Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevo nahoruobrvpravo
obr
Exif: Canon Canon PowerShot SX130 IS, clona: f/3.4, ISO: 80, 1/50s

Väderstad   29.10.2011 12:01:34
třeba pujde stejně jako ta 7421 pouze do Iráku smile
Proxima   29.10.2011 12:04:49
Nevím naco by jim tam byla smile
Väderstad   30.10.2011 16:58:50
a naco by byla nám ?.. Nechápu pro jakou skupinu zemědělců je tento traktor určen.smile
Honza.S2   30.10.2011 17:16:52
Pro tu skupinu co potřebuje traktor s výkonem 135 koní.
To že tam je čtyřválec nevadí. Je i několik jiných výrobců co nabízejí podobný ne li vyšší výkon ve čtyřválcích a svoje zákazníky to má.
Jinak ten Topcon mě mile překvapil.
Väderstad   30.10.2011 17:26:46
ale myslím, že někdo kdo potřebuje 135 koní si nekoupí zetora. Je to jen můj názor, ale myslím, že tento traktor se moc nechytí.
klaun   30.10.2011 17:37:55
ta 140tka se klidně může hodit do dvouch rotaček ,nějakej ten senážní horálek a určitě do dopravysmile a motoricky to nebude určitě horší než např. JD nebo case!!! spíš naopaksmile
Väderstad   30.10.2011 17:58:18
jestli to bude jako třeba 124-ka, tak to do dopravy moc nebude smile
BORIS-SK   30.10.2011 18:24:26
Ja by som ten Topcon vymenil za odpruženú prednú nápravu a potom by mohol byť aj do dopravy dobrý ako by chcel klaun......
Petr.J   30.10.2011 18:34:24
Tuhle Topcon výbau si můžeš dát pomalu i na 15 let starý traktor...takže jako nějakou bombu bych to neviděl. Nechápu proč trošku nezainvestují do inovace a neudělají tu odpruženou nápravu a 6ti válec, zbytek může zůstat tak jak je a myslím si, že by se zájem o hodně zvednul...ale oni prostě dělají jako by se nechumelilo.
klaun: věř že se mýlíš. Pokud mi je dobře známo, tak zetora musíš držet v otáčkách aby ti něco táhl, což u jmenovaných značek nemusíš, nemluvě o tom, že při 135koních už z většiny je dodáván 6ti válecsmile
jarek1   30.10.2011 18:51:08
Nádherný stroj.Levný provoz,jednoduchá údžba.Hned jak bude v prodeji tak si ho koupím.Ti co na zetora nadávají jen závidí těm co ho mají.
David Roudnicky   30.10.2011 18:57:30
závidí? v jakém měřítku si ho prosimtě chceš koupit?smile
Myslíš že lidé zavídí "fofrklacek" kdyš si mohou jezdit ve strojích s powerschiftem nebo variem?
sumbum   30.10.2011 18:59:44
Mno třeba zrovna v podniku kam chodím na brigádu tahá Forterra 125 štěpkovač bobr 7 a je to na ní moc, takovýhle výkon už by byl akorát :-)
A že nemá odpruženou nápravu... ve štěpkovači je mi to šumák, hlavně že s ním točí... To samé lis na A-G bagy a jistě se najde spousta dalších aplikací pro takovýhle traktor, i když nemá zrovna odpruženou nápravu, vario a 6-ti válec...
roman7711   30.10.2011 19:02:18
prej závidí smilenejspíš si nejezdil s lepším. Tyhle nový zetory bych nepřál ani sousedovi smile
cverna   30.10.2011 19:09:43
mna by len zaujímalo ,tí ktorí tu hania zetor či stím majú aj niečo odjazdené alebo len sa niekde na fore dočítali alebo počuli že je to také staršne zlésmile
BORIS-SK   30.10.2011 19:19:56
Ja teda na Zetory nemôžem nadávať,mal som Proximu 8441 sedem rokov a teraz mám Proximu Power. Na 8441 nemôžem povedať kryvého slova,ani sme nevedeli že ju máme a Powerka tak na tej sa musia ešte vychytať nieaké tie muchy ale dá sa..........no ale bola tu spomínaná doprava a tam by som povedal že hrúza........ked idem po ceste tak musím šoférovať po stojačky smile
Petr.J   30.10.2011 19:22:19
Ono je to tak trošku jinak. Ono to není tak zlé, ale za ty prachy člověk očekává trošku víc muziky a ono.... je to krapek jinak. A k tomu fofr klacku... to zase já raději volím traktor s fofrklackem, než vario, které odebírá více koníků. ale to záleží na vkusu smile
Honza.S2   30.10.2011 19:46:50
To Klaun, tak jsem se letmo podíval na ty motory, otevřel Profi test Forterry 135. Zetor na stránkách uvádí trochu strohé parametry, v Nebrasce byly naposledy 106 a 107 41, nicméně jsem vzal ještě parametry New Hollandu T6060 Delta..
a máš pravdu člověče. Jak bude víc času tak to porovnám podrobněji.
K té řadící páce, myslím že to vada na kráse není až tak moc. Spíš by mě vadilo umístění ovládání hydrauliky.
David Roudnicky   30.10.2011 19:47:36
Pro Petr.J: vario jsem uvedl jako druhý případ ale měl jsem hlavně na mysli powerschift což je jako ten fofrklacek ale řazený elektronicky což je o hodně komfortnější a dá se při tom obsluhovat datší věc třeba hydraulika prostě člověk nemá plné ruce práce jen zařadit.
cverna   30.10.2011 19:53:02
Pridam aj ja svoj osobny nazor,mam stim odjazdene dost,prakticky odnovoti,prideleny ho sice nemam ale jazdime snim dvaja. U nas sa nezastavi po cely rok,,na jar smykobrany a rozmetadlo nesene,potom 6 riadok monosem,6 riadok plecka monosem, cez leto odvoz od kambajnov, cez senaze ,kosacka pottinger ,zhrahovac alebo roztrasacka 8rotorova,na jesen mulcovac vertikalny zo zaberom 4,7m, sejacka vaderstad rapid 400p a aj pluh samu sem tam ujde,cez zimu radlica. takze robi lahke aj tazke prace.
Poruchy?napocitam na jednej ruke,vsetko len drobnosti,nestalo sa ze by skrz nieco stal dlhsie.Traktor ma 3 roky a cez 2900 mth.
Lacny traktor,ktory sa da opravit doma,odpadava servis,nd su ovela lacnejsie ako s prirazkou od servisu a zapocitanou pracou, robotu urobi uplne tu istu ako traktor ktory bude o 300 tisic drahsi a podla mna prevadzkove naklady budu niekde inde.
V doprave nikdo nikomu nekaze aby splynom prerazil podlahu,skakat skace,ale po poli to bude jedno tam urcuje rychlost dane naradie.
Motor je zivy len treba snim vedet ako,len tie tri paky by uz mohli dat prec a dat ine hydr. cerapdlo, odpruzena naprava by tiez bodla a casom aj ten motor 6v lenze potom by nebolo naco nadavat.
A ktomu variu-po 1500mth ho musela 12441 odtiahnut na tyci do servisu,takze tak,,ktomu aky je kvalitny ten tmavozeleny traktor nebudem nic hovorit radsej
lebo predsa je to mercedes medzi traktormi!!!smile smile
deutz215   30.10.2011 20:09:07
cverna to dobre povedal. Je to parádny traktorík v tejto výkonovej triede, diskutabilný je ten 4 válec ale myslím, že do takých robôt ako by na družstve zastával ako postreky, hnojenie, kosačka a podobne je to docela jednoduchý traktor bez zbytočných káblikov, komplikovaných prevodoviek a podobne. Ešte nejako odpružiť nápravu a možno aj kabínu a je to.
Proxima   30.10.2011 20:35:24
Poruchovost těchto traktorů není velká, ano někdy narazím na podnik co nani nadává, většina si jich však nemůže vynachválit právě ve spolehlivosti. Tam také hraje spousta faktorů - Jak se k ní řidič chová, jaká je udržba a podobně. Máme tu starou 106 41čku a nejlepší stroj od roku 2002 natočeno 9 500mth. A na novou si taky nestěžují. Nic vážného se na staré Forteře nestalo po 9500mth se dělala celá klika, která se zadřela díky nekvalitním olejům. Párkrat se dělala spojka, ale to proto, že ročně nalisovala i 9 000 balíků bez odvalovací desky. Je to jen věc názoru a zacházení. Vím zvlastní zkušenosti, že s těmito traktory se dělá nejvíc prací. A jsou de no deně v zápřahu. A to co někde vydrží Forterry či Proximy to někdy zůstává rozum stát. Tady je s forterrami spokojenost co jsem tak slyšel. Ikdyž se občas najde kus co se rozsype. Znám i soukromníky co se bijí do hlavy, že si koupili místo Forterry jiný zahraniční traktor. smile A taky je to o tom pokud je porucha tak kupit originální náhradní díl. Pokud se koupí od nahradního výrobce z Polska jak to v ČR bývá.... Pak se člověk nemůže divit že se to sype a sype. Další fakt je že je to skokan ... ano je.. na to si stěžuje skoro každý. Ale i přesto několik stovek těchto nových zetorů v dopravě jezdí. A jezdí! Já jezdil taky v dopravě několik desítek kilometrů a někdy i furt plnej. A všecko šlo a zvládlo se. Další zkušenost je že i nejmenované zahraniční značky stejných výkonů motorů jsou dokonce poruchovější jak český Zetor. Kterej má levnější náhradní díly než na zahraniční traktory. Promiňte za tento komentář, ale já jsem Čech a pořád bych se zastaval českých výrobků. Komu stačí výkon 125 koní atd. Nepotřebuje přebytečný komfort tak je proněj Zetor ideální smile
klaun   30.10.2011 20:38:34
zetor nemá špatné motory!!!nebál bych se tvrdit ,že jsou v dané třídě jedny z nejlepších!!! a že to není obaléné soustavou čidel a kilometry kabeláže,je pro někoho docela důležíté!! smile
neznalek   30.10.2011 20:48:42
Zetor nikdy nebyl špatný traktor, ale dokud nevypustí šestiválec a nesrazí cenovku na rozumnou hranici vzhledem k tomu co ten traktor nabízí, tak pro mne osobně neni vhodný ani jako "druhý" traktor na dvůrsmile Nevadí mi, že nemá odpruženku, ani to "špatný" ovládání hydrauliky a ostatní archaicky řešení...ale dokud bude cenově pod urovni jinych "renomovanych značek" asi nikdy nenabude ztracenou slávusmile
Metallica   30.10.2011 20:52:23
Drobný dotaz - jak to dopadlo s krásným, moderně laděným tlačítkem STOP pro zastavení motoru? přežilo vývoj?
Proxima   30.10.2011 21:02:58
To Metallica : Nabylo trošku elegance, ale je tam ! smile V tom je zetor ale jedinečnej smile A vubec mi tam nevadí smile A jak píše klaun : Zetor patří k traktorům kde je nejméně elektroniky smile
sumbum   30.10.2011 21:09:05
Mno k těm náhradním dílům: Zetor je v tomhle fakt bomba. Soukromník u kterého brigádničím má zetory právě kvůli tomu. Protože se jezdí v lese a dost se toho rozbije (někdo to rozbije!!!!) a náhradní díly téhle značky jsou prostě nejlevnější. Má tam i jednoho Belarusa, který byl sice laciný, ale např. servis nebo skla na kabinu jsou řádově 5x dražší!!! Takže ono nelze počítat jen cenu za kterou traktor kupuju, ale koukat i do budoucna, protože ty díly na něj prostě kupovat budu...
VonVagel   30.10.2011 21:40:54
To Proxima: Nevěděl jsem že Zetor je zase český výrobek... pokud by jsi to bral takhle tak si klidně můžeš koupit Huyndai:)
K otazce poruchovosti. Myslím že tady je jeden důležitý rozdíl mezi Zetorem a jinými zahraničními značkami... Když se ti na Zetoru něco pokazí nevoláš servis. Naopak když se ti pokazá traktor ze zahraničí voláš prvních 10 let servis pořád. Ale na novém Zetoru si to nějak opravíš sám. Ale tyhle dvě věci přece nemají vliv na spolehlivost/poruchovost akorát u toho Zetoru o tom vůbec nemluvíš a bereš jako samozřejmost že si ho opravíš sám...
Jiri Rakus   30.10.2011 21:44:52
Tak k těm motorům: K našemu regionálnímu prodejci se Zetory vozí,alespoň loni to tak bylo, po ose kvůli špatným záběhům motorů. Což mě docela dostalo. Zetor je možná dobrý stroj,ale pořád mi tam chybí já tomu říiám kouzlo traktoru. Mám už něco odježděno a nemůžu si pomoct ale proxima je jen kus železa. Jezdil jsem s Powrem. Dal jsem reverz a než jsem se rozjel,tak jsme si mohl dát kafíčko. Nožní spojka,která už je alektronická cukala tak,že nešlo nacouvat skoro ani na stroj. Podle servisu se s tím nic dělat nedá. Že tam je ten chcípák, to přežiju ještě,ale že při ovládání se zapotím,to mě už trošku štvesmile kdyby dávali ty traktory za dejme tomu proximu 85 za 500 000,- tak neřeknu ani slovo . ale takhle si koupím třeba NH,nebo Case a mám pro mě pohodlnější a ohebnější traktor.Pohynuju se i v oblasti prodeje zemědělské techniky a co jezdím k zákazníkům,tak už 3 dali zetora na protiúčet nejmenované značky po půl roce používání. Důvod uvedli,že to není pravé ořechové a že jen díky jejim otcům to koupili.
Proxima   30.10.2011 22:03:42
Myšleno to bylo tak, že na většině výroby se podílí českej člověk smile Výroba jako ve vlastní slévárně a podobně smile S Belarusem mužu potvrdit nova převodovka půl mega smile
neznalek   30.10.2011 22:26:16
ludovik...ne nutně smile
BORIS-SK   30.10.2011 22:50:03
No tak Jiri Rakus asi to bude slabá argumentácia na obhajobu Zetora ale nevadí......podla toho čo si písal o poruchách traktora(cukanie nožnej spojky,reverz pri ktorom si si mohol dať kafíčko) mi tak pripadá že nie všade je servis rovnaký a u vás sú asi tý čo im išlo len o to predať traktor a tým pádom to pre nich bolo vybavené lebo peniaze sú v kapse.Presne tieto nedostatky čo si spomínal som mal aj ja na mojej Powerke a prišiel servisák a za 10 minút bolo všetko nastavené.Nožná spojka super,nadstavenie úplne jednoduchím spôsobom a reverz reaguje bombovo,všetko nadstavil a nakalibroval .Tak že ja mám s tým takúto skúsenosť a nie že nejde to a nedá sa.smile
Lukoo   31.10.2011 11:35:16
Rozvinula se tu pestrá diskuse, to podle mě svěčí o tom, že se většinu z nás pořád "zajímá osud" Zetora. Já osobně Zetoru fandím. Souhlasím s komenty toho typu, že by bylo dobré kdyby zetor zainvestoval a začal dělat 6V motory, odpruženou přední nápravu, atd.. Co jsem však v této diskusi nenašel jsou náklady na provoz Zetora - spotřeba.Na internetu je článek "Zetor Forterra 135 – extrémně úsporné motory lámou rekordy a získávají prestižní ocenění".Kde Zetor uvádí, že se spotřebou 283 g/kWh patří ke špičce ve třídě 4V motoru. Tak jsem pro srovnání kouknul na jiné značky stejné výkonostní třídy-4V a např. Fendt 413 spotřeba 204 g/kWh, NH T6060 spotřeba 220g/kWh, ostatní prodejci (JD, Case, Valtra) spotřebu neuvádějí nebo aspoň jsem ji nenašel. Rozdíly ve spotřebě jsou znatelné a při dnešních cenách nafty to potom docela skáče. Tak si kladu otázku, jak to Zetor myslel, k jaké špičce se řadí????smile
PB 300   31.10.2011 12:25:13
Krásný traktor: nová převodovka s elektronickou rezervací, nová vícelamelová spojka, filtr pevných částic, větší rozvor + 10 cm, výkonnější hydraulika 7 tun a další inovace. Neměl by se ale jmenovat Forterra Power 140? Jak se tedy bude lišit verze Power od normální Forterry? Bude mít třeba odpruženou nápravu? Jinak traktory s 6V motory se začnou vyrábět v červnu 2013.smile
medulin   31.10.2011 17:22:58
Lukoo. Bere se průměrná spotřeba při různých činnostech. Na DLG máš JD 6543-294g, Fendt 415 280g, NH 6040-304g a to při starých normách.
C208   31.10.2011 18:40:43
Hmm Zetor. Pre niekoho legenda , pre niekoho detstvo,pre iného nočná mora.Sto ľudí sto chutí.Jednému vadí ,,chcípak", druhý kľudne vytrpí skákanie,tretiemu nejde dobre reverz,štvrtý si nevie vynachváliť servis.Ako to vlastne s tým novodobým Zetorom je?Je v ňom spoľahlivosť alebo iba už dožívajúce meno.Neviem osobne si myslím že pravda je niekde uprostred.Je daná cena za ktorou očakávame (každý niečo iné) stroj ktorý MNE bude splňovať dané nároky.Čiže niekomu pre jeho dané požiadavky vyhovuje niekomu nie. Áno kazdý máme svojho favorita a každý si obhajuje to ,,svoje".Samozrejme i ja niesom výnimkou.Môj osobný názor na novodobý Zetor je ,,kde nič nieje nič sa nepokazí" . Pre jeho jednoduchosť ,údržbu a dostupnosť náhradných dielov je vhodný pre malé farmy a roľníkov ktorý nepotrebujú komfort .Jeho počiatočná cena sa naopak vyrovná nákladom za servis.Samozrejme v dnešnej dobe nároky na komfort a hlavne výkony rapidne stúpajú a v tejto kategórii jednoducho Zetor nestačí držať krok.
case125   31.10.2011 19:17:58
řazení fofrklackem to už fakt ne
jarek1   31.10.2011 19:48:05
Re-David Roudnicky-Koupím si ho v měřítku 1:1 tak jak všechny ostatní stroje.
Kubik1   01.11.2011 17:19:48
Ony ty zetory nejsou zas tak špatné samosdřejmě že zaostávají za ostatními značkami ale strejda jezdi s Forterrou 11441 a nestěžujesi. Taky by pomohlo kdyby ty moskovny se zetora obešli zemědělce kteří mají nějakého nového zetora a zeptalise co jim vyhovuje a co naopak ne a odstranit ty vady. A co maxterry? Mě by osobně zajímalo kdy už vypustí onich nějaké podrobnější info a začnou je předvádět! Nejdřív byl kolem nich poprask a tet' je ticho vážně by mě zajímalo co se děje.
David Janda   01.11.2011 20:20:39
Zetory jsou opravdu „báječné traktory“, něco z praktických zkušeností: Forterra 106 41, relativně bezproblémový stroj, po devíti letech se dělala GO motoru, ale zastával tu nejtěžší práci v secí kombinaci, pluhu nebo řezačce. Čtyřválcová 117 už je na tom podstatně hůře, během čtyř let 2x výměna turba, prasklá kliková hřídel asi ve 2500 mth, povrchy pístů i vložek již nevypadaly dobře ale byly ponechány, problémy s chladící soustavou včetně špatného čidla indikující nižší teplotu oproti realitě, ve 3000 mth již proběhla GO motoru … Proxima celkem dobrý traktor, prodejce čelního nakladače předpovídal že si s tím ten váš zetůrek polámete, polámaný je nakladač včetně upínacích závěsů a Proxima drží. Je tu jedno ale, takové „maličkosti“ jako je převrácené řazení nebo jinak seřazené rychlospojky vnějšího okruhu, to se technikům v zetoru opravdu povedlo. Slyšel jsem že u jedné 135 vystavené na ZŽ byl pro ovládání PVH odebrán jeden okruh ze zadu ke po něm zůstaly v držáku jen dvě prázdné díry, v dnešní době různých vychytávek je toto docela zarážející. A ještě to pošlou na výstavu … A to jsem ještě zapomněl na dveře které jednou, dvakrát do roka prasknou, děje se tak především za klidu stroje, jestli nechce Zetor dál ztrácet svoji pozici na trhu, měly by se přestat chovat tak ignorantsky.
Zdenek Srytr   01.11.2011 21:41:38
Tak jak koukám kolega sodik si postupně maže své názory a příspěvky. Zajímavé.... Proto já jsem nucen mazat reakce, protože by to pak nedávalo vůbec smysl!
Jen vás chci v dobrém upozornit na to, že už je to opět jen a pouze o tom, kdo má jaký stroj rád a komu fandí, což nemá smysl a ztrácí to úroveň.
Proto doporučuji některým uživatelům se doma několikrát zhluboka nadechnout a až poté reagovat, opravdu to pomáhá!!
šimlik   02.11.2011 19:30:41
je to věc každého jaký má názor.já jezdím se zetorem hodně dlouho od 69 po105 s předkem i bez a mužu ríct že nikdy nezklamaly.když si hlídáte otáčky rychlost a víte kdy řadit tak je to jenom radost.vývoj jde do předu ten nezastavíme každá značka má své plua i mínus a jde vidět na zetoru že snaha je a v jednoduchosti je zetor 1 takova hračka pro děti kterou si snadno opravíš když nejsi moula jak vidím po okolí všicni by chtěly jenom nové stroje máme na to papíry ale skutek utek nikdo si bez servisu nnic neudělá za to u zeturka to je jiná je to muj názormě osobně ja mu fandímsmile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0096480846405029.s