Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 40 lidí.
klaun   18.12.2007 22:04:51
něco pro Martina Hruškusmile ne vážně je to sakra znát flotační pneusmile teda jestli to jsou ,já to takhle moc nepoznám (ps. Martin Hruška určitě ví a snad i napoví)smile
frico8   18.12.2007 22:18:07
tak tato fotka tu je načo? smile
George8030   18.12.2007 22:24:40
to trico8: řekl bych,že pokud Jirka,Martin sledujou ty naše diskuze,tak proto,jak se tu tehdy rozpoutala ta vášnivá debatka kvůli těm PNEU smile smile viz. Martin Hruška smile tak asi proto tu je ta fotka třeba,aspoň takhle bych to viděl
Martin x   18.12.2007 22:25:56
Nevidím jediný důvod, proč by tu nebyla. Aspoň ukazuje za jak těžkých podmínek sklizeň probíhala.
frico8   18.12.2007 22:27:00
George8030:ja len kvoli tomu že niekto iný da nejaku fotku ale ju neschalia ale tu je možne všetko
manfredsrod   19.12.2007 03:21:51
frico8 to stebou těžce souhlasim jsou tu vyvoleni lidi kterym se tu da vše
Martin   19.12.2007 07:25:29
a další provokace ala Frico smile ,zustavam klidny hold neunese tihu schvalovaní
prosim uživatele kteři si čtou tyhle provokace od Frico tak 22.12. tu bude mit galerku a čekam od vas reakci najeho super fotky a sem zvedavej na vaše hodnocení kvality jeho perfektnich fotek smile
je to již po nekolikate co se tu kritizuje proč tu je tahle fotaka je to pořad ten stejny človek a pořad dokola. jsem rad že nekteři pochopili proč tu ta fotka je a když to nekteři nechapou za to já nemužu.
Pro manfreda: nevim jak je možne že viš co lidi nahrajou a co jim projde ja myslel že tuhle možnost mam jen ja a 2 kamaradi(Štěpan a Jirka) kteři vidi co kdo nahrala co projede nebo co se smaže . Protože bez takoveho přehledu nemuže nikdo řict že tomu projde všechno proste nevidite co nahral co se smazalo a co zustalo .
Prosim aby se tu neřešilo proč ten jo a ten ne a nereagujte na tento muj komentař je to jen OZNAMENÍ A SEZNAMENI S TIM JAK SE VĚCI MAJÍ.kdo se mě chce neco zeptat klidne napište SZ
smile
FarmWEB   19.12.2007 09:39:11
Pro Klauna a další kolegy: Na tomto voze jsou nízkotlaké radiální pneumatiky Michelin 600/55-26,5" Cargo X bib, které může obsluha podle podmínek plnit mezi 2,0 bar - 4,0 bar. V praxi to znamená, že když je tak jak je na fotografiích na poli zvolím nižší tlak. Nejsem si jistý, že takovýhle tlak v Rostěnicích obsluha nastavila!!! Spíš bych typoval 3,5 bar. potom můžete mít na poli větší koleje.

Další vec je ,že můžu v této situaci, která je extrémní, snížit plnění překládacího vozu. Když se podíváte na fotku, tak je vůz naložen s čepicí.
Překládací vůz má 25 m3 s čepicí 27 m3 . Pokud budu počítat 800 kg/m3 x 27 m3 = 21 t nákladu.

Praxe je někdy tvrdá a v Rostěnicích zvlášť. Tyhle gumy jsou super, ale musí se foukat podle situace na poli a podle nákladu. Na to existuje jednoduchá tabulka tlaku v pneu, nosnosti podle rychlostního indexu.

Takže milí kolegové, vše chce své. Sebelepší technika je vám k ničemu, když nevíte jak jí používat a nemáte to v hlavě. Tématika spotřeby a tlaku bude při stoupajících cenách nafty stále důležitější. Ten kdo to pochopí bude mít náskok.

Shrnutí: radiální nízkotlaké gumy mají na poli tu výhodu, že se dají vypustit na určitou hranici. Přitom má traktor menší potřebu tahové síly a koleje jsou menší.

Pokud ale není tlak 2,0 bar ale 4,0 bary, pak je to tlak spíše na silnici= nevhodný na pole. Čím větší tlak v pneu je tím se více blížite silničním pneu s 9 bary. Ty mají na silnici super nosnost ,ale nejsou na pole.

Tlak se dá regulovat, stejně jako náklad.!!!

Martin   19.12.2007 10:24:18
Asi zablblo spojeni s netem a podle stylu a odbornych znalosti si myslim že tento komentař patří p. Hruškovi
Martin Hruška   19.12.2007 14:37:25
Pro Martina: Skutečně jsem to byl já, chvíli mi to trvalo a potom tam naskočilo jiné jméno. Omlouvám se za to.

Pro Štěpána: Všechny testy firmy Michelin i praktické testy několika zákaznímů, mimo jiné specialisty na gumy ing.Poštulky , mluví o výrazném snížení tlaku na půdu. V časopise Zemědělská doprava 2/2007 je článek z testu pneu, kde se 340 k Fendt nemohl hnout z místa při 4 barech v pneu.
Jakmile se snížil tlak na 1,5 bar ,bez problémů vyjel.

Ještě jeden postřeh k tlaku v pneu. Rozdíl ve spotřebě ve výši 40% navíc dělá na poli zvýšení tlaku z 2,0 bar na 4,0 bary.
Nejsou tam jen větší koleje, ale je taky podstatně větší spotřeba.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.022635936737061.s