Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Honda   29.12.2016 08:01:32
To je jejich?
Tadas   29.12.2016 16:58:18
Ten v pluhu je jejich a ten s podrývákem je předváděcí.smile
raptor150   29.12.2016 20:11:07
Mohl by někdo osvětlit jak se to s homologací tohoto traktoru v ČR. Podle informací z jiných diskuzí motory nesplňují EU normy a podle toho, že není vidět SPZ předpokládám, že pravděpodobně ho provozují bez "papírů".
Zoposák   29.12.2016 22:00:53
SPZku ma smile Zamaskoval jsem ji jen proto ze nikdo nemusi vedet kde se pohybuje smile
Jano SK   30.12.2016 15:46:20
Sice pouzity motor OM 470 LA nesplnuje aktualnu potrebnu emisnu normu na to, aby Kirovets mohol byt v EU homologizovany ako novy typ, ale asi to nie je problem...
Aj v Nemecku je dovozca, ktory ale chce riesit dosiahnutie potrebných limitov inými komponentami ( motormi ? ) od Mercedes, aby stroj mohol byt v EU homologizovany. Clanok aj s testom je v nemeckom Profi 11/2016

Zvlastne, ze co ide v Nemecku ju u nas problem pre urady, a co v Nemecku nejde nas uradnik schvali....
VonVagel   30.12.2016 17:44:54
Mě zajímá cena tohodle 420k traktoru. Pokud to bude za 3mega má to šanci.
TomDuba   30.12.2016 22:19:10
Pokud se nepletu, tak 3,7 mil. Toho konkrétního kusu na fotkách s tím pluhem. Ještě k tomu, asi v ceně, jsou tupláky.
Zetor   31.12.2016 01:13:18
Slyšel jsem, že v tomto podniku namontovali ty tupláky a pak zjistili, že s nimi nevyjedou ze dvora ven smile Docela si říkám, jestli to je pravda nebo ne...

Už dlouho mě fascinuje schopnost podniků šetřit na správných místech. Za 4 mega by byl někde dva tři roky starej kloubák z Německa nebo nějakej Xerion 4000. Sice ušmudlané vario, ale stačilo by na tyhle operace. Ale prostě moderní je fóbie z elektroniky. Pravda, výrobci si za to mohou sami. Ale porouchá se i mechanika. Pístnice, simerink, převodovka, to vše může odejít. A pak záleží, jestli na to je náhradní díl, jak rychle se dá sehnat, a jestli pasuje... Spousta zákazníků polských návěsů Vám řekne, jak velký problém je někdy koupit nový majler nebo pístnici na zadní vrata. Nic nepasuje, výrobce si tam dá co mu přijde pod ruku, zaměnitelnost dílů pofidérní... A tohle je traktor... Z Ruska, naštěstí Petrohrad, žádná Sibiř. Jak funguje dodávka dílů? Může servisák sednout do auta a dojet do fabriky? Co vízum, řeč, atd.? Běžně si zákazníci jezdí do Francie pro díly, je to rychlejší, v Rusku to čekám nebude lepší...

A homologace přeci není problém, na to to nejezdí. Pár zákazníkům se stalo, že jim vrátili návěs z technické, kvůli nevyhovujícímu osvětlení. Chyběla správná světla. Co když pak vrátí i traktor, protože neprošel emisema? Co pak s traktorem, který nemá technickou? To už tak levný nebude, co? Zákazníci ani netuší, jaký je problém přihlásit pitomý návěs, kterých tu jezdí desítky stejného typu, napříč republikou. Zde to je vše na libovůli někoho na STK nebo dopraváku... Ale to se nějak udělá. Stejně tak si nakoupíme Fastraky, a co to je ABS se začneme zajímat, až když půjde první řidič do vězení... A koupíme si Tatru na 4 nápravách, co na tom, že je o 10 tun přetížená proti předpisům, prodejce říkal, že to je ok...

Víte, někdy je potřeba se na problém podívat důkladně. Připomínám, že proti Kirovcům nic nemám.... Kdo je chce, ať si je koupí, klidně mu za něj rád dodám návěs. Ať si koupí Kirovce nebo Challengera, tak si stejně ty lidi budou stěžovat, že Michelinky na návěs jsou moc drahé, tak co... Mimochodem, slyšel jsem, že podnik změnil majitele... Říkám si, jestli se Kirovec koupil již za nového vedení...
Zoposák   31.12.2016 09:18:55
To Zetor Ty tupláky to je pravda smile Co se týče koupě... Vzhledem k tomu že v podniku mají víc než jednu K-700 tak si myslím že vsadily na to že stařečci jezděj do teď a to samé bude s tímto.... Co se týče poruch tak na tom co mají zakopeného tak se mu už rozlámal koncák.... Servis o těchto strojích skoro, myslím si že vůbec nic neví podle řeči obsluh... A co se týče té STK tak na to se mile rád zeptám obsluhy a podám info smile
Jiri Rakus   31.12.2016 10:30:43
Ať si každý koupí, co chce. Aby nás tento traktor ještě nepřekvapil... Teď jsem si vzpomněl na diskuzi zde na FW v roce 2008, že nákladní auta na pole nesmí, že toto řešení končí.... a teď tady máme Tatry, Many, prostě nákladní vozy hojně prodávané a dodávané. Jsem rád, za takovou pestrost nabízených produktů, díky kterým si člověk může dělat obrázek a vybírat si. Co mě ale mrzí, je to, že zde na FW hrozně málo lidí komunikuje na foru. Než něco koupím, vždy se tam podívám a je to vážně k nezaplacení, jaké postřehy z praxe se tam dají najít.
TomDuba   31.12.2016 10:42:04
Co se týče té otázky co pokládal Zetor, tak věc se má přesně tak jak píše. Celý podnik změnil majitele a tento nákup přišel až s novým vedením.

Pro dokreslení situace bych jen dodal, že tenhle Kiran nahradil svého předcůdce, jímž byl Cat MT 765B, od roku 2009 co byl v podniku měl namotáno necelých 8 tis. mth. Poruchy za tu dobu nějaké na něm byly, to nepopírám. Pokud mám poslední info, tak stále stojí pod kůlnou....

Co se týče těch starých Kirovců, tak jsou v podniku dva. Ale ty sloužili jen a v podstatě slouží dál na jámě při dusání siláže a senáže.

Závěrem bych snad jen řekl, že letošní rok toto nebyla jediná investice/stroj, který se koupil. A v porovnání s ním, je tento nový červený kloubák luxusní a moderní stroj....
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.007976770401001.s