Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 29 lidí.
BAMBAM   24.01.2009 15:20:06
proč tam v pozadí stojí matýsek??
Ondra A   24.01.2009 15:20:50
Protože je to asi na Slovensku,a tam co vím to musí bejt..
cermi jezedak   24.01.2009 15:25:52
jo tam to musí bejt pokud seká víc než dva kombajny a znamej mi povídal že jeden soukromník (asi 500-800ha výměry) si koupil matese stříkačku a použvá ho vždycky diž jedou sekat protože má velký celky polí a hasiče daleko a uz mu to jednou shořelo smile
BAMBAM   24.01.2009 15:26:07
diky za odpovedsmile
OŤAS   24.01.2009 15:26:31
Jaký matýsek? Já vidím kousek Škoda 706 RTHP - CAS 25.smile Zkrátka Erťák.
Ondra A   24.01.2009 15:28:14
A ještě by tam mněl stát aji traktor s pluhem..
Zetor 16145   24.01.2009 16:16:48
Jé to je náš NH. Patří ZD Dolní Újezd.smile
pfernet   24.01.2009 16:40:46
to Otas :mas pravdu mame takovej u nas ve vsi a kam se na nej hrabou tatry ten projede skoro vsude
smile smile
TomDuba   24.01.2009 16:48:38
Mohu se našeho FW mudrce zeptat proč to tedy není mates, ale Škoda? jaký sou mezitím rozdíly??smile smile
Pavel Toman   24.01.2009 16:52:12
To jo no, jízda s "trambusem" je zážitek, hlavně když sem s tim kvaltuje k ohni. Bohužel je pravda, že čím novější auto, tím horší průchodnost terénem. Např. Tatra 815 se ,co se průchodnosti terénem týče, nemůže srovnávat s tatrou 148. Jednou když hořel les, tak naše 815ka zůstala tak v půlce kopce a 148tka nahoru vyjela bez problému. Loni jsme našeho trambusa prodali a místo něj koupili vůz Renault Midlum. A samozřejme v jízdě terénem by trambus renaulta nadrbal.(ale to je tak jediná věc v čem byl trambus lepší) Na druhou stranu, jsou to vozy víc jak 40 let staré a takové už se dneska hodí spíš do muzea nebo jako ozdoby na hasičských soutěžích.
Kubick   24.01.2009 16:56:12
Mates je Škoda 706 MTS, tohle je RTHP...
OŤAS   24.01.2009 16:58:10
Jen krátce, NA Škoda RT (kterým se převážně v té době říkalo Trambus nebo Erťák, ale ten Erťák se spíš používal pro autobusy RTO), byly předchůdci novějších MTS a MTSP (známých jako Mates). Co vím z hasičského speciálu CAS, tak ten ještě nemá půlky (zajíc-želva), motorová brzda na ruční ovládání na deklu motoru,montované disky kol,vzduchový posilovač řízení,jiná zadní náprava. Ono toho bylo určitě víc, včetně motoru a převodovky,ale zas takový mudrc nejsu abych všechno věděl, jen jsem chtěl uvést na pravou míru že Mates není Erťák a naopak.smile
pfernet   24.01.2009 16:58:23
to TomDuba: RTHP(ert puleny rychlostiak)-mel loukotovy kola,nemeli puleny rychlosti.a vetsinou meli delsi kabinu delali se tak i dobytcakysmile
MTS:meli pulky a delali se se sklapenim pres kardan
stenlynko   24.01.2009 18:04:10
niečo som sa v takom navozil smile u nás v podniku ho stále majú, ako píšu chalani, nemá polovičky, ale iba 5 rýchlostí, motorová brzda hore na motore, veľká páka, nápravy iné obe, odpružená iba vodičova sedačka, okrem nej 7 miest na sedenie (aj keď dvaja skôr ležali smile ) vzduchový posilovač riadenia na ľavej strane prednej nápravy, kabína na hasičskom špeciáli je "extra" dlhá so zadnými dverami, na dobytčákoch a aj sklápačoch bola kabína kratšia, bez zadných dverí, zrejme kupé smile objem nádrže 3 500 litrov, čerpadlo ovládané vzduchom, náhon z prevodovky niečo ako na "agro" matesoch
maximálna rýchlosť 85 km/hod, 6-valcový motor so 117kW
označenie: RT- podvozok, H-je hasičský špeciál, P-pripojiteľný predný náhon
a CAS 25 znamená menovitý prietok za minútu

to pfernet: nie všetky MTS mali sklápanie cez kardán, myslím, že to mali len MTSP určené pre agrosektor s vymeniteľnými nadstavbami, inak si čerpadlo nemusel zanúť
smile
TomDuba   24.01.2009 18:23:12
Díky chlapy, je vidět že se v tom dobře orientujete a dokážete to vysvětlit té mladší generaci.smile smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0058901309967041.s