Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
VonVagel   22.09.2015 21:29:30
I v té zelené barvě to vypadá dobřesmile
Milda11   23.09.2015 09:21:08
Nevím jestli to dělají pásy,ale vypadá neskutečně mohutně.... trochu bych měl strach s tím u nás jezdit....přece jen pásy mám proto abych snížíl celkovou šířku.....
Litos   23.09.2015 09:33:14
Někde na netu jsem četl 10,5 stopy tzn asi 3,2 metru šířky.
Honza.S2   23.09.2015 10:50:21
Milda: Myslel jsem že pásy mám z jiných důvodů... s šířkou máte problém všichni. Byť je to o 30cm přes tři metry, už tam musí být doprovod a povolení.
George8030   23.09.2015 11:12:10
tak pásy se řeší hlavně měrný tlak na půdu a utužení a zároveň pořád na šířku vycházejí lépe, než dvojmontáže :) ... spíš mě by zajímalo, jak prodejce JD bude vysvětlovat zákazníkům, nebo jaké bude používat argumenty, co je lepší? Jestli tento nový JD RX 4 pásy a nebo jeho léta vyráběný RT s 2 pásy? :)
Honza.S2   23.09.2015 11:22:10
Čekal jsem kdy se rozjede diskuzesmile Diskutoval jsem se zástupci JD a Case IH již před časem a řešil co je lepší, jestli dva nebo čtyři pásy. Ztráta času nad tím přemýšlet, je lepší se zeptat uživatelů, praktiků.
Pár jich znám, co mají jedno z řešení. A jde jen o to, jaký má zákazník požadavek. Hodně jich jde po koncepci Quadtraca, někdo je zastánce "buldozeru" 9560RT. Teď jde jenom o to, co může dodavatel nabídnout. Vždycky je něco za něco, všechno má něco do sebe...
Čtyřpásáky dnes vlastně řeší tři firmy, ta jedna z nich ho potřebuje hlavně někde prodat, technická podpora je věc druhořadá. U JD si myslím že se jim bude dařit a přeju hodně úspěchů.
George8030   23.09.2015 11:28:52
zeptal jsem se záměrně, jelikož zda 2 a nebo 4 pásy je, jak jsi uvedl, diskuze na dlouho. Jsou uživatelé, co řeknou, že jedině 4 pásy, pak zase jsou lidé, co testovali QT 4 pásy, řekli, že je to strašný a mají 2 pásový traktor a dle slov jsou spojeni, jelikož jich mají víc i třeba a nebo obmění a jdou znovu do 2 pásů. Ale pořád je tu Case se svými 4 pásy a dnes i Versatille a určitými argumenty, pak tu byl Challenger a JD se svými 2 pasy a argumenty, proč je to lepší než 4 pasy (tam pak šlo i jiné priority, zda JD nebo Challenger). A dokola takové žabomyší války smile Ale vše si našlo své uživatele. V tomto případě mi není jasné, jak to zdůvodňovat? smile to jako před zákazníka položím nabídku na 560 koní JD RT a proti tomu RX a ty si sám vyber zákazníku? Čím budu argumentovat, co je lepší? :)
Luděk   23.09.2015 11:31:03
Ze silničního provozu mám praxi tu,že doprovod,,nadrozměrného" pásáku většinou není a hlavně jezdí s rozsvícenými všemi přídavnými (pracovními) světly po silnici a v noci to je síla.Předem píši,že to nevypnou ani při potkávání s vozidly,s kterými se potkává. Již jsem si několikrát říkal,co tak se nevyhnout až na mostek nebo příkop a zavolat poliše..............
Honza.S2   23.09.2015 11:39:13
Dvojpásová koncepce je méně náročná na údržbu a má méně pohyblivých částí. Naproti tomu při zatáčení na menších plochách je třeba problém, ve vlhku horší trakční vlastnosti, nemá to uzávěrku.
Čtyřpásák je náročnější na údržbu, resp. kontrolu, má více rolen. Do toho jestli jsou dražší čtyři pásy oproti dvěma při výměně, do toho bych se raději nepouštěl.
Jinak práce s čtyřpásákem je luxusní, bezkonkurenční trakce i ve svazích, poloměr zatáčení lepší než u Magnumu 7250, zvládne i menší plochy v pohodě, prostě to má něco do sebe.

A teď půjde o to, jestli zákazník bude vědět co chce. Jestli chce vlastně pásáka, pokud ano, tak se bude rozhodovat. Ti zákazníci nejsou zase blbí a nespoléhají na to co jim někdo nakuká z manažerů prodeje. Se normálně zeptají a příjdou s hotovou věcí. Tak by to mělo fungovat. Jo pokud někdo tomu nerozumí, jde přes prachy a osobní provize, no tak něco koupí... ono to fungovat bude ale třeba na 70% a servis se na něj vykašle.
George8030   23.09.2015 11:45:55
určitě uzávěrka má něco do sebe, ale jak zase říká hodně zemědělců, ve vlhku a mokru na poli nemám co dělat, od toho mám víc výkonné techniky, abych to stihl za dobrého počasí :))))) Bohužel dneska hodně lidí kupuje hlavně cenou, než nějakými technickými přednostmi stroje. Něco jsem najezdil s 2 pásovým traktorem a ano, někdy je ježdění s ním komplikovanější, respektive pro toho, kdo si ho chce udělat komplikovanější! Je to vždy hodně o řidiči, kdy jsem zažil a ukazoval teď traktor - 765E - dva řidiče a jeden s tím traktorem měl evidentně problém, ostré zatáčení, musel i podřadit, při otáčení odlehčovat nářadí, sedl druhý, stejná souprava, řekl si, chci jezdit touhle rychlostí, zařadil nejvhodnější přev. stupeň a už jen přidáváním a ubíráním plynu jezdil a neměl sebemenší problém s tím strojem ;-)
Milda11   23.09.2015 11:50:29
Pěkné video od výrobce pneumatik je na youtube, nebudu dávat odkaz, ve zkratce je tam srovnání jd kloubák ná kolech 800/70R38 dvojmontáže vpředu vzadu vs ten sám traktor ale na kolech 800/50R46 opět dvojmontáže, a qt...stejné pole, nářadí atd.....
Kolový podvozek je daleko jednodušší a cenově méně náchylný na opravy oproti pásu....
Rozdíl dva pásy vs čtyři? Marketing firem by mohl vyprávět... podstatné je to že dva pásy mají menší spotřebu než čtyři, to je realita... 4 pásy zase utáhnou víc.....
celkem výhody a nevýhody vystihl Honza...
Za mě bych si koupil na operák 4 pásák, protože po 4 letech je z toho slušná studnička na peníze... pokud uvažuju dlouhodobě tak dva pásy.. řidič nesmí být kokot a točit se na místě....
a argumenty žlutozelených? Ať si zákazník vybere co chce, důležité je to, že mám co nabídnout... špinavou práci odvedli červení a zelení se povezou na vlně, pokud to nebude cenově mimo.....
důležitý je cena,servis a další věci s tím související..
práci udělá každý stroj, každy za jiný komfort a cenu.....
Honza.S2   23.09.2015 11:57:11
To jo, to máš pravdu. Nicméně na těch kolech to stojí za houby. Asi je zbytečný rozebírat přenos výkonu apod. Kdo tuhle cestu vidí perspektivní, chce orat kolem v brázdě, tak ať si koupí kolák s výkonem do 320hp na 750kách.

Jinak s tou životností, to je asi tak všude stejný bez ohledu na značku nebo typ stroje. Po pěti letech se zvýší náklady na opravy. To nám tvrdil profesor na střední kdysi dávno a to tenkrát byla éra JD 8010 a 8020, dnes se ta doba splnila na 100%.
Jinak vím o STX450, už to má za sebou 10 let, první roky poruch jako hrom, dnes jim to jezdí ještě líp než tenkrátsmile
Jano SK   23.09.2015 20:12:37
To Honza. 2 pasovy pasak ma uzavierku. Zapina sa tak, za sa nechyta volant. Ak sa voslo do bordelu, tak sa ist rovno, neriesit smer... Otazka trakcie nie je otazka 2 alebo 4 pasy, ale rovnica stycnej plochy pasov, hmotnosti a vykonu motoru.
Osobne tento novy JD vidim ako rozumny tah, ako sa dostat na trh, ktory patril iba CNH. Bavime sa hlavne o USA a pod, kde teraz predajca JD moze dojst ku zakaznikovi ktory ma quadtrack a dat mu traktor na skusanie..... A je u neho vo dvore a moze riesit obchodne veci, kde doteraz nemal sancu vobec sa dostat koli marketingu ( demagogii ) CNH. U JD asi neriesia ci je lepsie 2 alebo 4 pasy, ale rataju kolko uberu predaju quadtracku..
Matúš.V   24.09.2015 17:51:13
Tiež súhlasím, že JD až tak neriešil čo je lepšie, pretože posledné roky v USA je quadtrac veľmi populárny a vidno ich tam snáď všade a to si USA pamätám ako krajinu JD. Posledné roky to už nie je tak jednoznačné.
Honza.S2   24.09.2015 19:28:22
Jen zareaguji na jednu věc, kterou tu Jano řek - "Osobne tento novy JD vidim ako rozumny tah, ako sa dostat na trh, ktory patril iba CNH."

Zde má John Deere ale opět nejvyšší výkonovou kategorii. V U.S. budiž... V Evropě je to další věc, u nás v Čr si třeba koupí tyhle traktory zákazníci JD, nebo ten kdo je nespokojený s tím co má.
Co ale může být během pár let středem pozornosti, je to, že začne být poptávka po menších modelech čtyřpásových tahačů, konkrétně RowTrac. Dnes tu těch velkých QT jezdí 90ks? Agrofert jich má z toho dvacet? A zákazníci se začínají dívat i po menších řadách do setí a nebo je zaznamenávaný zájem i u 400 - 600ha soukromníků či podniků s menšími pozemky jo...Tito řeší stejné problémy jako velký podnik ale na menší výměře a stejně tak ho jinak než pásovou cestou nevyřeší. Dle mého názoru zde se zanedlouho otevřou dveře v dalších prodaných kusech ale menších řad. A tady bude zas konkurence u dvou pásů.

Ale osobně bych to nebral vůbec zle, stejně si zákazník vybere co bude chtít a důležité bude aby to fungovalo, měl spolehlivý servis a byl spokojený.
Floyd   24.09.2015 19:56:59
Mě to od JD přijde jako super tah, naopak se divím, že to nepřišlo už dávno. Je skupina zákazníků, co by si do pole dvojpásák nepustila a JD u nich měl doteď s nejvyšší řadou zavřené dveře. Teď může nabídnout obě možnosti, je jediný na trhu, kdo umí dva i čtyři pásy. To podle mého není vůbec špatná pozice.

A popravdě, pokud jsem byl věrným zákazníkem JD, ale vzal jsem kvůli čtyřem pásům jeden traktor od jiné značky, při nákupu dalšího (i malého) traktoru už najednou nemusela být JD jediná možnost, už se najednou rozmýšlím mezi ním a konkurencí. A třeba se pro konkurenční nabídku rozhodnu. Tím JD nepřichází jen o prodej toho jednoho pásáku, ale klidně o pět šest menších kšeftů, které mezi tím dělám. I tohle je pro mě důvod, proč do toho JD mohl jít, nedávat zákazníkovi důvod rozmýšlet nad konkurencí, držet si ho u těla a dát mu vybrat z více variant vlastních strojů.
karanice   24.09.2015 20:00:06
K tomu Rowtracu, vím o podniku spadajícího do skupiny Agrofert kam měl být tento traktor zakoupen.
Primárně měl být agregován se sečkou jak píšeš kvůli menšímu tlaku na půdu, ovšem když si ho obsluha vyzkoušela tak honem rychle utekla do svého JD 8430 a bylo po nákupu.
smile

Ale to je zase a jenom o lidech, takže věřím, že si své zákazníky určitě najde.

Mně se ta koncepce líbí moc, tu čest si ho vyzkoušet jsem neměl, takže zatím nemůžu soudit.smile

Jo a ten JD 9620RX je krasavec.smile
Honza.S2   24.09.2015 20:44:24
Pokud je mě dobře známo tak tu byl na vyzkoušení krátce akorát Magnum Row Trac. Ten jsem si zkoušel na campu i já. O malých QT RowTrac nevím že by se tu nějáký zatím ukázal. I když možné je všechno.
Matúš.V   24.09.2015 21:06:47
QT row trac by sa dalo povedať, že je konštruovaný do sejačky, ale nie 8-12 riadkovej, keďže v USA s tým ťahajú sejačky 24-48 riadkové s nejakou 8 riadkovou hračkou v našich podmienkach by to bola celkom groteska smile
karanice   24.09.2015 21:17:41
Moje chyba, blbě jsem si přečetl komentáře.
Mluvil jsem o Magnumu Rowtrac.
Honza.S2   24.09.2015 21:27:21
Matúš: Setí kukuřice ... ti k tomu prodají Great Plaina nosmile Maestra to jaksi nezvládají smile Jinak co se tak občas ke mě dostane jsou stále častější úvahy o devítimetrových secích kombinacích s přihnojováním a optimálně včera bylo pozděsmile
Matúš.V   25.09.2015 08:10:18
To radšej ani jednu ani druhú smile
u nás je tento trend už niekoľko rokov hlavne na Južnom Slovensku, ale ako predstavil vaderstad tempo tak sa pomer zmenil a myslím si, že dnes sa predávajú paradoxne viac 8 riadkové ako 12.
Ale pomer sa mi trochu podarí zmeniť na jar tu bude jazdiť 24 riadková kinze a samozrejme s pásovým traktorom smile
Pavel JD   10.10.2015 10:03:00
Jenom pro upřesnění ten to pásák bude v Lednu 2016 už v ČR po Německu a Francie je ČR další stát kde bude RX předváděn jako první.Podle informací jsou už 2 pásáky v ČR prodány čeká se na dodání jeden prodán Jižní Morava a druhý Severní čechy.K novým řezačkám poslední 4 kusy starých řezaček 7 řady jsou už doprodány a nové řazačky 8 řady se budou objednávat na rok 2016.smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.008903980255127.s