Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevo nahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.
MartinChv   17.01.2020 20:14:15
Mohlo by být zajímavé porovnání s Case Quadtrac 500 / 500 CVX nebo 540 / 540 CVX.
Honza.S2   18.01.2020 20:28:35
Zejména porovnání nákladů na udržení v chodu alespoň na 4000mth že... Aneb když se trhnou dva pásy, musím vyměnit všechny čtyři. Ale při těchto koních se to nestane snad.
MartinChv   19.01.2020 09:40:39
No s tím trháním pásů. Když jsme na podzim přebírali 620 tak nám řikali, že u aktuálně použiváných pásů Camso (dřive Camoplast) by s tím neměli být problémy jako třeba na 485 co tady kdysi bývala, že se trhali špalky za které bere hnací kolo. Ale to bylo údajně u pásů jiné značky než byl Camoplast.
Polci   19.01.2020 19:07:15
Co se týče pásů na polopásové Lexiony, tak dokud tam byly originál Caterpillar, bylo to ok. Od doby, co tam dávají Camoplast (Camso), musím řícti že je to sešup dolů. Nerovnoměrné sjíždění, trhání špalků ať již pojezdových či vodících, praskání vnitřních lan...
Honza.S2   19.01.2020 19:29:54
MartinChv: Byly pásy Good Year a Camoplast. Camoplast byl dražší, na výdrž asi stejně. Když se neodlepily záběrové špalky z venkovní strany tak u druhého zas záběrové bloky za které táhne hnací kolo. Bývalý Good Year měl o něco lepší trakční vlastnosti než Camso. Jsem přesvědčenej že smrt toho traktoru začne přicházet po první výměně jednoho páru pásů.
To co zmínil Polci, že se pásy sjíždí nerovnoměrně, to se stává i u čtyřpásáku.
Prostě 2500 hodin pohoda a pak jdou náklady brutálně nahoru. A to myslím jenom červený čtyřpásák, a myslím že je čas i zhodnotit ty zelené, kolik jim snesou pásy a jaký tam bude cenový rozdíl. Pokud to bude palba jako u velkého RT tak potěš teda.
MartinChv   19.01.2020 21:32:54
Čas ukáže jestli nastalo slíbené zlepšení nebo ne. Zatím je čas na nějaké závěry po necelých 300 h.
Honza.S2   19.01.2020 21:44:48
Když vidím kolik věcí se změnilo od roku 2005... My jsme také první rokKdyž jsme ho koupily tvrdily "To vydrží"...
A ještě se v úpravě přípspěvku vrátím k základní otázce porovnání QT vs tohoto. Nesrovnávak bych to s QT. Tady jsou všechny nápravy zatáčecí. Kloubák je jednodušší, méně poruchám náchylnějších částí. Účelem je spíš snížení tlaku na půdu než zlepšení tahového výkonu. Pro mě je třeba zajímavá varianta pásy na jrní přípravu a setí, kola na podzim...
MartinChv   20.01.2020 16:01:01
A o mě by třeba porovnání tahového výkonu zajímalo, proto jsem zmínil modely 500 CVX nebo 540 CVX, což je tak výkonem obdobné. To že je kloubák konstrukčně jednodušší než mít natačecí všechny kola je mi jasné smile Pásy na jaro jsou mi jasné ale proč byste volil na podzim kola?
Honza.S2   21.01.2020 16:46:55
MartinChv: Napsal jsem to trochu jinak než myslel. V létě a na podzim už není půda natolik citlivá jako v jarním období při přihnojování, přípravě a setí. Ale taková technologie kdy bych vzal traktor, v zimě na něj namontoval pásy, před žněma je zaměnil za kola je těžko realizovatelná.
Já ty pásáky dělím tak trochu jinak, jsou pásové traktory stavěné za účelem vyššího tahového výkonu, menšího prokluzu a snížení tlaku na půdu. Když je budu používat do tažení překladače, hrnutí řezanky nebo bude na úvrati pohánět drtič zrna tak to bude něco za něco.
Když vezmu kolový traktor na který namontuju pásové jednotky tak to dělám proč? Pro snížení tlaku na půdu. I když dnes si umíme poradit díky regulaci tlaku v pneumatikách.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0049870014190674.s