Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevo nahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.
Radek 8250   04.04.2014 17:31:21
Byl jsem u něj celý den a stejně to bylo málo smile
TomášJ.   04.04.2014 18:41:20
A shledal jsi na něm za ten den nějaké významné změny oproti 86? smile
Radek 8250   04.04.2014 19:56:57
Krom vyladění motoru a drobných estetických změn nikoliv. Hlavně co nemá chybu je obutí. Jak rozměr tak značka smile
Honza.S2   04.04.2014 20:31:33
Mě se zadály u toho slabší zadní koncáky a skříň diferenciálu. Ještě bych vytknul poněkud průměrně provedené vedení kabeláže a trubek někde pod kabinu.
Jinak dobrýsmile
JoshMarin   04.04.2014 20:39:15
Kabeláž a uložení trubek zde není řešeno nějak moc rozumně. Je to vedeno pod kabinu a tam uloženo do míst kde se dostává člověk jen těžko ... servis atd budou mít pak radost to hledat až se tam něco "načne" a bude se to muset opravit. A skříň diferenciálu je v trošku slabším provedením ale zase není to tak hrozný. Na TechAgru byly jiný perle smile smile
Honza.S2   04.04.2014 20:55:34
S vedením pod kabinou jsou problémy u většiny strojů. Pokud tam dají trubky tak dobře, pokud hadice, tak ty se vyhřejí a prasknou. Výhoda je, že hadici si nechám během dvou hodin udělat. Pokud se dá vytáhnout ovšem.
Jinak se mě líbilo jednoduše řešeno ovládání.
JoshMarin   04.04.2014 20:59:56
často hadice praskají v ohybu či u koncovky. Lepší jsou trubky ale ne všude to jde tak řešit smile Ale chvíli tam vydrží naštěstí. smile
tomD   04.04.2014 21:16:18
Klasika a u MF už zvyk...nějaká trubka či hadice někde pod ?...Sundej kabinu smile
Jano SK   04.04.2014 21:50:20
TomasJ: jedna dost podstatna zmena tam je, kedze koli nej je vôbec nova rada MF 87... Novy motor splnajuci emisnu normu Stage IV ( SCR + EGR bez DPF filtra ).
Okrem toho je nove aj navysenie vykonu, ktore dotaraz nikdy nebolo na DynaVT ( boost + 30 HP), funguje postupne od 15 km/h, od 22 km/h je max., alebo odber min 40 hp cez PTO alebo hydrauliku. Inak iba nejake drobne dizajnove zmeny ( prietok vzduchu chladicmi a pod.)
Magrixak   04.04.2014 22:18:17
Uzasnej stroj.smile
TomášJ.   05.04.2014 11:04:29
Tak doufejme, že motor bude už na vyšší úrovni a po 2000 mth nebude muset docházet k jeho kompletnímu převložkování smile

To jednoduše řešený ovládání je vtip? smile MF to má tak jednoduchý, až to po pár dnech začne líst na nervy. Jediný co přibylo do toho jednoduchýho ovládání je další páka navíc, takže nyní už ten traktor můžu ovládat dokonce 3 způsoby. To už by snad bylo snažší to udělat jako Fendt. Specialitka MF se směrovkama vpravo pod volantem taky zůstala. Klimatizace na střeše místo od podlahy taky. Asi je to levný no. Ale MF už je snad poslední co to má. (možná i valtra, nejsem si jistej).

Ke gumám - jsou hodně dobrý to ano, ale pokud máš srovnání s Michellinama, tak se pak už není o čem bavit co je a není dobrá guma. Ale tak určitě lepší než ty Mitasky na tom Axionu smile
Honza.S2   05.04.2014 11:27:38
Pneumatiky vůbec neřeším, ani u jednoho vystaveného stroje se není o čem bavit.
Když bych měl do něj jít, stejně bych si tam nechal objednat Michelin XBib, nepůjde li do orby ani dopravy tak rovnou 800 nebo 900.
Mitas měl Axion, měl je i Magnum 370. I když s Mitaskama nijak zatím problémy němám, jsou i horší renomovanější značky.
Tady je to jen o tom, že si Mitas udělal spolupráci s Claasem, Valtrou, dělaj i s Case, tak prostě tak nakonfigurují traktor na výstavu.
Jinak bych byl rád, kdyby se k tomu ovládání vyjádřila i nějáká obsluha, pokud tu je, než .....
stenlynko   05.04.2014 11:41:39
Mitas má svoju fabriku v Amerike a nehľadal by som za tým žiadny zázrak, Fendt obúva svoje traktory na Continental pekne dlho a je to tá istá značka, ibaže Conti sa z traktorových pneu vytratí a bude to Mitas... Case tak bol objednaný schválne, po dohode s Mitasom... a inak, trelleborg na traktor... asi radšej nie, keď nemusím, Michelin je Michelin, potom Kléber... a potom je to už aj tak jedno
Magrixak   05.04.2014 11:48:02
TomášJ.: 2000 mth a museli jste motor převložkovat ? To se nám zatím nestalo tyhle motory jsou držáky.. smile A hlavně mají skvělou spotřebu oproti JD např...Směrovky v pravo pod volantem a kdo je tam nemá osobně mě to problém neděla u žadného z MF při ježdění.A jak tu tomD zmiňuje trubky či hadice tak u těhlech velkejch kocouru není problém se dostat pod kabinu a pokud je existují přípravky na přizvednutí... .smile Jinak stroj je to povedený uvidíme v praxi až se odzkouší.. S novými řadami 76** jsou zákazníci nadmíru spokojení..
TomášJ.   05.04.2014 11:57:52
Magrixak - motor viz SZ a k těm směrovkám bych se zeptal spíš na to, kdo je tam má. Všichni je mají standartně vlevo a u Valtry si nejsem jistej smile
Magrixak   05.04.2014 11:59:21
Zase je MF tím jedinečný.. Nevím ani o jedné obsluze co by jsi na to stěžovala spiš jim pak vadí v osobaku že jsou na levé straně... smile Vše je o zvyku a jeslti to obsluha nemuže překousnout tak musí přesedlat na jinou značku smile
TomášJ.   05.04.2014 12:00:59
Zajímavý, já teda nevím ani o jedný, který by to vyhovovalo. Odhadem jich znám 15 smile A to mají někteří z nich MF i 5 let už smile
Magrixak   05.04.2014 12:04:55
Nenadělaš nic no smile
Jakub Herot   05.04.2014 12:31:32
to stenlyko: Jak mám rozumět tomuto :,,trelleborg na traktor... asi radšej nie"
Jako že jsou špatný ? smile
Radek 8250   05.04.2014 13:39:11
Jezdím s MF a směrovky na pravé straně mě opravdu problém nedělají a je jedině dobře, že uvolnili místo tak skvělé věci jako je Power Control. Je třeba si uvědomit, že traktor není osobák a že je tam hodně odlišných věcí v ovládání a asi tak 10x víc funkcí smile
TomášJ.   05.04.2014 14:25:57
to Radek - vždyť něco ve smyslu power control mají snad všichni výrobci s variem a ty směrovky se jim tam vešly smile
stenlynko   05.04.2014 15:47:30
k smerovkám, vpravo pod volantom ich majú aj NH T5 a Case Farmall U...
a Trelleborg... v ťažkých podmienkach nič moc teda, rýchlo sa zalepia blatom, aj Mitas, teda Conti majú lepšiu samočistiacu schopnosť...
zvláštne je, že na motory Sisu v týchto traktoroch som ešte chválu nepočul a že by to boli držáky, tak to už vôbec nie...
KydlaTRS   05.04.2014 23:20:53
to TomášJ.: Když tě tak sleduju delší dobu, koukám že ukazatel směrovek, tě leží pěkně dlouho v žaludku, ono asi celý MF... smile
Máme 7 traktorů MF a nikdo si nestěžoval, že by byl se směrovkama na pravé straně problém. smile Osobně si myslím, že to je lepší jak lovit směrovky někde na palubce pod volantem a nebo někde pár cm pod páčkou reverzoru, a nedej bože pod volentem za páčkou reverzoru směrem k č. oknu...smile
Ovládání traktorů MF je jednoduché, oproti třeba Fendtu nebo NH a další.... Je to jednoduché pro toho kdo tomu chce rozumnět, ovšem kdo tomu nechce rozumnět na truc, že má jinou značku traktoru než chtěl, to už je věc další... Kdo tomu nechce rozumnět, tak to bude vždy jen pomlouvat, že to nejde. smile
Kabely, trubky a hadice to je v dnešní době poruchové úplně na všech nových mašinach... smile
Magrixak   06.04.2014 09:04:19
To KydlaTRS: Tomáš je už dlouho době proti MF...smile Spiš mi příjde že tu tlumočí řeči traktoristů co mu tamhle nablekotal nějaký Franta.. Pokud obsluha to u nich nemůže překousnout MF nebo směrovky vpravo a jiné věci tak je možná lepší jít o dum dále než ničit a hanit tak skvělej stroj...smile
Jakub Herot   06.04.2014 09:11:45
Tak mě ovládání fendu připadá taky velice jednoduché smile MF jsem neviděl vevnitř tak nemůžu soudit smile
Milda11   06.04.2014 10:43:25
Masseyů tu jezdí dost, podle mě jsou to dobré traktory. Dost dobré na to, aby se prodávaly líp jak třeba cnh nebo john deere. Nicméně úspěch závisí na lidech a to jak na prodejním oddělení tak hlavně na servisním oddělením. a tam je dost velký problém....
Honza.S2   06.04.2014 11:34:07
V tomto bych byl trochu opatrnější. Když to vezmu historicky tak tu byla tato značka jako jedna z prvních. Tenkrát byla hranice výkonu 190 hp, překonával ji akorát Case k nějákým 240 později 275hp, následoval John Deere s řadou 55, později 8000 a ještě před ním byl Ford serie 70. Massey představil řadu 8100 která končila nejvyšším výkonem 200 hp. Později v roce 1996??? uvedl na trh typ 8170 s 250. Kolik se jich prodalo nevím, později to dorovnal řadou 8200 do výkonu 260 resp. 280 hp v době kdy tu byl John 8410 s výkonem téměř 300 koní následovaný novým produktem od Case a NH, nešťastným typem 285 s výkonem max. 300.
Stejně tak Massey 8400 končící na 310hp v dobách kdy tu byl prakticky John 8520 s 325 následovaný brzy řadou 8030 s 330hp.
Dnes je Massey 8600 s typem 8690 s max. výkonem 340, 8737 má max. výkon 370 s power boostem až těch 400. New Holland T8.420 má čistý max. výkon 400 koní bez boostu. Claas dokonce ještě víc.
Takže mě tak za tu dobu příjde že Massey je stále o jeden typ níž než konkurence. Je ovšem otázkou jestli ty 400 koňové traktory mají nějáký smysl krom toho že je to drahý jak prase a zákazník požadující výkon si asi koupí kloubáka nebo pásák o výkonu vyšším nebo stejném ale s jiným, lepším přenosem výkonu na podložku, než bude živit jeden či dva přetížené poruchové traktory s většinou špatným servisem.
Teď byly vydané nějáké statistiky prodeje traktorů. Někde je to dle domácí značky (Německo) ale třeba u nás má největší číslo Zetor, John Deere, New Holland, Case IH a pak je se stovkou Fendt, Massey, Claas.
Pokud by měl Massey větší marketing, lepší zázemí, nevím. Fendt s Claasem ho má, má všechno a přesto je to dá se říc plus mínus na stejné úrovni.
Jsou prostě zákazníci co si to koupí a jsou zákazníci co o tom nechtějí ani slyšet. Stejně tak u ostatních.
JoshMarin   06.04.2014 12:17:29
TomášJ : Motor je lepší a vydrží více... smile Si zaujatý chyba.
Milda11   06.04.2014 13:10:57
Zapoměl jsi na jednu důležitou věc a to je pořizovací cena!! Peníze jsou bohužel na prvním místě
TomášJ.   06.04.2014 13:48:06
to Magrixak - jak jsem ti psal v SZ rozhodně nejsem zaujatý jenom proti MF, nechápu proč tu píšeš takovýhle kraviny. Je mi jasný, že do svýho si kopat nebudeš, ale to zas já klidně budu, když vím jak to vypadá smile Ten traktor dobrej je, ale že by byl nejlepší? Tak to sotva - jenom na svýho koncernovýho bráchu se dívá s řádným odstupem smile A na toho nějakýho Frantu taky velice pozor :) Jasně jsem tu psal, že to není informace od jednoho člověka. V sz jsem ti taky jasně psal, kolik je tu v okolí MF a jaký mají problémy, takže se to netýká rozhodně jenom podniku u nás. Podle toho co tu prezentují fanoušci a servis MF mi začíná připadat, že snad nic lepšího pod sluncem není. Tak se prosím laskavě zdrž, takovýchto blbých keců ....

A když už jsme teda u toho, velmi rád napíšu závady jiných MF 8600 než těch co jsou u nás.

Vím o dvou, na kterých se už dělala převodovka. Na těch prvních neustálý problémy s čidlama AdBlue, turbama. Problémy s elektrikou. Jeden to dopracoval dokonce tak daleko, že mu nešel přední ani zadní vývoďák včetně hydraulik. Dále pak problémy s přepínáním mezi plovoucím a dvoučinným okruhem hydrauliky (velmi zajímavý poznatek je ten, že nikomu nejde ta plovoucí smile ). Problémy s odpružením kabiny, to je asi bolest všech, ale proč to nezmínit. Zatím vím o rekordmanovi, kterej to má dělaný už 5x. Problémy s klimou - vcelku zajímavý, že opět ty problémy mají všichni stejný. Zajímavý jsou i problémy s tlakem oleje, kdy 2ks traktorů nedokázaly zamknout ani nápravy u návěsu ....

sim111   06.04.2014 14:22:29
Nie som za ani proti MFsmile ale zareagujem na koment Tomáša J hovoríš o veľa traktoroch MF v tvojom okolí a ešte viac o ich problémoch potom prečo ich tam u Vás je toľko? To mi hlavu neberesmile

Pred nedávnom som sa rozprával s jedným traktoristom ktorý robí na 4 ročnom MF 8690 ktorý má 8000 mth chodí po celej SR po službách a až na malé nedostatky ide smile Pracuje s 8 pluhom sejačka kukurica hustosiate plodiny a s lisom a Jumbomsmile smile
steyr_mx   06.04.2014 16:28:48
co je na ovladani nh zlozite ? smile
JoshMarin   06.04.2014 16:52:55
MF 8680 byla tam výrobní vada na motoru. ! Motor začal brát více oleje...Ano motor SISU nebyla ideální volba zde bohužel... smile
Magrixak   06.04.2014 21:42:42
To TomášJ : Nikdo tu neříka že je nejlepší pod sluncem.Ano je pravda že si nebudu pomlouvat to u čeho dělam a motám se okolo toho. Je hezky jak si tu vypsal závady jen mi příjde že ty to tu vykladaš jako že MF je nejvíc poruchový..Proč je u vás tolik MF když se vám tak serou hm ? To je zajimavé. A co třeba JD nebo NH a nebo Case v okolí tu je taky dost těch značek a převodovky,nápravy, popraskaný koncáky,trysky čerpadla nejsou problémem a nefunkční elektrika např. u NH nb u Casu je taky docela problémem.Toť vše je to pořad dokola serou se všechny stroje at se bavim s chlapame od case claasu nebo JD.. To že jsi zaujatý proti MF stim nic neuděláme.. Hezky večer ...smile
Jano SK   07.04.2014 01:37:07
HonzaS2: v roku 2009 dosiel MF s 8600., max.vykon 8690 je 370 HP ( 340 HP je nominal ). V tej dobe bol na trhu F936, Case Magnum 340/NH 8.390 s 374 HP max ( boost 390 ) a JD 8345 R s 378 HP ( boost 392 ). Takze papierove vykony v polnych pracach rovnake, kam su tieto traktory primarne urcene.

Smerovanie kolesakov ku 400 HP vidim trochu skepticky v polnych pracach ( ak vypustim veci ohlade prenosu vykonu a pod) aj z toho dovodu, ze tych mozno reálnych 20-30 HP naviac ( neriesim boost, co je od 20 km/h a pod ) neumozni skok tazkeho jesenneho naradia o 1 m zaberu ( Horsch MT, Vaderstad Topdown a pod.) a teda vykony nijako vyrazne neskocia. A to za tie peniaze podla mna nestoji.
Honza.S2   07.04.2014 05:29:44
Máš pravdu, tady jsem to zazdil.
Jinak souhlasím s tím co uvádíš na závěr komentáře. Jsou s tím víceméně jen problémy...
George8030   07.04.2014 11:54:06
okukoval jsem tento traktor na výstavišti a musím říct,že je to velice zajímavej traktor a své zákazníky si určitě najde. Otázka, zda 400hp v klasických kolových traktorech ano či ne? To je asi na HODNĚ dlouhé diskuze, kdy co člověk, to názor. (kord tady na tomto webu smile )smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0098700523376465.s