Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Jakub Herot   27.11.2016 18:45:28
Používá se dofuk kol i v orbě ?
Zoposák   27.11.2016 20:07:46
Krásná galerka smile smile
Fendtistka   28.11.2016 19:22:39
to Jakub Herot: Tak určitě se používá, je to jen o uživateli. Každý vstup na pole by se mohl řešit změnou tlaku v pneu.
VonVagel   28.11.2016 21:02:55
i v případě orby? tam přece nepotřebuju měnit tlak protože kolo mám v brázdě
skacel99   28.11.2016 21:23:35
Dno brázdy se přece utužuje stejně,jako povrch. Otázka spíš je,jestli se při upuštěné a tím pádem širší pneumatice vejde kolem do brázdy
Jancase   28.11.2016 21:27:40
V orbě by teoreticky měl být tlak v pneumatikách nižší ale prakticky je to nemožné,alespoň v našich podmínkách se v brázdě ničily boky pneumatik takže tlak min 1,8 Něco jiného by byla orba on-land.
s690i   28.11.2016 21:34:21
Když jsem řešil tlaky u Michelinek bylo mi doporučeno používat maximální tlak a to bylo 1,6 baru samozřejmě při orbě. Údajně při menším tlaku může dojit k poškození, ale jakému to jsem se nedozvěděl. smile
Jakub Herot   28.11.2016 21:42:25
Díky za postřehy smile smile Zase jsem chytřejší a aspoň vím že to nemusím zkoušet smile
VonVagel   28.11.2016 23:45:20
Tlak v pneumatikách
Teorie říká, že větší počet otáček znamená větší spotřebu energie a tím i paliva. Moderní radiální pneumatiky optimálně přenášejí energii při tlaku mezi 0,05 až 0,1 MPa, zejména na vlhké půdě. V praxi se zvednutým pluhem je hmotnost působící na pneumatiky Michaelin příliš vysoká, než aby se dosahovalo naznačeného rozmezí. Se závažím 700 kg na přední nápravě se na levé zadní kolo přenáší 5,5 tuny a pravé zadní 3,9 tuny – to vyžaduje tlak v pneumatikách 0,18 MPa. Přidáním dalších 400 kg na předek traktoru se pneumatiky zatíží 5,1 a 3,5 t, takže tlak by mohl klesnout na 0,12 MPa v zadních pneu a na 0,06 MPa v předních. Nedochází však k žádné úspoře paliva, minimálně proto, že změna hmotnosti balastního zatížení již přinesla snížení prokluzu pod 10 % (viz výše). Za horších půdních podmínek by pravděpodobně došlo k jiným hodnotám.
FarmWEB   29.11.2016 07:05:28
V orbě by teoreticky měl být tlak v pneumatikách nižší ale prakticky je to nemožné,alespoň v našich podmínkách se v brázdě ničily boky pneumatik takže tlak min 1,8 Něco jiného by byla orba on-land.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0066571235656738.s