Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
sim111   31.07.2016 21:22:38
...když nám do toho zrovna neprší... Však toto tu je zas búrka a čo od štvrtkovej búrky vyschlo môže vysychať zas...smile
Radek 8250   01.08.2016 19:18:31
Dle mého názoru se jedná o nejlepší překládácí vůz na jednoúčelovém podvozku s největší efektivitou využití. Domnívám se však, že PERARD bude ztrácet právě tím jednoúčelovým podvozkem. Jednoduše řečeno myslím si, že v ČR není tolik podniků, kterým by se vyplatil překládací vůz, který nemá možnost výměnných nástaveb. Pokud budeme však hodnotit využití pouze překládácích vozů, tak to tenhle musí jednoznačně vyhrát a v těch největších podnicích to musí být jasná volba. U středních a popř. malých podniků to bude komplikovat "jednoúčelnost" v závislosti na pořizovací ceně. Tolik můj názor na PERARD Interbenne. Nyní mám dotaz ohledně možností odpružení tohoto návěsu. Je možné ho objednat i s jiným typem odpružení, než ocel? Pokud ne bojím se náskoku konkurence pokud jde o podvozek.smile
Honza.S2   01.08.2016 19:57:33
Radek: V podnicích bez ŽV určitě ztrácet nebude. Využití je jednoznačné - plnění hnojivem a překládání.
V podniku s živkou je to individuální záležitost. Tam je pro výměnný systém + ale také -. Znám celkem dost takových, kteří výměnné systémy nemají a mají vše jednoúčelově. Důvod je jasný, práce se stejně kryjí... jezdí hovnocuc a rozmetadla, něco se hnojí práškem kde musí někdo plnit rzometadlo, něco málo komodit vozí někam do výkupu blízko atd. klidně vše, neboz větší části souběžně.
Na straně druhé znám podnik kdo využívá výměnu korby za rozmetadla, avšak to jednu dobu bylo (nevím jestli ještě je) tak, že přes den s korbou a přes noc s rozmetadlem na hnůj. Celkem labůžo u Bergmannasmile
Michal Horák, PERARD   01.08.2016 22:12:40
Co se týká „jednoúčelovosti“ podvozku. Podívejme se na to z jiného úhlu pohledu.
Jedním z hlavních hledisek je roční využití vozu. S PERARDem sice neodvezeme kejdu nebo digestát, nebudeme jezdit pod řezačkou a ani nebudeme rozmetat hnůj. Jak Honza zmínil, často se jednotlivé práce kryjí a tím narážíme na paradoxní problém výměnných nástaveb.
Jednoduše, PERARD představuje řešení 3 v 1. To znamená, že 1 člověk, 1 traktor a 1 PERARD se v průběhu roku postará o výkonné a jednoduché plnění secích strojů a rozmetadel hnojiv, kdykoli nahradíme klasický návěs pro sypké hmoty (viz. obrázek), naplníme železniční vagony a samozřejmě obsluha sklízecích mlátiček atp.
Rázem se pak dostaneme na velmi zajímavá čísla ročního využití. Tak jako vždy je to věc konkrétního podniku a jeho specifických podmínek hospodaření ať už v neprospěch nebo výhodu konceptu Interbenne smile

Další zajímavý úhel pohledu je konstrukčně-praktický. PERARD Interbenne je sice vůz bez možnosti nástaveb, nicméně to s sebou přináší zase zcela jiné praktické výhody. Co se týká stability a těžiště vozu. Všimněme si, kde je uložen spodní podélný šnek. PERARD jej má zapuštěný hluboko do rámu vozu v úrovni horní třetiny pneumatik. Velmi robustní rám, který svou hmotností taky přispívá k výborné stabilitě. Dalším plus bodem je pohon šneků, který je řešen absolutně jednoduše a to v přední části vozu. Konstrukční řešení konceptu umožňuje mít bezpečnostní a obslužnou lávku s žebříkem v přední části vozu a další spoustu ryze praktických prvků.

Co se týká odpružení podvozku, pokud máte zkušenosti s jakýmkoli jiným typem odpružení, budu jedině rád, když přijedete a vyzkoušíte si jízdu napříč polem v plné rychlosti. To platí pro všechny, které toto zajímá! Pořádný kus železa v podobě rámu vozu, velmi nízko položený šnek, samotné uchycení náprav, hydraulicky odpružená oj, celkové kompaktní rozměry (šířka/výška) to vše dělá jízdu napříč polem v plné rychlosti skutečně klidným a komfortním zážitkem s pocitem bezpečí. Jak jsem zmínil, to je potřeba si skutečně zažít na vlastní kůži.
A kdyby náhodou někdo lpěl na „lepším“ odpružení, lze si objednat mašinu s hydraulickým odpružením ADR smile
lexikon   03.08.2016 10:11:09
Zdravím, viem, že to sem nepatrí, ale neviem kam inam to napísať.. Chcem sa spýtať, či náhodou niekto nemá info o službároch, ktorí sa pohybujú na západnom Slovensku, konkrétne som ich stretol v Bojničkách (okres Hlohovec), jedná sa o dva Lexiony, jeden z nich bol 750 alebo 760, v tej rýchlosti som si nevšimol a ten druhým som už potom videl len z dialky..? Ale prečo sa pýtam, ten prvý lexion ma zaujal tým, že mal pomerne veľkú lištu (odhadujem na cca. 10 metrov) a nebola to lišta Claas, ale zrejme Geringhoff alebo niečo podobné, farebne tipujem najskorej ten Geringhoff, čo je pre mna obrovská raritka. A ešte poznávacie znamenie, s týmito dvomi kombajnami sa pohybuje JD asi 7 rady s prekladacím vozom Perrard. Ak by niekto vedel bližšie info, vopred dakujem smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.00571608543396.s