Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.
TomášJ.   02.09.2008 21:10:59
Nevíte někdo jestli to má nezávislí huštění kol? Nebo se mě to zdá, že je každý jinak nahuštěný? Díky. Popř jestli to nemá vůbec a já jen blbě vidím?
maclos   02.09.2008 21:17:03
Podľa tých akože hadičiek čo idú z nábojov kolies by som tipoval že to hustenie pneu má, len sa mi nechce veriť že na každú nápravu upravovali tlak rôzne, skôr by som povedal, že klasicky zadná náprava je najviac pritláčaná k zemi a predok nadľahčovaný a toľko sa o tom básnilo že Trisix nič také robiť nebudesmile
krajic   02.09.2008 21:17:35
to jestli to má nezávislý huštění kol nevím ale to co vidíš bych řekl že je způsobený spíš tím že je stroj v tahu takže na zadní kola je větší tlak než na přední..ale kvůli tomu že to má 3 nápravy a stejný kola to na tý fotce vynikne
TomášJ.   02.09.2008 21:23:37
to krajic to s tebou souhlasím, ale proč pak jsou teda ty zadní v pohodě a přední měkký? to mě vrtá hlavou...?? Může to bejt jen klam. Ps řeším kravinu, ale rád bych se to dozvěděl smile
Petr   02.09.2008 21:30:47
To TomášJ.: Vidíš dobře, tenhle drobek má huštění kol. Když jsem ho viděl v akci, tak se mi zdálo, že jede skoro po ráfku....jinak má ještě spoustu dalších vychytávek. smile
stenlynko   02.09.2008 21:42:32
to maclos: Marečku, jasné, že bude najviac zaťažovaná zadná náprava, veď to je úplne jasné, ťahová charakteristika a sily nepustia ani keby mal 100 náprav smile aj pásak sa "stavia" na zadnú časť pásov a nemyslím si, že by tie 3 nápravy bol až taký strašný zázrak... pásy tu boli kedysi, teraz sa vracajú, kolesá sú tu stále na 2 nápravách, uvidíme čo povie tento hybrid, vzhľadom toho veľa nehovorí a ja osobne zástancom nie som, viac náprav sa používa na rozloženie hmotnosti, nie na zvýšenie trakčných schopností smile
krajic   03.09.2008 15:37:08
to TomášJ. asi to bude klam protože mě včera když sem se na to koukal přišlo že ty zadní má měkčí.takže nemůžu tvrdit..3 nápravy mohou zvýšit traci.nemám sice informace jak moc je podvozek odpružen ani jaké se tam používají jiné vychytávky ale všeobecně pokud by do toho narvali elektroniku takovou že by to striktně přenášelo tah na nápravy které jsou nejvíc zatížené aby to neztrácelo výkon tak by to nemuselo být až tak špatné.teď jde o to co je pro koho ekonomicky výhodnější.ale to huštění pneumatik si nedovedu představit jedině že by se zadní něchaly měkké a přední se nafoukly tak aby měly všechny stejnou styčnou plochu..potom by vymyzela potřeba tak striktně kontrolovat trakci jednotlivých kol.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0097289085388184.s