Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
AdisAbeba   24.06.2016 21:08:50
Vždy když je tu nějaká galerie o překládacím voze značky PERARD, nemůžu si nevšimnout označení "HI-TECH"- co to přesně má vyjadřovat? Nebo to je nějaký oficiální název např. výrobní řady? Nebo výbavy?
Luděk   24.06.2016 21:25:33
Trvalo mi to ani ne minutu i s kopírováním z Google. -------- Hi-tech (z angl. High technology) je označení pro nejpokrokovější dostupnou technologii, konkrétní vysokoúrovňové oblasti (sektoru). Toto označení s sebou nese určitou prestiž.smile
Floyd   24.06.2016 21:33:49
Ani výrobní řada ani výbava. Jen si tady někdo asi myslí, že to pak líp vypadá, když to všude píše. Nic proti těm vozům, nějaké reakce jsem už slyšel a nebyly negativní, tohle slovíčko na mě ale funguje přesně opačně, než by si pan Horák asi představoval. Myslím, že to nemá zapotřebí.smile
Michal Horák, PERARD   24.06.2016 22:58:36
Přesně, jak Floyd píše, nejedná se o výrobní řadu ani výbavu. Z mého pohledu slova "HI-TECH" nejvýstižněji charakterizují (z pohledu konstrukce a praktického použití) překládací vozy PERARD. Považuji za důležité co nejjednodušeji vyjádřit právě charakteristiku vozů PERARD. Na začátku totiž několik lidí srovnávalo například koncept Interbenne s ostatními, na českém trhu běžnými překládacími vozy. Jak takové "jablko-hruškové" porovnávání dopadá je jistě všem jasné a výsledná slova několika lidí: "vždyť to se v podstatě jedná o zcela specifickou kategorii" ...jasně potvrdila to, o čem se bavíme smile Proto tato slova, která necharakterizují pouze, na první pohled jasná konstrukční specifika.
Slova mají i význam toho, že rodinná společnost PERARD, která mimochodem první překládací vůz představila veřejnosti již v roce 2001, bere tuto kategorii zemědělské techniky opravdu za svou a ve vývoji to jasně dokazuje. Například výrobní program tvoří celkem 9 kolových modelů (objemy od 15 až do 46m3), 4 sériově vyráběné modely na pásovém podvozku, speciální koncepty vyvinuté pro nasazení v kopcovitých podmínkách smile
Samozřejmě, já se na PERARD dívám jinak, než kdokoli jiný, to souhlasím. Ovšem myslím si, že tím vším, co jsem popsal výše (upozorňuji, nejen konstrukční specifika všech vozů, ale především progresivní vývoj) jsou tato slova spíše třešničkou na dortu smile
AdisAbeba   24.06.2016 23:15:09
Luďku, neboj se, vím, co ta zkratka znamená.
Právě proto jsem se autora ptal, jestli je to opravdu nějak opodstatněné (zda-li je PERARD tak moc vývojově napřed před konkurencí) nebo je to spíše autorův subjektivní pocit...
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0062470436096191.s