Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 5 lidí.
roman7711   24.02.2015 20:18:18
U takových souprav se vždy zasměji smile Ani bych se tolik nesmál té agregaci, ale ten ten 900 kg blok je opravdu síla.....
s690i   24.02.2015 20:29:57
Ještě chápu když je to na konzoli, ale když to má v třibodovém... smile smile
roman7711   24.02.2015 21:47:16
Přesně tak.
Magrixak   25.02.2015 16:31:13
Smát se můžeš,ale když při tom se ještě dělá řepa a nemáš návěsy tak proto taková to agregace spíš se směju tomu že ubec nevíš jaký důvod měla tahle agregace a jen to tu zbytečně "zasíraš" s prominutím komentáře. smile
dejv14   25.02.2015 16:46:23
Přesně jak píše Magrixak nevíš proč to tak jezdilo souprava neni tvoje tak nevim proč tady píšeš k agregaci traktoru a valníkusmile furt lepší novej traktor a menší valník než naopak..
roman7711   25.02.2015 17:14:40
Škoda, že neumíte číst, kdyby jste si to přečetli možná ještě jednou, pochopili by jste co jsme napsal, třeba uživatel s690i to pochopil na poprvé, hold někdo to musí přečíst znovu, aby to pochopil... smile
Michal Chromý   25.02.2015 17:15:47
I kdyby ta souprava vozila nevím co,tak určitě ten traktor nepotřebuje to závažísmile
A jinak, to závaží sundat dolů trvá asi 3 minuty
roman7711   25.02.2015 17:18:23
Přesně o to mi šlo, že závaží trvá sundat tři minuty i s cigárem, ale lidská lenost je větší smile
Magrixak   25.02.2015 19:41:23
Tak si zajedte do ZOD Zalší a tomu řidičovi to vyřidte a je to.Mě je to vcelku jedno...smile
Carlos219   25.02.2015 19:54:04
Třeba jednal na něčí příkaz . Magrixáku musíš sám uznat že tenhle traktor je prostě nedotížený a závaží ve předu v tomhle případě zbytečné . smile
Zetor   25.02.2015 20:06:11
Furt lepší novej traktor a menší valník než naopak? No to snad ne... Já si naopak myslím, že radši starej traktor a velkej valník, protože pak jedu se solidní spotřebou... To co je na obrázku, ať byly důvody jakékoliv, se solidní spotřebou nejede... Což neřikám, že i přes vysokou cenu, to nemůže být z nějakých důvodů krátkodobě výhodné...
Mirec   25.02.2015 20:11:35
Ja len dúfam, že všetci, čo tu vždy majú tento typ pripomienok sú aj z skutočne z praxe a nie zo školskej lavice nám tu rozdávajú svoje rozumy a ako takí vždy skladajú závažie, aj keď by ho ešte v ten deň mali dávať naspäť, dofukujú a odfukujú pneumatiky podľa toho, akú prácu im agronóm ráno vymyslí a v neposlednom rade im závidím to pokrokové vedenie, ktoré im tieto aktivity toleruje a dovolí, a nevyháňa ich hneď ráno zo strediska, že si človek nemá kedy ani údržbu na závesovine porobiť tváriac sa pri tom, že keby som už včera vyšiel, by bolo neskoro. Slová mechanizátora, že čo vymýšľam snáď na úplne všetko, čo nevymyslel on sám sú tiež veľmi motivujúce k ďalšej aktivite a zlepšujúcim návrhom. Takže sumasumárum, závažie mám nasadené, či mám rozmetadlo, fekál, náves, smyk, disky alebo podryvák a kľudne ma môžte začať kameňovať smile smile
Carlos219   25.02.2015 20:14:42
Mirec potlesk tobě. Napsal jsi tak dlouhé psaní a já s toho nepochopil ani písmeno smile smile smile . On kdo není z praxe k tomu nesmí nic říct . Tak pšššššššššt a ticho bude :D :D
roman7711   25.02.2015 20:43:34
Mirec: Právě o tom mechanizátorovi to je. Když je závaží dané na konzoli, tak ho taky nesundavám na jeden den, ale když mám závaží v TBZ tak je to pouze lenost ho nesundat. To samé čelní nakladač, když ho nepotřebuji, tak proč zbytečně zatěžovat přední nápravu a tím zbytečně sjíždět pneu. Nikdo mi to neříká abych to dělal, ale chovám se ke strojům tak, jako kdyby byli moje. Hold vše je o lidech a proto to někde vypadá jak to vypadá a tím nemyslím pouze tuto malichernost se závažím, ale u toho to vše začíná.
votech   25.02.2015 22:02:49
No, tady bych si dovolil se Zetorem trochu nesouhlasit. Pokud má ten JD Autopowera, tak točí nějakých 1200 - 1400 ot/min a lítá s tím, řekněme dle zákona, 40 km/hod smile se spotřebou cca 200 g/kWh. To se v podstatě nedá srovnat s nějakým starším traktorem a velkým valníkem, který bude mít určitě větší spotřebu a nejspíš menší rychlost.
Zetor   25.02.2015 23:06:08
To votech: Tak dovolím si naopak nesouhlasit s Tebou. U traktoru v dopravě není zdaleka tak důležité kolik jede, jako to co veze. Věřím, že Zetor 16145 s 20t návěsem by tomuto John Deeru natrhnul zadek ve spotřebě. To jsou bohužel ty časté omyly a proto ta traktorová doprava v ČR vypadá tak, jak vypadá...
Karel Arazim   25.02.2015 23:59:17
Zetor: No ono jde taky o to, jak by ten pomalý Zetor zapadnul do linky, když tam s ním budou lítat rychlejší stroje. Každopádně ta souprava 160 s velkým návěsem by fungovala jen do chvíle, než by bylo někde vlhčeji, protože pak by to končilo v lepším případě hrabáním, v horším zapadnutím, což se třeba na louce moc nehodí. Vidím to dobře u našeho Telelinera. Když je sucho, JD 7930 v pohodě, ale za mokra už to není ono, protože je traktor lehkej, malinko se máčkne návěs, kola prohrábnou a je konec ve chvíli, kdy k tomuhle místu přijedou kola návěsu a začnou se bořit víc, protože je nedrží drn. Pak do stejných podmínek vyrazí 8320 a jede jako pán. Podobný příklad je zetor 100 45 s Grand Suprem versus s JD 6420. Takže ono je to třeba brát i z jiných hledisek smile
Zetor   26.02.2015 00:07:34
To byl samozřejmě jen obrazný případ s nadsázkou. Ale pokud se srovná například nějaká 7810ka se 7270R, tak s menším návěsem (20t) to ve spotřebě 7810ka vyhraje, i když je starší, powershiftová a já nevím co... Stejně tak, pokud vezmu JD 8400, dám mu větší návěs, tak bude mít lepší spotřebu než Fastrac s menším návěsem. Byť je Fastrac výrazně rychlejší. Atd... Samozřejmě horší podmínky si mohou žádat úpravy, ale to není případ situace na fotce, že?
miťo   26.02.2015 06:57:23
Zetor 16145 s 20 t návesom. Akurát, že max povolená hmotnosť prípojného vozidla pre tento Zetor je 15,6 t. Viem, že preťažovanie súprav je bežný jav, aj ja to tak robím, ale treba zvážiť aj čo preťažujem. Pokiaľ je to relatívne nová traktorová súprava alebo nákladné auto je to daj-daj. Trochu znížim max. rýchlosť. Ale traktor s relatívne slabučkými vlastnými brzdami a brzdením prívesu jednohadicovým jednookruhom to už je fakt lotéria. Spotreba nie je všetko.
Zetor   26.02.2015 07:17:34
Jééééé, to jsem tady zase něco napsal smile

Jakmile se vysloví "Zetor 16145", tak všichni řeší brzdy a hmotnosti... A když je novej traktor, řeší někdo jak moc ten návěs brzdí?

Když se tu objeví souprava nového Fastraku s návěsem, tak nikoho taky netankuje, že taková souprava nesmí na silnici...
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0069169998168945.s