Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: Canon Canon PowerShot SX110 IS, clona: f/4.0, ISO: 80, 1/800s


Tuto fotografii hodnotilo 18 lidí.
Martin Hruška   04.10.2010 20:10:14
Proč používají na tak "malý valník" tak velké traktory? Může mi někdo odpovědět?
Lexion550   04.10.2010 20:20:17
Situaci v podniku neznám,ale dovolím si reagovat. Používají tak "malý valník", protože nemají "velký červený valník". Teď vážně, je snad lepší nechat ten traktor stát na place, když traktor s adekvátním výkonem nemají nebo má jinou práci? A osobně bych neřekl, že je ten "valník" tak malý.
Proxima   04.10.2010 20:45:35
Víte proč? Protože Strom nedělá větší návěs ! Hold na druhém středisku se řeklo : Buďto tridem Annaburger nebo za tu stejnou cenu dva Stromáky smile Myslím, že nejlepší řešení je koupit dva menší žluté, než jeden velký červený. A to ten červený je na tom s kvalitou uplně stejně... smile

Ještě doplním, že tyto návěsy má podnik 4 a neslyšel sem na ně stížnost. smile
Ben Brocka   04.10.2010 21:16:37
newiem ako sú na tom "anničky" s kvalitov...
ale čo som sa rozprával s ludmi čo chodia so stromami tak na ne dost nadávali , hlavne z hladiska stability smile smile
Proxima   04.10.2010 21:27:40
Z hlediska stability... Vratké to dělají tyhle nástavky (jsou to ty nejvyšší dodávané). Na to, že návěs je vratký jsem slyšel stížnosti jak u Bergmannů u kterých to taky hodně dělají nástavky tak i u Schubmaxu, který žádné nástavky nemá. Stabilitu bych tady vůbec neřešil. Spíš se měl na mysli technické věci, poruchy atd. jen ještě doplním že mi jezdíme s těmito návěsy po kopcovitých terénech, a ještě se je nepodařilo převrátit ikdyž na senáži parkrát jel po dvou. Přavrátili jsme ho jen jednou a to měl malé nastavky na obilí a to návěs požduchal 8200ku. smile
Martin Hruška   05.10.2010 20:34:45
Trošku se pokusím reagovat na některé připomínky kolegů k Schubmaxu, protože některé věci se nazakládají na pravdě.

Pokud jde o tridem HTS 29.17 ,který zde jezdí z podniku do podniku na předvádění již druhý rok jsem nezaznamenal žádnou připomínku na nestabilitu. Nejmenší traktor ,který zde jezdil bylo 190 k v Lesonicích a v Radešínské Svratce .!!!
Tento vůz nahradí dva vozy s korbou o délce 6 m !!!! v senáži.

Tandemové Schubmaxy zde jsou čtyři. Dva na výměnném systému, jeden z nich HTS 22.79 pracuje na bioplynové stanici bratří Burešů ve Švábenicích.

Na Farmwebu byla fotky převráceného Schubmaxu v Horním Bradle, ale dotyčný "dopisovatel" zapoměl připomenout, že to byla chyba řidiče, protože s vozem zajeli na nezpevněný kraj pozemku, kde ani s normální klasickou technikou nejezdí. Vůz jsme opravili, dnes jsem dostal fotky. Vůz o objemu 41 m2, což je o 10 m3 více než například Fliegel 268, je agregován v silážní kukuřici s traktorem Claas 150 k. Zákazník je maximálně spokojen.

Druhý tandem HTS 22.17 jezdí v Kámeni u Havlbrodu a již druhý rok jem o něm moc neslyšel, takže asi jezdí.

Problém objemu a nástavek u konkurence je v tom, že většina firem používá délku korby 5,6 m,6-6,1 m a pak se snáží konkurenci dohnat co největšími nástavkami, bez toho, že by měla nápravy, které to zvládnou. Je logické, že když máte vyšší nástavby máte i výše těžiště vozu.

Trendem současnosti při přepravě senáží je návěs s délkou korby 7 až 7,5 m ,velkými pneu s ráfkem 26,5" někdy i 30,5" a objemem minimálně 40 m3.

Například Krampe BB 700 nám jezdí zcela běžně s traktory CVX 195 nebo New Holland 7000 s výkomen okolo 200 k.

Řada lidí v diskuzi zapomíná, že jednotlivé návěsy se podstatně liší od sebe použitými nápravami a velikostí pneu. To je taky podstatný rozdíl.

Pro Proxima: To s dvěma návěsy x jeden větší je naprostá demagogie. Pokud vezmu traktory v galerce (řada 8000 né zcela vhodná do dopravy- platilo to dříve a platí to i nyní) + návěsy s objemem 26-27 m3 maximálně, tak jeden traktor o výkonu 240 k a tridem Schubmax bude levnější než dva návěsy Strom a dva velké traktory. Spotřebu ani nepočítám.

Problém dopravy není v ceně návěsu ,ale v provozních nákladech na 1 t a opotřebení vozu. To je ale něco co většina manažerů asi neřeší. U seček a strojů na zpracování půdy normální porovnávací kritérium.

Ke kvalitě jiného produktu se nemůžu vyjadřovat, ale neslyšel jsem ,že by Annaburger měl mít u nějakého tridemu problémy. Chtělo by to asi konkrétní data.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0047111511230469.s