Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Zetor   25.02.2016 19:47:35
Tak to je masakr smile Co budou dělat, až zaprší? smile Nebo až je stopne policajt? smile
neznalek   25.02.2016 20:30:12
tatraktor bez rámu nad kabinou, upínací desky vpředu a jen dvěma napravama?
Zetor   25.02.2016 21:02:42
Pak to nejsou traktory... Tak to potom beru zpět, to se policajtům nebude líbit jen jedna souprava...
zvedjaja   25.02.2016 21:10:56
Dvě nápravy by neměly být problém. Spíše absence těch upínacích desek a rámů nad kabinou. Na druhou stranu, kdo s policistů ví, že tam má být upínací deska a rám? V malém techničáku se o tom asi nepíše a když půjdou na technickou tak to tam na tu chvíli namontují. V režimu tatraktor by měli být všechny ty auta, jinak kde mají espézetky?
roman7711   25.02.2016 21:16:37
Značku mají jednu jako traktor na zadním levém blatníku.
Martin Molva   25.02.2016 21:27:28
Všechno jsou to traktory. Rámy apod. nemají všechny, kromě posledního kusu, obdobně jako v Lesonicích, z důvodu odlišnýho způsobu registrace.
Zoposák   25.02.2016 21:42:28
Pěkná galerka kolego škoda že to nevyšlo smile smile
Zetor   25.02.2016 21:57:24
To zvedjaja: To tam na chvíli namontují...? No to snad ne... A když by to někde převrátil a řidič v tom zařval, tak...? Ale to problém i tak není, kdyby to tam muselo být, tak to tam je. Bude to tou jinou registrací v těch počátcích Tater - traktorů. Ale policajtovi spíš bude vadit, že traktor tahá kamionový návěsy...
roman7711   25.02.2016 22:15:02
Třeba jsou přetypovaný na traktorový návěsy, když mají žlutý značky.
Zetor   25.02.2016 22:33:17
Já jsem si neuvědomil, že traktorovej návěs lze schválit na více než 40 km/h, mátla mě ta 70ka vzadu... A teď si říkám, že klasickej náklaďákovej návěs by měl asi víc než 70 km/h. Má omluva... Nicméně musí to být traktorový návěs, aby to bylo v pořádku a návěs jako takový nelze pak tahat za normálním nákladním autem.
wervolf   26.02.2016 10:31:53
dálší zarážející věcí je dopravní vzdálenost smile
fofrník   26.02.2016 11:03:31
Pro Tadas: je to ta Vika, do které se utekl Jirka Marek z Helvíkovic před řáděním Stromu? S díky za info.
chomyz   26.02.2016 13:47:15
Zrovna Vika to má hodně dobře ošéfované dle legislativy a nevidím zde důvody panikařit - první 3 traktory jsou přestavbové, 4. již stavbový - proto ty rozdíly v Ropsu a desce, pokud dobře vidím, tak návěsy jsou na žlutých značkách, tedy přestavěné, a to dokonce vč. té posuvky. Mimo to toto řešení s využitím dvouosých tahačů vč. uceleného systému s relativně jednoduchými návěsy a se silocisternami přestavěnými na kejdu atd. co používají je ekonomicky jedno z nejzajímavějších a sice nepůsobí tak high-tech jako většina ostatních Tatraktorů ale o to příznivější budou dost pravděpodobně měrné náklady...
Tadas   26.02.2016 18:38:53
Fofrník: Ano je to tak smile
Magrixak   26.02.2016 21:02:21
Prvních pár komentářům se musím obzvlášť zasmát.. Z toho to podniku by si okolní kolchozníci měli převzít trochu příklad jak se dá více učelově vyžít tyto Tatry... A co že když zapší a podobně jo budou mít problém, ale co vím tak už několik roku to tam funguje. A co dopravní vzdálenost snad od toho je to aby se to využilo na dlouhé trasy. Co sem viděl tak minulej rok vozili silaž apod do BPS i třeba přes 60 km co ja vím lepší než to tahat traktorama a co si kde si... Aspon si někdo uvědomil, že pokud tohle koupim tak at je to plně využitelné a ne že budu hoblovat 250 koňovej traktor s 9 tunou pro silaž apod 50 km jedna točka... Když nejedou senaž, silaž zapřahnou cisterny a navažej na louky pole kde to čerpaj do cisterny co taha Fendt a je vyřešeno...
Matúš.V   27.02.2016 10:52:42
Magrixak: už v podstate voziť kukuricu do BPS 60km je choré a podľa Nemeckých štúdií je ekonomika do 5km, ale povedzme že 10km bude ešte ok. Uvažoval si nad tým koľko takáto energia stojí a ako je "zelená" To sa asi niekde pri projektovaní BP staníc stala chyba.
Ďalšia vec, ak by som už takto vozil kukuricu nebola by to tatra, ale klasický ťahač ktorý kúpim za 80 000€ oproti tatre cca 120 000€ vo verzii ťahača. spotreba cestného ťahača 30l/100km tatra bude tak 35-40l.
Nová tatra je skvelá myšlienka, ale v tomto prevedení nejak nezapdá do moderného poľnohospodárstva. Jeden s 3 najväčších problémov svetového poľnohospodárstva je utužovanie pôdy a my veselo jazdíme s niečím takýmto po poli a dokonca v tom vydíme pozitíva a potom sa zvykne strhnúť diskusia o tom, že to ani problém nie. Problém to je a veľký. Stačí si pozrieť ako obúvajú ťahače a nosiče v Nemecku. Neďaleko pri mne jazdí tatra 8x8 a má 2 sady pneu, ktoré vymieňajú podľa typu práce. Čo som, ale videl na poli tak pri použití flotačných pneu to je úplne iné jazdenie a šetrnosť ku pôde. Keď to skúšali na cestných nebolo treba ani dážď stačila pomaly rosa...
Stepan   27.02.2016 11:59:20
Je to jeden paradox za druhým.
Tatraktor byla vynikající myšlenka, bohužel praxe ukázala jen jednu výhodu a to absenci tachografu. Když jsem zjistil spotřebu Tatry na flotračkách, pak už nemá smysl ju takto obouvat a tahat do pola. Na to mám traktor, kterej na 4 velkejch kolech má daleko větší styčnou plochu jak Tatra na 6ti flotračkách. Tridem za traktor má opět větší kola, takže další plus. O tom vozit něco z pole dál jak 10km raději nemá cenu mluvit, to je absurdita.
Takže jak psal Chomyz, tyhle Tatratraktory co jsou zde na obrázcích mají jediné smysl.
Samozřejmě nepatří do pola, ale do dělené dopravy. Odvoz od překladače, nebo návoz kejdy/digestátu ideálka.
Oproti traktoru je spotřeba blížící se silničnímu tahači.
Silniční pneu vydrží daleko déle, než flotrační.
65km/h je sice míň jak u silničního tahače, ale na tyto vzdálenosti plně dostačující.
Žádné přestávky v řízení jako silniční tahač.
Žádná silniční daň.
V případě nutnosti můžu tahat návěsy Tatraktoru za traktorem s dollynou. Je otypován jako traktorový.
Matúš.V   27.02.2016 13:01:35
Stepan: ešte ku tej spotrebe. Pokiaľ je tatra 6x6 s automatickou prevodovkou vo verzi ťahača tak spotreba bola ozaj dosť vysoká. manuál je lepší, ale na tatre 8x8 s flotačnými pneumatikami a bergmannom HT45 sa dostala v pohode na 40l aj v ťažkej minuloročnej siláži. Takže ani tu to nie je tak jednofarebné.
Stepan   28.02.2016 08:14:35
Se spotřebou 40l má Tatra 8x8 smysl. Volil bych ale osmikolku s jednou nápravou vepředu a třema vzadu. Jednak kvůli hmotnostem, druhak hlavně kvůli manévrovatelnosti. Když píšeš, že má dvě sady pneu. Na tom je vidět, že někdo myslí pokrokově. V tom případě bych volil ještě jinou nástavbu namísto HT45. Samozřejmě velkoobjemovou, ale těsnou na obilí a za ni dvouosý silniční automobilový přívěs otypovaný jako traktorový a hurá vození do výkupu. Ideální souprava pro zem.podnik provozující RV i ŽV.
Matúš.V   28.02.2016 10:13:42
Priznám sa, že som nevidel v praxi tatru 4+1 mám iba skúsennosti s klasickou 2+2 nápravy. Čo som mal možnosť vydieť v praxi tak v extrémne mokrej siláži pred dvomi rokmi bola práve 8x8 vynášaná do neba pre jej priechodnosť a to s dôvodu, že ak spadla do výmoku tak mala veľmi dobrú brodivosť pre toto by som ja volil 2+2 s pohonom 8x8, ale to je skôr vec názoru.
Nadstavbu bergmann HT tam majú hlavne preto, že drvivá časť ruku sú senáže, siláže a obilie vozia týždeň do roka. Cestné pneumatiky dávajú, keď dovážajú digestát ku samochodu a tam je spotreba pod 40l/100km.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0076091289520264.s