Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 17 lidí.
Lexion700   08.03.2010 21:38:47
Jou, tak to je paráda. počítám, že se do toho vejde mnohem víc než je to číslo na něm... ?
Zetor   08.03.2010 21:48:06
Číslo označuje objem v bušlech, tzn lehce přes 70 kubíků. Překládací objem něco kolem 38 kubíků za minutu. Je to zajímavé, šířka nebude o moc víc než 4 m. Ideální stroj, to se nemůže snad ani převrátit. Dokázal bych si to u nás představit, jako prd... Jen ten traktor bude asi slabejsmile
TomDuba   08.03.2010 21:51:44
to Zetor: Představa to je hezká, pominuli tu šířku a potřebenej tahací prostředek. Já bych spíš měl strach, že by neměl u nás do čeho sypat na souvrati, tady by byl i kamioňáckej návěs "malej".

U nás by byli někteří chopni pod tohle přijet i o opavákem nebo 9 - ti tunou smile .
Lexion700   08.03.2010 22:19:21
to TomDuba: přesně to už sem i několikrát kritizoval, že pod překladač přijedou s 9 tunou. Ale kamiony s vanama by byli ideální, a určitě by to nebylo pro každýho ale jen pro špičkový podniky jako Rostěnice..

A za tohle by byl krásnej třeba JD řad 9030. Tohle si taky myslím, že by to neutáhl.
Lexion700   08.03.2010 22:24:13
No tak to by tam vlezlo 5 lexionů 600.
Zetor   08.03.2010 22:25:18
to Lexion: tak tady si zrovna s Rostěnicema dost přestřelilsmile Tam devítituny (byť na Matesech) jezděj rovnou pod kombajny. Ale šlo by to tady, a né že ne. Podniky by tu na to byly, ale lidi neuzrály byť na malý překladače, natož na tohle. Třeba jednou smile
Lexion700   08.03.2010 22:33:01
to zetor: Viděl jsem to taky u Rostěnic ale zease někde jezdí vany a taky Manácký soupravy. A celkem mě to u takovýho podniku překvapuje, že ještě jezdi s matesama. Třeba v Eurofarmsu tak z 3/4 jezdí pod překladače vany a zybtek jsou soupravy. uvidíme až opadne krize a začne být ekonomika silná, tak snad... V dopravě jsou u nás mězery a to i těch nejlepších podniků..
driemotan   09.03.2010 10:17:47
neviem kto by to schvalil, pokal viem Ministerstvo dopravy schvali len stroje do 4 000 mm a aj to len ako vynimku a zvlastnu prepravu smile
téesák   09.03.2010 11:40:46
taky stim nejezdíš po silnici ale po poli, samozřejmě přeprava ale ta se dá řešit i jinym způsobem než po ose nebo po silnici
Zetor   09.03.2010 12:42:16
Tak na schválení to nejezdí... A co jsem koukal na stránky výrobce, tak přepravní šířka u těch menších modelů je 154 palců, což jsou necelé 4m. Na pásech to je ještě míň. A tady ten větší má ten objem nahnán nahoře, že je vyšší a jde do šířky.

Evropskej překladač je hezkej, ale poloviční a lehne na prvnim větším svahu díky svejm 2,5 m šířky.

Ale myslím, že pro naše podmínky by byl asi lepší nějaký 50 kubíkový, který by na jedno plivnutí naplnil ALU vanu za kamionem. Vešlo by se do něj 6-7 zásobníků od velkejch kombajnů, tzn. že jedna mlátička by mohla hodinu sklízet jen do překladače, ta souprava by měla hodinu na to, aby se vrátila. Ve třech lidech byste sklidili i z ohromných dálek...


FarmaBlazek   09.03.2010 13:14:36
na jednoučelové využití by byl ten vůz strašně drahej.. Jen ty kola budou za raketu.. Nevidím šanci že by se tady toho někdy někdo chytil... Ale jinak ten pásovej je parádní..
Lexion700   09.03.2010 19:39:19
to zetor: Tady by se na to, jak říkáš hodil Balzer 1550
GTA   09.03.2010 19:42:01
Tak to je sice prima, že na schválení to nejezdí, ovšem jen do prvního průšvihu.A nejde jen o pány v uniformách, nýbrž i o instituce typu IP a Bozp.
Jenže na to se asi v našich zeměpisných šířkách nehraje.
A nějak si ani nedokážu představit, že by ideální překladač měl mít objem 50 kubíků.To by musel mít sakra dimenzovaný obutí, při uvažovaném objemu by hmotnost plného překladače byla na nějakých 55-60 tunách plus 15-20 tun tažný prostředek.To je myslim celkem dost.
TomDuba   09.03.2010 19:49:49
to GTA: Tak k tomu obutí, pokud by "nestačilo" to co vidíš na této fotce ( pro 70 kubíků) , tak i v této galerii je pár překláďáků s pásama. A to si myslím, by už mohlo být dostačující.
Magrixak   09.03.2010 19:55:09
Krasná soupravička!!smile Snad se toho jednou dočkame až toto bude brazdit pole v ČR
GTA   09.03.2010 20:01:46
To TomDuba:Je to věc názoru, nikomu ten jeho neberu.smile Dle mého je 80 tun souprava na pole trochu silný kafe.
Lexion700   09.03.2010 20:18:39
Já myslím, že tyhle 3 nápravy a velikost kol je naprosto dostačující, však když to takhle jezdí tak to není asi žádnej problém a těch 80 tun to zvládne v pohodě... však už od pohledu to tak působí...
TomDuba   09.03.2010 20:19:36
to GTA: Ano máš pravdu. Já sem jen domnívám, že ty inženýři a technici, co to navrhujou musej propočítat připadnej tlaku na půdu a to hlavně v Americe, kde se využívá minimalizace.smile
Toť můj názor.
driemotan   11.03.2010 08:19:24
to téesák, Zetor: pri tejto situacii ked sa policajti zamerali na kontrolovanie polnohospodarskej techniky ci je stroj schvaleny pre prepravu po pozemnych komunikaich je to dost odvazne.... vzhladom na moznu pokutu 3333 EUR smile
Zetor   11.03.2010 09:13:24
Na Slovensku tohleto kontrolujou? To doufám že ne....
driemotan   11.03.2010 13:20:38
no vazne cim dalej tym viac sa tlaci aby boli vsetky stroje schvalene...
GTA   11.03.2010 17:35:13
Můj osobní názor je, že je to tak v naprostém pořádku.Já si taky nemůžu dotáhnout auto třebas z Indie, které tu není homologované a vesele se s ním prohánět po silnici.Náš stát je sice menší právní džungle, ovšem pokud musí mít auto, náklaďák nebo autobus schválení, nevidím jediný důvod, proč by v případě ostatních strojů měla být nějaká vyjímka.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0071170330047607.s