Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoru vpravo
obr
Exif: SONY DSC-F828, clona: f/8.0, ISO: 64, 1/250s

ales750   04.07.2015 19:26:55
No to mi netvrďte, že by tohle Magnum nedal, možná v nějakým velkým kopci by funěl ale i tak si myslím, že by to utáhl nebo snad ne?smile
TomášJ.   04.07.2015 19:50:53
Tvrdí snad někdo, že by to nedal? smile Řek bych že dobře vědí, proč to dělají. Na co mi bude překladač, ve kterým mám traktor na hraně výkonu? V překladači se potřebuju trochu smekat a ne tam mít něco, s čím se budu do kopce hrkat dva dny a s kopce se bát, že to plný nezabrzdím smile
Dragy   04.07.2015 20:13:14
A to z kopce brzdi jen motorem? smile
VonVagel   04.07.2015 21:11:21
to ales750 : zajimalo by mne jestli tusis kolik kdyz bude nalozeny bude prekladak vazit?
ales750   04.07.2015 21:19:00
To vonvagel: to nevím nějak okolo 40ti tun?
Proxima   04.07.2015 21:20:31
smile a překlaďák je asi z papíru smile smile
VonVagel   04.07.2015 21:25:16
to bude jen v obilí
to Dragy : řekl bych že brzdami a překláďák má také brzdy,,,
VonVagel   04.07.2015 21:26:01
další malé poznámečka kdo nebyl v Otnicích neví co jsou kopce...
Dragy   04.07.2015 21:28:48
VonVagel: to mi je jasny ale myslel jsem jestli ten Qt ma vzduch nebo jak je to reseno?smile
cocik007   04.07.2015 21:32:36
to Dragy: Ano, má vzduchový brzdy.....
Ludvík   04.07.2015 21:32:40
Trošku jsem zagoogloval :Společnost Bergmann přichází s novým překládacím vozem GTW 430 o objemu 43 metrů krychlových, který může sám obsluhovat tři velké sklízecí mlátičky. A to s velkou rezervou, neboť kapacita zásobníků u velkých mlátiček je přibližně 12 metrů krychlových.Pro šnekové dopravníky o průměru 600 mm je charakteristická bezkonkurenční překládací kapacita 1100 tun za hodinu, takže celý vůz je vyprázdněn za minutu a 40 sekund..............smile
Ludvík   04.07.2015 21:44:41
Přípustná celková hmotnost na silnici 34 tun a na poli 46 tun.Znám z praxe,že se toto nedodržuje....takže si klidně tipnu po poli i 55 tun
cocik007   04.07.2015 21:55:28
to Ludvík: Teorie a text na internetu a v letáku je celkem rozdíl, vysejpal to kolem 6 minut!!!! smile
Honza.S2   04.07.2015 22:08:46
Dragy: Ty pásáky musí mít vzduchové brzdy. To jinak nejde.

Teď by mě zajímalo jak mají schválený ten překladač, jestli kat. Ot nebo pracovní stroj protože QT má v techničáku zápis že nesmí být spřažen s žádným návěsem. Za další - jaká byla rychlost při jízdě po poli?
TomášJ.   05.07.2015 02:12:53
to Ludvík - v ČR platí u tridemů 8t na nápravu +3t spodní závěs, pokud se to do něj zapojuje. Takže toto může v ČR mít max 24+3. Zároveň s tímto platí i 2,5 násobek hmotnosti i celková hmotnost soupravy 40tun. Dle zákona nesmíš porušit ani jedno z těchto nařízení. (Bavíme se o provozu na komunikacích).

tzn. budeš-li mít dejme tomu tridemovej 10tun těžkej návěs, můžeš do něj dát max 17 tun čehokoliv. (Byť se do něj vejde daleko víc) Traktor posléze nesmí vážit víc než 13tun (Což snad kromě velkých Axionů nic neváží). Kontrolovat ale musíš i to, aby traktor nebyl moc lehkej, to je zas kvůli tomu 2,5 násobku.

to Honza.S2 - Taky by mě zajímalo jestli je tohle schválený jako OT4 nebo SP.
Ludvík   05.07.2015 09:11:04
Neřeším co je v ve všelijakých předpisech.Výše se někdo ptal kolik to váží celé a kolik se tam vejde....................Vím,že to je jen z prospektu a já osobně to beru s rezervou
Honza.S2   05.07.2015 09:18:03
Tomáš: U těch traktorů pozor protože těch 13 tun jsou jenom prospektové hodnoty a kdovíco tam na těch traktorech nepřipočítávají. V realitě se pak není problém dostat na 14 - 16 tun u traktoru. Udělat dnes soupravu tak aby nedošlo k porušení není zas tak jednoduché.
Co se týká schválen kategorie SP - vyhláška nezná pojem překladací návěs, jde o to co deklaruje prodejce. Můžu se zkusit zeptat v týdnu jak to je.
Myslím ale že nebude problém dát do kategorie Sp překladač, když tam někteří chtějí schválit pásovej traktorsmile
Jinak když jsem byl na školení tak by měli mít na tuhle soupravu výjimku a nesmí jet po silnici naloženej.
TomášJ.   05.07.2015 11:17:17
Honzo těch 13 tun bylo myšleno jako příklad k tý celkový hmotnosti co nesmí překročit 40 tun. 27 (24+3) tridem max + 13 t traktor max (aktuální hmotnost). Bude li vážit traktor víc než 13t, na tridem pak naloží o to míň....takto jsem to myslel. Bude li vážit míň, třeba 10 tun, neznamená to, že může na tridem naložit víc. Budu li mít 10t tridem smím naložit opět pouze 17 tun. Tzn. celková plná souprava mi při 10t traktoru + 10t tridemu bude smět vážit ne 40 tun, ale jenom 37 tun. Kdybych dal totiž v tomto případě na tridem treba o 2 t víc, tak se vejdu do celkový 40t, ale už poruším povolený hmotnosti u návěsu. V praxi by se jim to nejspíš dokazovalo poměrně těžko, ale vyhláška to takto říká. smile smile
Honza.S2   05.07.2015 12:45:33
To máš na mysli 341/2014? Si mě jaksi zaskočil teďsmile
TomášJ.   05.07.2015 14:00:20
Ano 341/2014 - část 9, §34-39. Ono když si to pak člověk projde, tak zjistí, že se dost často kryje jeden předpis s druhým. Každopádně vždy platí všechny. X krát se ti stane, přesně jako v příkladu co jsem popisoval, že dejme tomu 2 ze tří nařízení splníš a to třetí už ne. Ovšem splnit musíš všechny. Tzn. ve finále to podle jednoho předpisu táhnout smíš, ale podle druhýho, který platí zároveň s tím prvním už to nejde. Každopádně hodně pochybuju o tom, že tohle maj přesně nastudovaný pomáhači chrániči, je v tom totiž fakt neskutečnej bordel. Ono totiž třeba ani u tridemů není tridem jako tridem. Tam to máš zatížení na nápravy, oj. Některý maj točnu, takže jenom nápravy a jsou najednou na 24t celkový, některý maj točnu se zatížením, některý bez zatížení, dost dělá i vzdálenost náprav..... v tom aby se jeden vyznal pak smile
Honza.S2   05.07.2015 15:47:54
Bordel v tom je. Řešil jsem teď spřažitelnost souprav, na můj dotaz nebyl prakticky schopen odpovědět nikdo z Odboru dopravy, pouze citováním paragrafu, ve kterém jsem našel odpověď mezi řádky. Tak je to se vším.
Příslušníci policie tohle také přímo neřeší, začínají se vážit i traktorové soupravy. Pochybuji dokonce i o tom že by došli na to že táhnu za traktorem vlek kat. O4. Na vše se dojde až je průšvih a je v tom soudní znalec...
pmlogistic   05.07.2015 20:45:45
U nás běžně jezdí JD8230 s ASW270 a váží přes 50tun(s pšenicí)smile
Zetor   06.07.2015 22:49:02
Magnum by to tahal k ničemu. Prázdná váha bude někde kolem 12 tun, náklad tak 35 tun. Bohužel překladač musí mít nějakou rychlost, takže toto opravdu musí mít koně i v normálních podmínkách.

To s těma třema mlátičkama, to je samozřejmě myšleno jako klasický prospektový vtip.

Překladač bude jisto jistě schálen jako Spt, je to vidět z toho, že nemá SPZ. I cisterny a rozmetadla jsou SPT. Do kategorie OT 4 by se nic z toho nevešlo, protože tam musí být šířka 2,55 m.

To TomášJ: Já ve vyhlášce nikde 40 tun nevidím. Pouze maximální hmotnost soupravy 48 tun....

Jste si jistí, že ve vyhlášce je, že Spt nesmí jezdit naložený po silnici? Podle mě taky blbost...

Naopak, myslím, že pro traktorové návěsy je v té vyhlášce celkem jasno, máte tam dvě čísla, 18 a 24 tun. Ostatní věci ohledně náprav se bohužel zemědělských návěsů netýkají...

TomášJ.   06.07.2015 23:41:12
to Zetor, ano pravda. Překouknul jsem se. Ve finále je to ale jedno. Stejně platí to výše popsané. Takže když to přeložím, mám po fialkách tak jako tak a ani na celkovou 48 to neukecám, pokud mi zvážej jednotlivý nápravy, což oni umí. smile
Milda11   07.07.2015 07:27:02
Tohle se bude pohybovat po cestě zásadně prázdné, šířku v Rostěnicích neřeší, protože to pojede současně s kombajnama a doprovodem...
Mě by spíš zajímalo co je špatně, že perrada měl tahat kloubový john a najednou to tahá 8520???a podobně veliký překládací vůz tahá kloubový traktor o takřka dvojnásobném výkonu..... chtělo by to nějaké čísla z provozu, rychlost vysýpání, rychlost při přepravě na kraj pole, spotřeba.....
Michal Horák, PERARD   08.07.2015 20:26:00
Zdravím vás pánové, co se týká změny tažného prostředku pro INTERBENNE 38 v Rostěnicích, důvodem je to, že kloubový JD má systém spínání PTO zcela mechanicky. Tudíž po zatáhnutí za žlutou páku projde veškerým pohonem několik set koní a to doslova jednou ranou. Spínání postrádá jakýkoli jemný a plynulý rozběh. Zkrátka vše jde až moc na tvrdo... PERARD se proti tomuto "agresivnímu" chování logicky brání a tak se jistí prvním střižným šroubem na kloubovém hřídeli před pohonem šneků. Tolik k vysvětlení proč máme INTERBENNE 38 prozatím v JD 8520 smile
Na nějaká čísla z provozu mi dejte chvilku čas. Jsme stále ještě na začátku a s PERARDem máme za sebou cca den a půl čisté práce.
Přispěji také svou trochou do mlýna, koncept INTERBENNE je kategorie R, tedy zvláštní vozidla smile
Petr   08.07.2015 21:11:06
Co se týká nějakých čísel z provozu obou překládacích vozů. Bez jakékoliv ironie budeme rádi, pokud někdy příště jeden z mnoha fotografů, kteří se pravidelně objevují na poli, bude mít u sebe namísto foťáku třeba deníček (lépe tablet ) a stopky, provede měření a vytvoří nějakou statistiku (tj. hromadu opakování, nikoliv jedno měření a konec!). Veškerá ostatní data, například o tankování, mu budou následně poskytnuta. Není v silách operátorů ani techniků provádět měření a analýzy v rozsahu takovém, aby to mělo nějaký smysl. Naším cílem je primárně zajistit provoz. Myslím, že fotograf jako nezávislý pozorovatel je na takové věci naprosto ideální... smile smile
Honza.S2   08.07.2015 21:36:09
Ještě se zeptám - jaká je průměrná pojezdová rychlost QT s Bergmannem?
Zetor   28.08.2015 08:16:48
Zájemcům doporučuji článek v zemědělci o této soupravě, je tam dost zajímavých informací... Čím více o soupravě víte od řidičů, tím zajímavěji se to čte smile

Článek najdete na stránkách dodavatele překládacího vozu...
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0084202289581299.s