Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
OŤAS   11.07.2008 22:51:37
Přesto že jsem měl možnost několik předělávek Toronů na nosiče Kemperů již vidět, nikdy jsem nepochopil smysl těchto úprav. Proč se dělaly tzv. náhrady nosičů Steyr z originál řezaček které na to byly určené aby sklízely pícniny a myslím si že jako originál byly i o něco výkonnější.smile
Rasto   11.07.2008 23:23:13
Tieto úpravy sa robili vo fabrike alebo v rámci jednotlivých podnikovsmile , lebo mi nejak nesedí ta kabína oproti pôvodnejsmile (zrejme ŠT 180)
Still Alive   11.07.2008 23:37:17
Pěkný, ale neni to Toron ale 49. smile
čapino   13.07.2008 10:39:37
pokud vím,tyto přestavby dělal Žichlínek,z Torona zůstal jen podvozek s pojezdem kabinou a motorem,dále se montoval tříbodový závěs,vlastně ramena jako u traktoru a převodovka se dvěma vývodovými hřídelemi,ta byla hnaná kardanem přímo od motoru a spínání pohonu zajištovala vzduchem spínaná řemenová spojka,měli jsme dva tyto nosiče,oproti steyru levné a na řezečku bohatě stačilo,tato sestava oproti originál Toronu podstatně výkonější,hlavně při senáži,absolutně bezporuchová kolová řezačka KEMPER,jednoduchá údržba a opravy.vyděl jsem to používat na setí se secí kombinací,kabina z št-180 se dávala,aby bylo řízení pro jízdu vpřed i vzad.my měli origo kabinu z Torona,jezdili jsme jen jedním směrem,verze z sp-049,050 měli větší výkon motoru Liaz.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0044879913330078.s