Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
karanice   09.02.2016 21:02:31
Moc pěkné záběry.smile
Docela se těším na to jestli se tento traktor uchytí v konkurenci QT a JD 9RX.
Matúš.V   09.02.2016 21:41:41
Pekné fotky!
Sú už aj nejaké kusy objednané, predané? Tento stroj asi marketingom a krásou neprerazí, ale myslím si, že to je poctivý a kvalitný produkt, čo by postupom času mohol získať slušnú pozíciu v pásových trkatoroch.
Jano SK   10.02.2016 01:37:49
V SR viem o jednom zapozicanom pasovom.
Obdivujem ale odvahu dovozcu ponukat stroje s motormi nesplnajucimi aktualne nutne emisne normy a teda legalne neprihlasitelne ako novy stroj.
Lakadlo je urcite cena, pretoze ta sa hybe inde ako u konkurencie.
A dalsia otazka bude dostupnost ND a znalosti servisu ( vyroba mimo EU, colnica na kazdu zasielku a pod ).
Honza.S2   10.02.2016 07:30:57
Matúš: Poctivý a jednoduchý určitě ano. Na druhé straně si tím kupuješ de facto Quadtrac STX 450 z roku 2005. Co se mě na tom líbí, a to hodně, jsou koncové převodysmile Jde i o jednoduché řešení případné opravy, kde se nemusí demontovat v podstatě pásová jednotka, nebo alespoň rozebírat. Řešení kopírování středových rolen taky stojí za pozornost, ale jak dlouho vydrží. Další je motor, Cummins, což je dobrá volba.
Nicméně asi to nevyváží to, že v tom bude celý den k nevydržení.

Jano: Nevím jaké máš údaje o ceně, ty poslední z loňského roku se pohybovaly tak, že to zlehka olizovalo konkurenci a u kolové 310ky se mě protočily panenky. Tak jedině že by slevnili už.
karanice   10.02.2016 10:50:39
Proč v tom nebude celý k nevydržení?
Proxima   10.02.2016 11:32:10
Protože je to kostitřas smile
Honza.S2   10.02.2016 13:53:51
Má to prostornou kabinu což se mě taky líbí, ale je na silentblocích. Druhak já bych třeba chtěl provozní monitor u traktoru, přece jenom na dnešní provoz... V době kdy se jezdí na efektivní spotřebu a vytížení stroje. Tady je monitor ale co jsem zjistil tak na hydrauliku. Zbytek vše stará klasika. Pak jedině ovládat mašinu jako staré Géčko - zařadit kvalt a dusit motor.
Uvidíme co s tím výrobce udělá. Nějáké podněty určitě mají a sbírají. Teď je důležitá stránka servisu, tak jak psal Jano SK, je li sklad v Evropě nebo vše plave na lodi. S dodávkama ND ze zámoří bojují i jiní a to jsou na trhu podstatně déle. Nechci nikoho kritizovat, ale zároveň by to chtělo i pořádnou podporu servisní - jak přistupovat k pásům třeba - položky za 200 tisíc... Na druhé straně na tom nic moc záludností není, mašina by se dala dobře opravovat, když by se tomu měl někdo věnovat naplno a ne se dívat jako na doplňkovou část sortimentu.
Jinak mám info že je zájem i o kolové verze s nižším výkonem motoru. Třeba se vrátí doba dvojmontáží, podle nejmenovaného autora z odborného tisku je to zajímavé a účinné řešení, zvláště dává li k tomu podmět firma Claassmile
deni   10.02.2016 15:48:31
U nás kúsok je predajca ,ale nič moc .Nepočul som,že bi niečo išlo na odbyt a na servis si teda treba počkať aj na nd.Monitor ukazuje aj zaradený prevodový stupeň,otáčky vývodového hriadela ,zdvih ramien no ovládanie chaos.
Tomáš.M   10.02.2016 18:14:08
U nás na západnom Slovensku od jesene jazdí jeden kus. Bolo tu viacej traktorov na skúšku s naším 4 metrovým terralandom. Najprv najväčší Massey ferguson potom Fendt ale to nejak neberiem vážne skúšanie týchto dvoch, nemajú váhu a nevedia patrične previesť výkon cez kolesá. Potom tu bol 600 konoví Cat, pohodlie luxsus pre obsluhu, lenže dosť drahá vstupná investícia tak sa napokon priniesol na skúšku Versatil 550DDT, ktorý napokon stále zostáva v našej firme. Väčšinou podrýval ťažké pôdy a to hlavne po zbere cukrovej repy kde pole zostáva ako "letisko". Musím povedať že traktor pracoval veľmi dobre s terralandom pri maximálnej pracovnej hĺbke. Čo sa týka pohodlia kabína je veľká a priestranná má dokonca koženú sedačku s vyhrievaním ale jej odpruženie na silentblokoch je asi prežitok z doby kamenej. Na stroji sa vyskytlo pár drobných porúch ktoré boli odstránené servisom. Čo sa týka motoru a prevodovky to je už uvedené v príspevkoch hore.
Matúš.V   10.02.2016 19:29:08
To, že sa to nedá prihlásiť ma zarazilo. V takom prípade je to bezpredmetná téma. A ak aj bude s novou normou tak aj cena už bude tam, kde konkurencia.
sim111   10.02.2016 19:40:55
Možno na C-čkove tabule by to išlo na Slovensku nikdy nevieš.smile
Jano SK   10.02.2016 20:25:38
sim111 : Jasne, na "C" to ide.. ved to len chalani v dielni dali dokopy nejake zvarence, nasli za sopou hodeny zbytocny motor Cummins Q15, v CATe im dali z vrakoviska prevodovku z D9 a aha... co sa z toho da doma postavit !
No a nakoniec len lakyrnik videl na nete volajake cervene stroje, tak to tak strekol, ako sa mu to pacilo. Len ked to pojdu prihlasovat, musia strhnut dole stitky z ramu, pretoze tie tam akoze nikdy neboli....

Ziaden Versatile ( ani kolesove ! ) sa este nerobi s motormi Stage IV, ktore treba pre EU, maju iba stage IIIB a pre "less regulated countries" - Australia a pod este Stage IIIA.

Ale to nebrani tomu aby na ponuku na Slovensku isty predajca napisal TIER IV ( a zabudol to male potvorske "i" - interim, t.j.Tier IVi, co je v EU terminologii Stage IIIB )....
Honza.S2   11.02.2016 08:52:20
Jano: Akorát nevím, jestli se i na tohle dívá zkušebna, pakliže ano, jak to mohlo projít?
Jano SK   11.02.2016 10:19:05
Honza: "C" znacky su taka slovenska specialitka, ktora sa mierne minula s povodnym zamerom....
Bola zavedena moznost legalizovat tkz "samodomo " - staci par foto, formular, schvalenie od uradu a moj samodomo moze legalne bez STK, po cestách III triedy za 33 EUR kolok. Podstatne je to, ze sa jedna o stroj, ktory nebol typizovany, t.j.vyrabany.... realita je taka, ze sa objavili mrte starych strojov opat na cestách, ktore boli bez znaciek, resp. ako tento priklad aj nove stroje, kotre nemaju typove schvalnie, nepresli by skusobnou a pod....
Logika je asi tak, ze ak mam Zetor 25 v dokonalom stave spraveny ako keby vysiel z fabriky, ale bez papierov a chyti ma organ, tak mi beru vodicak. Ak z neho dam dole original motor 25HP a dam tam 600 HP CAT C18 tak dostanem "C" znacky a mozem legalne jazdit po ceste !....

No a v tomto pripade majitel musi mat odvahu ( znamosti ) prist na policiu a prehlasit Versatile za doma postaveny stroj a policajt mat odvahu mu ziadost schvalit....
Honza.S2   11.02.2016 10:50:32
Jano: Dík. Zajímavé. Přemýšlel jsem co to je za způsob ale nijak to nehledal. V případě Čr jde zase o opak a to eliminovat všelijaké zgarby na silnicích.
Teď už mě zapadají do sebe všechny ty spekulace.
sim111   11.02.2016 18:30:47
ja som to myslel s trochou nadsádzky ale sám vidíš čo všetko na takých značkách behá, ale v septembri končí tým prvým prihláseným platnosť tak uvidíme čo bude.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0075700283050537.s