehled díky barevnému rozlišení funkcí hydrauliky, motoru, převodovky a vývodových hřídelí.
Fendt Variocentrum (Profi)
Všechny funkce jsou přehledné v jednom terminálu. Ovládání pracovního nářadí přes sběrnici ISOBUS. Souvraťový management Variotronic s programováním jízdy v klidu nebo během jízdy. Varioterminál 7-A s intuitivní navigací v menu a jednoduchou obsluhou. Geniální obslužný koncept Variotronic jako u velkých traktorů Fendt.
Nejmodernější technologie motoru a převodovky
Čtyřválcový motor se zdvihovým objemem 4,4l a vstřikováním Common-Rail. Technologie úpravy spalin SCR. Nižší jmenovité otáčky 2.100ot/min. pro nižší spotřebu paliva. Převodovka Vario pro plynulou jízdu od 0,02 do 40km/h. Velký objem nádrží: Nafta: 210l, AdBlue: 23l. TMS a automatická regulace mezního zatížení 2.0. Více tahové síly díky vysokému točivému momentu 485 - 596Nm.
Jízdní dynamika s bezpečností a komfortem
Automatické funkce pro pohon všech kol a uzávěrky diferenciálu. Inteligentní řízení brzdových světel pro včasné znamení při brždění. Systém řízení Fendt Reaction pro lepší přímý chod kol a pro rychlejší jízdu po silnici. Transportní rychlost 40km/h při snížených otáčkách motoru (1.700 ot/min). Celková dovolená hmotnost až 8,5tuny. Vysoké užitné zatížení až 3,5 tuny. Úrovňová a výšková regulace přední odpružené nápravy. 100% lamelová uzávěrka diferenciálu pro předek a zadek pro lepší přenos síly.
Tímto bychom chtěli poděkovat prodejcům za pozvání, možnost nafocení a zároveň vyzkoušení této řady.
Zveřejněno: 28.04.2015 20:40
Zpět na seznam galerií v kategorii
Počet zobrazení 7871