<<< Následující galerie Předchozí galerie >>>
Autor:
Michal Horák, PERARD1. PERARD 46 v ČRDatum focení: léto a podzim 2017
Místo focení: Česká republika
Největší překládací vůz v Evropě od letošních žní pracuje na českých polích. Tento největší překládací vůz byl oficiálně představen na veletrhu SIMA v Paříži v roce 2015, dodávka prvních kousků probíhala v létě téhož roku. Málokdo by řekl, tato velkolepá mašina se dostane na česká pole. Stačily 2 roky a už tu máme prvního velikána na kolovém podvozku. V současnosti je v Evropě v provozu již 10 ks, z toho polovina je na kolovém podvozku a druhá polovina jezdí na speciálně vyvinutém pásovém podvozku o šířce 900 mm a celkovou styčnou plochou 4,88 m2.
Pojďme ale k tomuto konkrétnímu PERARDu 46, který se stal nejen prvním v České republice, ale zároveň se jedná o první PERARD Interbenne 46 ve střední Evropě!
Specifikace a parametry největšího a technologicky nejmodernějšího překládacího vozu v Evropě:
- objem zásobníku 46.000 litrů
- překládací vzdálenost 5 m
- překládací výška 4,5 m
- minimální překládací výška 2 m
- vynášecí šnek o prům. 700 mm
- překládací šnek o prům. 600 mm
- hydraulicky ovládaná hradítka v zásobníku
- hydraulicky odpružené nápravy
- pneumatiky o rozměru 750/60 R 30.5
- hydraulicky odpružená oj
- nucené řízení náprav
- hydraulicky otevíratelná spodní čistící okna
- LED osvětlení na výsypné koncovce a v zásobníku
- kamerový systém s kamerou na výsypné koncovce a couvací kamerou na zadní rampě
- obslužná lávka s žebříkem na přídi vozu
- rolovaná plachta zásobníku
- celoprofilové průzorné okno o rozměru 1700 x 400 mm
- PVC koncovka pro plnění hnojiv/osiv
- a spousta dalších praktických prvků
- praktický překládací výkon plného vozu pšenice cca 2:05 minut
PS: o reálném překládacím čase se na vlastní oči přesvědčíte na videu na YT "PERARD 46 - pravda o překládacím čase"
Jak si můžete všimnout, další speciální výbavou tohoto krasavce je barevná kombinace na přání majitele ve firemních žluto-zelených barvách.
Překládací vůz PERARD Interbenne 46 je používán pro obsluhu sklízecích mlátiček, překládání do kamionových souprav přes velké příkopy, velmi rychlé plnění secích strojů a specifickou schopností všech vozů konceptu Interbenne -vysypávání dozadu za sebe jako klasický návěs.
Majiteli přeji mnoho spokojenosti s využitím ve specifických podmínkách sklizně a hospodaření!
Michal Horák
Zveřejněno: 02.12.2017 20:30
Zpět na seznam galerií v kategorii
Počet zobrazení 15329
Pěkný macek Jen ať se daří !