Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
mesí   14.07.2007 18:40:28
není to náhodou od Milaty z Kozlovicsmile s jedním s těch stroju sem měl to štěstí se projet je to super stroj, smile . ale chudaci chlapy ti jezdí od nevidím do nevidím, z chellengera přesednou na fendy a jedou dal.smile
Sorrow.88   14.07.2007 19:46:15
mesí:Ano je to od Milaty z Kozlovic.Souhlasim,ti chlapi co tam delaji nejen ze jsou mimo domov treba 14 dni,ale pracuji od nevidim do nevidim jak si napsal.U nas ted na vystavbe R48 jezdi od neho 12 Fendu,bych chtel vedet,kolik ma presne tech strojusmile
OŤAS   14.07.2007 20:00:35
uživateli, máš pěknou galerii, je na co se dívat, líbí se mi. Ještě chci ale podotknout a tím nechci dělat ze sebe nějakýho chytráka, ale jenom aby jsme si uvedli pojmy na pravou míru, to co za sebou tahají ti dravci od Challengera jsou SCRAPERY , to je správný název a v překladu to znamená ŠKRABKA což vlastně představuje jeho pracovní činnost, takže se nezlob že jsem se do toho tak vložil, ale nedalo mi to.smile
verek   14.07.2007 20:23:26
super galerka.jo a Milata květnu koupil 20 new Fendtu a z toho 5 936teksmile
Honza.S2   14.07.2007 20:59:45
Když píšete že pracují od nevidim do nevidim a dva týdny po světě, jenom tak nic ve zlym, vydělají si tam trochu?
Humlstroj   14.07.2007 21:10:06
Zdar jak sviňa. Chapy chci se zeptat jak to funguje nebo spíš co to dělá?? Jestli sem to dobře pochopil tak to ztrhuje ornici. Je to tak??
Sorrow.88   14.07.2007 21:13:58
Co se tyka penez,tak si urcite stezovat nemuzou,kamarad tak mohl jit,po financni strance nabidka vazne moc dobra,ale kdyz videl co vse pod ti je,tak vzal nohy na ramenasmile .Penizky pekne,ale za poradnou drinu
uživatel   14.07.2007 22:13:51
to Humlstroj:funguje to tak,že kde je třeba vytěžit zeminu, tak ji postupně těží třeba do hloubky 10 metrů a vozí ji tam kde je třeba udělat návoz.V ornici to jede jak po másle , ale trochu hlouběji v té žluté podornici není problém těch 600 koní udusit. Makají fakt ve dne i v noci, asi na směny, ale jak je mokro tak stojí. Jinak kolem lítá stejně tolik Fendtů. Na jaře testovali taky Steigera a před časem nějakého čtyřnápravového drobečka, ale Challengery vycházejí asi nejlíp.
Jakub Medera   14.07.2007 22:42:46
počkej,10 metrů do země???? si ze mě děláš srandu ne,co já vím,tak se skrývá ornice a trochu podorniční podlaha,ale to není hloubka 10 metrů,vždyť v 10 metrech seš na skále a samých šutrech,já myslím,že to skrývaj tak metr,maximálně 2,a docela by mě zajímalo jestli ty scrapery jsou napojeny přes GPS a v nich mají určenou rovinu,takže si scraper sám rýpá nebo naopak zvedá tak aby vytvořil rovinu a nemusel do toho zasahovat řidič,jinak scraper funguje jako škrabka na bramborysmile
adam deere8530   14.07.2007 23:11:27
ted sem mluvil se známim, kterej dělá v ZBA a jezdí tam s nákou frézou scrapery tam maj taky a tyhle všechny stroje jsou prej řízený přes GPS nebo leisrem
uživatel   14.07.2007 23:31:44
to Jakub Medera: Nedělám si srandu, je to tak , podívej se na fotku č. 9 a za levým pásovcem vzadu jede vlak , tak asi 6 metrů pod těmi kolejemi bude dálnice a fotky 3,4,5 jsou focené z polní cesty a teď je tam kráter asi 5 metrů
Jakub Medera   15.07.2007 09:06:44
to uživatel:tak to pak ale museli skrývat nějakou terénní nerovnost třeba kopec,jinak tomu nechci věřit,ale neříkám,že nemáš pravdu,ještě jsem neviděl,že by se základy pro dálnici kopali 5 metrů hluboko,co já vím,tak se skrývá tak metr,dva
chomyz   15.07.2007 18:32:59
Tak tohle je hoooodně zajímavá galerie! Popírá sice základní pravidlo že tu mají být fotky ze zemědělství, lesnictví a max. komunálu ale s takovouhle technikou je nutné to prominout a asi toho bude přibývat - tedy toho využití traktorů ve stavebnictví v ČR, čehož je firma p. Milaty průkopníkem. No a hlavně je vidět, že ve stavebnictví se točí trošku jiné peníze za zakázkysmile
uživatel   15.07.2007 19:56:39
to chomyz:já bych řekl, že ve stavebnictví bude (možná už je) největší uplatnění těch nejsilnějších traktorů alešpoň v Česku, nemyslím Ameriku, protože tam se narozdíl od zemědělství točí pořádný prachy.

to Jakub Medera: skrývá se to jak to nakreslí projektanti - podle terénu a hlavně když se to hodně křižuje se silnicema a kolejema. Všude nejsou takové roviny jak na Olomoucku. Ještě jedna cesta má jít přes les na velkém kopci, tak jsem zvědav na ten zářez
Mautinko   16.07.2007 12:55:20
v Česku sa takto stavajú dialnice? Hmm, to by sme potrebovali na Slovensku lebo tu to s výstavbou dialnic ide slimačim tempomsmile
kamil   23.09.2007 12:54:46
ahoj chlapi tak firma Milata s kozlovic disponuje deseti pasovymi traktory challangeru,a kolem triceti fendtu je radost se podivat s okna jak chlapi vyjizdeji do prace se stroji a ktomu dve vlastni scanie a dve pujcene na prepravu stroju pokud delaji nekde dale nez tady v okrese F-M.Ted ma byt predveden novy prototip traktoru bude mit tri napravy a motor okolo 550 koni zatim ho jen malo lidi videlo je to novinka nikde se o tom nepisesmile uvidime co to bude zatim praci zdarsmile
Pepik   23.09.2007 13:25:22
nooo zajímavé.. a pak proč je naše výstavba dálnic v evropě nejdražší..20 fendtů...a pár pásovců...smile smile to daňový poplatníci rádi zatáhnou..smile smile
jirka   23.09.2007 13:52:12
A není náhodou těch deset pásovců se skrejprama ve výsledku levnějších, než kdyby tam makaly bagry a lítaly náklaďáky a po nich to zase buldozer rozhrnoval atd.? Však on ten kdo to provozuje dobře ví, proč to dělá a kdyby to nefungovalo, nedělal by to.smile
verek   23.09.2007 13:57:37
Jirka:však že jo.o scrapperách se píše ,že to jsou 3 stroje v jednom a to je : Bagr,Dumper a Buldozersmile
uživatel   23.10.2007 21:09:57
to kamil:ten nový prototyp nemá mít náhodou čtyři nápravy? Tady něco takového krátce testovali,ale zrovna bylo dost mokro a za týden byl pryč , mám i foto zepředu barva stříbrná a černá
Michal CZ   14.12.2007 19:58:45
Pánové jen na vysvětlenou k té pracovní hloubce: Na jeden záběr bere maximálně vždy pouze 10-20 cm. Záleží potom kolikrát po sobě na tom samém místě jede. Pro dálnici na Olomócku samozřejmě stačí odkrýt 1-2m, ale kde jsou teréní nerovnosti, tam se musí jít hodně do hloubky a prohlubně zace zavážet. Takže hloubka až 10m je běžná.
Firma Milata je rozhodně největší majitel Challengerů a Fendtů ve stavebnictví v Evropě.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.01292085647583.s