Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
karanice   10.07.2017 20:54:00
Proč zrovna NH? Pokud to teda není tajné nebo to tady nechceš rozebírat.smile
Buttons   10.07.2017 21:14:37
Prajem ti aby vydržal dlhšie ako u nás 15 mth a motor klakol
TomášJ.   10.07.2017 22:15:17
Je fajn vidět, že se do těchto projektů pouští i má generace. Třeba s Jakubem, který má obdobnou linku se znám léta a říkal jsem mu, že bych na tohle neměl koule do toho jít a strach by převážil. Nezbývá, než popřát hodně štěstí a nejenom hodně zákazníků, ale hlavně hodně včas platících zákazníků smile
Michal Horák, PERARD   10.07.2017 23:02:31
karanice, proč by ne, rád předám všechny své důvody, které rozhodly pro New Holland CR smile
1) přístup týmu lidí z Agrotecu - férové, upřímné a vstřícné jednání před prodejem i po něm!!!
2) celkový koncept mlátičky - dokonale promyšlený koncept kombajnu, mašina dělaná pro vysoký výkon a úžasnou práci se zrnem
3) spousta praktických prvků, které přináší pohodlnější práci, vyšší výkon a vysokou úroveň práce. To je třeba již dlouho používaná automatická regulace otáček ventilátoru při jízdě z kopce/do kopce, koncept a práce drtiče, který dělá opravdu bezvadnou práci (dnes jsem se o tom přesvědčil), taky hodně vychytaná lišta Vari Feed. Dále samotné rotory a sítová skříň s ohromnou kapacitou a perfektním čištěním. Co se týká kabiny, tak ta je skutečně na TOP úrovni, komfortní a jednoduché ovládání, přehledný a intuitivní počítač. Těch praktických vychytávek má New Holland opravdu spoustu a jedna lepší jak druhá! ...stačí si projít prospekt, nebo lépe se přímo svést smile

Tohle všechno byly důvody, proč New Holland CR. Dnes jsme vyjeli do pšenice a ano jsme teprve na začátku, takže na nějaké velké hodnocení je ještě čas, nicméně po prvních hodinách práce všechno výše uvedené mašina o sobě potvrzuje a mile překvapuje v reálných podmínkách smile
Mimochodem, neuvěřitelný, co ten kombajn pojme hmoty! Brutální průchodnost!!!
VonVagel   11.07.2017 08:27:55
Dovolím si nesouhlasit. Je otázkou mezi čím jste vybírali.
ad1) bez komentáře
ad2) celkový koncept vychází z toho že CASE má 1 rotor takže proto má NH 2 rotory
ad3) regulace otáček ventilátoru-ok, drtič nic moc, proti CLAAS je o několik lvl dole, nicméně je lepší než CASE, nemožnost regulovat záběr, špatné drcení atd.
Kabina je opravdu dobrá, snad už CNH nemá problém se zaoblenými skly.

Co je brutální průchodnost? Jakých výkonů dosahuje mlátička CR? Nikdy jsem se to na FW nedozvěděl. Nejlépe statisticky průkazný vzorek 10 mlátiček.
PYTEL   11.07.2017 08:51:49
Co to je za úvahu??? koncept mlátičky vychází z toho, že Case ma 1 rotor a proto NH 2??? To až představí Steyr svůj kombajn tak bude mít 3 rotory?? nebo snad žádný?? smile
Koncept 2 rotorů pochází z dob, kdy NH a Case spolu neměli nic společného.
Drtič na NH nic moc?? Ano, drtí blbě, pokud používám 10 let jeté nože na drtiči, tak to skutečně nebude dělat nijak přesvědčivou práci, ale to asi ani jiný kombajny, včetně Claase.
Nemožnost regulovat záběr??? Co si do toho kombajn fyzicky sednout a podívat se co tam je a nejde nastavovat?
K té kabině už odpověď máme, ANO, CNH nemá problém se zaoblenými skly.
Pojem brutální průchodnost je řekl bych subjektivní názor, ovšem vychází z toho, že p. Horák už pár kombajnů určitě viděl, proto hodnotí to co proleze CRkem.
Nezbývá než dodat: Lidi, nebuďte slepí a nekoukejte pořád jen tím "tunelem" kde Vám někdo kdysi řekl, že na konci je Claas. Je tu řada jiných mlátiček, který v mnoha ohledech dokáží Claase předběhnout. smile
Lexion700   11.07.2017 14:45:53
Já si teda myslím at už máte lexiona, NH, Case, JD tak všechno jsou to hodně dobrý mašiny se vším všudy a udělají maximální práci... Každej si vybere dle detailu co se mu víc hodí. Kdo pomlouvá to či ono, tak by se měl zamyslet trošku....
skacel99   11.07.2017 15:23:50
V dnešní době to není asi ani tak o kvalitě strojů,jako o dostupnosti ND a celkovýmu přístupu servisu. Beru to globálně,ne pouze kombajny. Všichni kupují od toho tohle,od toho tamto,trochu svého a pak to poskládají a natřou na svou barvu.
Honza.S2   11.07.2017 16:59:00
Kolega Skacel: Nemáš pravdu. Stroje nabízí hodně předností a je dnes třeba aby měl zákazník přehled a lidé zodpovědní za to co nabízí měli znalosti a uměly dokonale vysvětlit detaily. Dnes pokud se kupují stroje kvůli technickým detailům které mě vyhovují nebo je potřebuji tak se holt kvalita servisu musí akceptovat. Nemyslím tím konkrétní značku.

Pytel: Souhlasím s tím co si napsal v posledním odstavcismile
skacel99   11.07.2017 18:31:24
Příklad z mého okolí. Před týdnem na kombajnu XY stáří cca 5-6 let zakukal motor. Servis se k tomu prý postavil tak,že potřebné věci momentálně nejsou skladem a oprava v řádech týdnů,možná i měsíců. Pak je mi jakákoliv vychytávka k ničemu,když nejedu právě těch 14 dní v roce,co potřebuju.
Ale debata stylu žlutá je lepší než zelená je asi zbytečná,toho tu bylo dost už o traktorech. Všechno má svoje pro a proti.
Honza.S2   11.07.2017 21:20:46
V takovém případě pokud to byl servis regionálního dealera tak za ním stojí někdo vyšší a pokud ani to nepomůže se dá napsat stížnost na centrálu výrobce. I když se to stejně vrátí zpátky, už je tam zářez coby stížnost od zákazníka a to funguje dobře. Jako že tam někde zakukal motor a servis se prý k tomu postavil... Asi dva roky zpátky byla smůla na motory u mlátiček nejmenované značky a přes tahanice s pojišťovnou dávali druhý den nový motor.
s690i   11.07.2017 23:18:53
Sakra to je zase diskuze! Když o něčem mluvím tak napíšu značku ať si o tom my ostatní můžeme udělat obrázek. Takhle to je na houby...
Honza.S2   12.07.2017 05:49:48
s690: Taková typická tady pro Fw. Opravdu je těžké o něčem diskutovat.
skacel99   12.07.2017 06:27:30
Kdyby to byl problém na mém kombajně,klidně to sem napíšu. Jelikož se to ale nestalo konkrétně mě (naštěstí),nebudu to rozmazávat.
Bylo to psáno jako příklad,proč je podle mě důležitější přístup servisu,než technický detail.Ne jako další začátek dohadů o barvě.
honzah   12.07.2017 07:39:09
To skalec99: "kdyby to byl problém na mém kombajnu", akorát drobný problém je ten, že ty ale žádný kombajn nemáš, protože by jsi jinak tady nepouštěl takové žvásty. Soudím podle toho co tu pouštíš na světlo světa. Jooo byly to časy když jsem ještě vidávali kokpit pouze na obrázku a také jsem se snažili být co nejchytřejší.
skacel99   12.07.2017 12:33:02
honzah: Mysli si co chceš,ale jseš úplně vedle.Nevím proč se rozčiluješ nad tím,že nechci napsat konkrétní značku.Nehodlám tu nikoho špinit. Jak jsem psal,bylo to celé psáno jako příklad.
Chápu,že si prodejci techniky chválí tu svou značku,protože je prostě nejlepší.Ale všechno má své pro a proti. V dnešní době navíc čím nověhší výrobek,tím větší krám bez životnosti. Jak auta,tak traktory,tak elektronika. Doba si to prostě žádá.
A ano,já osobně kombajn nevlastním. Jsem zaměstnanec naší rodinné firmy a na našem kombajnu pár let jezdím. A ano,je to tu již zmiňovaný Claas na konci tunelu. Konkrétně Tunaco 430. Servisuje mi ho Agroservis Sedláček a lépe fungující servis jsem ještě neviděl.
Každý má svůj názor. Nehodlám se tu dohadovat. Nemám na to čas,ani náladu
Honza.S2   12.07.2017 12:40:28
Já přeju Michalovi vše nejlepší a ať se mu daří. S kombajnem udělal dobře a to je hlavní.
Honda   12.07.2017 16:56:17
V dnešní době to není o mašině, ale o blízkosti a flexibilitě servisu. Všechno se to může porouchat.
Každopádně z vlastní zkušenost není servis a servis. Znám pár jedinců co třeba od Claase šli k NH, ale i obráceně kuli přístupu servisu. A třeba vlastní zkušenost srovnání přístupu k řešení problémů z Bantic a od Agroservisu je nebe a dudy. Bantice po telefonu, že by to asi mohlo být to, či ono a nebo to a ať se pořádně podíváš a zkoušíš, že snad do konce týden se tam dostane a z Agroservisu tam máš ještě ten den, či max. druhej ráno na place před kombajnem týpka co už to dává dokupy.
A musím tady souhlasit se skacel99, líp fungující a ochotnej servis jsem ještě neviděl... smile
skacel99   12.07.2017 18:16:20
Přesně jak píšeš,zavoláš a pokud je v okolí zrovna volnej člověk,je třeba za 1,nebo 2 hodiny u tebe. Pokud ne,tak ráno.Většinou jsou se základníma blbostma schopní poradit po telefonu. Díly není problém do 24 h defacto všechny a hlavně chlapi jsou šikovní,ochotní a přesně vědí,co dělají.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0085790157318115.s