Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 25 lidí.
George8030   04.09.2007 15:20:19
trošku luxus pto ten návěs dostat takové kobyly smile
Stepan   04.09.2007 15:41:24
Probíralo se to tady už x-krát, tak nechápu proč to sem někteří musejí psát pořád dokola.smile
TomášJ.   04.09.2007 16:55:13
To George8030 a jakej návěs by ti za timhle traktorem vyhovoval to mi teda napiš, až donedávna byl tohle jeden z nějvětších návěsů, a tenhle zrovna nově nevypadá,, takže už bude v podniku asi dýl... jó a u nás tahaj stejnej návěs za traktorama na žně taky.. a normálně ho tahaj 200 konový traktory... Tak nevim co se tady pořád řeší u velikostí návěsu..
To vypadá, že kdo nemá anaburger nebo fliegl je neska asi odepsanej ne?? Jenže ono velký taky neznamená nejlepší, u nás maj taky jeden dost velkej návěs nějakej brimont, a to bys viděl co je s tim za problémy (nemyslim porochy to ne) ale někde se otočit třeba v sušce a takovýhle normální věci pro tento návěs je s většíma návěsama pomalu neřešitelnej úkol a věř mi, že vim o čem mluvim.....A propo to tohohle návěsu se vejde 13t,,, A když jsem tyhle návěsy fotil tak se do něj vejde až dost.. vysypal do něj LEX 560, CASE CF 80, a ještě něco málo frknul case ct 5080,,,takže si o velikosti udělej představu sám,,, ZAS TAK MALEJ NÁVĚS TO NENI
Martin Hruška   04.09.2007 17:52:06
Pro TomášeJ a další kolegy: Diskuze je od toho, aby každý vyjádřil svůj názor. Co je pro někoho "malé" může být pro někoho "velké".

Dopravní technika za traktory je moje každodenní práce,takže vím že každý zákazník je "jedinečný" a na svém podniku má spoustu specialit počínaje lidmi až po různé nájezdy. To že si u mne zákazník nekoupí Annaburgera není žádný problém, jsou i jiné značky. Když ale vím , při prodeji stroje,kolik hmoty chce zákazník převážet a na jakou vzdálenost, tak na prvním místě převažuje zda to danný stroj zvládne a jaký traktor mám k dispozici.

V praxi se většinou bavím se zákazníky 2-3 roky dopředu o koncepci dopravy v podniku. Mlátičky a řezačky se neustále zvětšují a proto musím dopravní techniku dnes kupovat s pohledem do budoucna, zda nebude za 5-10 let malá.

Nechci nikoho posuzovat, ale v tomhle podniku se před časem k Z 160 koupil návěs s objemem 17 m3(délka korby 5-5,5 m), dnes koupily velký traktor, který je do návěsu opravdu "velký" a né moc ekonomický. Mnohdy se to ale u konkurenčních strojů děje také v současnosti. Koupí se traktor 240-260 k a k tomu vůz o celkové hmotnosti 20 t s objemem korby 20 m3.
Rozdíl mezi traktorem 190 k a 250 k je 500 tis. kč.

Zde vidím problém v poradenství prodejců a určité profesionalitě, říct zákazníkovi, že tenhle vůz může agregovat menším traktorem, nebo při nákupu strojů nekoukat jen na cenu, ale taky na to zda to zapadá do koncepce podniku.

Současné návěsy ,které u Annaburgeru a Krampe prodáváme mají délku korby 6,6,5 m,7 m ,7,8 m ,8 a 9 m. Z tohoto pohledu je návěs na fotce malý ,i když uveze 13 tun.
Zetor   04.09.2007 17:58:12
No ona je pravda, že to není ekonomicky nejideálnější kombinace. Ale z té fotky nevyčteme, za jaké situace to bylo, mohla to být nouzovka, traktor se mohl rozbít a tento byl volný, nebo prostě měl jinou práci a bylo potřeba odvážet. Důležité přeci je, aby se nezastavily kombajny. Nebo ten Magnum nahradil nějakou 200ku a teď se čeká na menší traktor, který bude ten návěs tahat. Samozřejmě pokud je toto stálá agregace již pátým rokem, je to důvod k zamyšlení. Ale je důležité pochopit, že v zemědělství jde především o to, udělat vše v ten správný včas, nikoliv nejlevněji. Nedávno jsem mluvil se soukromníkem, který mi říkal, že tahal za Challengerem MT 865 pětimetrovou sečku. Když musíš, tak musíš....smile
Martin x   04.09.2007 18:10:43
Tato agregace není zdaleka nejhorší. Letos o žních pích náš Fastrac přední pneumatiku a protože tahal Megu 20 a na poli jezdili 4 kombajny najednou, byl nouzově povolán Fendt 924 a tahal autovlek. Byla to sice nouzovka, ale v té chvíli to bylo daleko ekonomičtější než aby stály kombajny. A nakonec i tak nestíhali odvozci odvážet, a to jezdila Tatra 815, Fastrac s autovlekem a Fendt s autovlekem.
maclos   04.09.2007 18:36:53
smile Zde vidím problém v poradenství prodejců a určité profesionalitě, říct zákazníkovi, že tenhle vůz může agregovat menším traktorem, nebo při nákupu strojů nekoukat jen na cenu, ale taky na to zda to zapadá do koncepce podniku.smile

Podľa mňa býva často u predajcov problém taký, že im nejde o to či podnik bude prosperovať, či im bude taká a taká agregácia postačovať........jednoducho dostali zaplatené a tam to končí.....záručný servis si spravia a potom všetko hasnesmile
Tomáš Kučera   04.09.2007 19:14:03
Tenhle traktor tahá tento návěs i na senážích i když tady mají i Megu 20 ale já si myslím že tyhle diskuze jsou naprosto zbytečné protože vedoucí družstev vědí proč to tak je. A je to můj názor, že je to lepší než aby traktor stál v kůlně, když není co podmítat tak je to pro družstvo asi nejlepší řešení.
R@dys   07.10.2007 11:42:48
tak kometáře jsou tu zajímavé..v tom MXu je muj otec a ten návěs tahá jak napsal kolchozník i na senáže a tento rok s ním byl poprvé pod kombajnem protože se prostě nestihalo jinak ten navěs taha ten agrotron 150 co je o dvě fotky dál s tím modrym návěsem..jinak je CASE pořád v podmítce nebo v secí mašině..jo a ten podnik má ještě ZDT 20 ale ten tahal agrotron 200 a má kulu a né agrohák jo takže tu 20 může tahat akurat ten agrotron 200..a na senážích ho táhá proto že 150 seče..ale další sezonu se už snad bude stihat odvážet i podmítat protže ten podnik koupil ve čtvrtek 4.10.07 dalšího CASE a to 280...smile smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0052077770233154.s