Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: NIKON CORPORATION NIKON D60, clona: f/6.3, ISO: 100, 1/320s, 55mm

Jára 1   14.03.2014 20:26:59
Kolik pak může vozit tento traktor v takové cisterněsmile
honza7829   14.03.2014 21:36:23
30m3 bezmála smile
Milda11   14.03.2014 22:11:40
Předpokládám že bude navážet k samochodu. jaký má objem nádrže aby to vycházelo?? díky
PAJA XX   14.03.2014 22:14:21
Vidím že se jedná o podník ADW ten samochod tam jezdíval Xerion ale nwm nwm jak to budou mít letos smile
karanice   14.03.2014 22:19:45
Vždyť máte na fotkách Fastraca s Flieglem tak kam by mohla asi navážet?smile
Zetor   14.03.2014 22:25:53
Ten Fastrac bude separátní linka, nemá rameno na nasátí, a patří soukormému službaři, nikoliv pod ADW.
motasek16   15.03.2014 08:13:04
Přesně jak píše zetor Fastrac je soukromí službař a v cisterně vozí cca 30 000l vždy naplní jednou a pak pulku zbytek doplní druha Tatra Agro... Jinak nevím přesně ale řidič se skupinou T muže vozit jen 7.5tuny
Zetor   15.03.2014 09:32:12
No a co teda aplikuje? smile
deere-hanys   15.03.2014 10:51:33
Motasek: tak to je pěkna blbost aby se na Tečko mohlo vozit jenom 7,5tuny
smile smile
karanice   15.03.2014 11:38:37
Podobná zpravodajství jsou takříkajíc k ničemu.smile
sim111   15.03.2014 13:27:42
Kolego karanice má pravdu veď news je aj o fotkách beriem pekné aj stroje ale info nič...
motasek16   15.03.2014 15:21:57
Deere: nevím co je na tom pravdy takto to řekla obsluha že ani devíti tunu nemůže vozit pokud ma jen skupinu T ... třeba nam to tu někdo vysvětlí :)
zmijucha77   15.03.2014 16:05:17
Ano jak pise Zetor, nasaval digestat hadici. Aplikoval digestat z BPSky.
Stepan   15.03.2014 16:30:55
"Zákon č. 361/2000 Sb.
§80a (2) Do skupiny T jsou zařazeny traktory a pracovní stroje samojízdné, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo."

O žádným omezení přípojného vozidla za skupinu T se nic nepíše.
Až se divím jak stručně a srozumitelně to taky umí češi napsat.
medulin   15.03.2014 16:39:09
Věřte nebo ne viděl jsem řidičák kde bylo napsáno že za skupinou T může tahat max 750kgsmile Dotyčný přitom dělal jízdy se sedmitunou.
Honza.S2   15.03.2014 17:49:54
Asi to měl na malotraktor.... Podobně jako C1 - na kindrkamion resp. ávii.

Já nevím, traktoristé jsou z provozu, měli by chodit každý rok na školení, kde to je, nebo se mohou zeptat a tady se to rozebírá.
deere-hanys   15.03.2014 18:55:02
u traktorů existuje vyhláška které upravuje hmotnosti přípojných vozidel. U traktoru do ryclosti 40km/h je to 2,5 násobek váhy traktoru. u traktorů s vyšší rychlosti než 40 km/h je to pak 1,5 násobek váhy traktoru.... každopadně v každem techničaku od traktoru je kolik muže tahat...

dále pak jsou vyhlášky které určijí kolik maximálně muže mít souprava s určitým počtem náprav
roman7711   15.03.2014 19:01:11
Já myslel, že když má traktor v techničáku napsanou rychlost víc jak 40km/h tak není vedený jako traktor, ale jako tahač a musí na něj být řidičák C+E...S tou váhou v techničáku je to taky zajímavý..Tam si nejspíš píše kdo chce co chce...
deere-hanys   15.03.2014 19:04:07
341/2002 Sb. § 14
Technické požadavky na spojitelnost vozidel do jízdních souprav a jejich provoz


Okamžitá hmotnost přípojného vozidla nebo přípojných vozidel smí být u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí do 40 km.h-1 nejvýše 2,5násobku okamžité hmotnosti tažného vozidla. U souprav traktoru a traktorového návěsu se okamžitou hmotností každého z vozidel soupravy rozumí součet hmotností připadajících na jednotlivé nápravy traktoru, respektive návěsu. Podíl hmotnosti připadající na nápravy traktorového návěsu nesmí převyšovat největší povolenou hmotnost přípojného vozidla uvedenou v technickém průkazu traktoru.
(2) Okamžitá hmotnost přípojného vozidla nebo přípojných vozidel smí být u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí vyšší než 40 km.h-1 nejvýše 1,5násobku okamžité hmotnosti tažného vozidla.
(3) Okamžitá hmotnost jízdní soupravy nesmí být větší než největší povolená hmotnost jízdní soupravy stanovená při schválení technické způsobilosti tažného vozidla.
(4) Vzdálenost mezi poslední nápravou motorového vozidla, jehož největší povolená hmotnost převyšuje 3,50 t, a první nápravou přívěsu, jehož největší povolená hmotnost převyšuje 3,50 t, musí být nejméně 3,00 m.
(5) Prostřední vozidlo soupravy musí mít vyšší nebo stejnou okamžitou hmotnost, jakou má poslední vozidlo soupravy.
...
Stepan   15.03.2014 19:27:46
to roman7711: Kdyby to bylo jak píšeš, tak by na tuhle Tatru nemohl stačit řidičák skupiny T a celej projekt by ztrácel smysl.
deere-hanys   15.03.2014 19:34:12
k té rychlosti...

341/2002 Sb. § 27
Technické požadavky na konstrukci typu vozidel kategorií T, OT (K § 2 odst. 8 zákona)

(1) Technické požadavky stanovené v odstavci 3 platí pro
všechna vozidla kategorie T, tedy dvou a vícenápravové zemědělské
a lesnické kolové traktory (dále jen "traktory") opatřené
pneumatikami, jejichž nejvyšší konstrukční rychlost zpravidla
nepřevyšuje 40 km.h-1.

(2) Pro traktory s nejvyšší konstrukční rychlostí převyšující
40 km.h-1 platí ustanovení odstavce 3 s tím, že tato vozidla musí
být dostatečně odpružena s případným použitím tlumičů pérování
a stabilizátorů. Z hlediska brzdového zařízení musí tato vozidla
splňovat požadavky stanovené předpisem EHK č. 13.

(3) Pro schválení technické způsobilosti typu vozidla podle
odstavců 1 a 2 platí, že
a) každý systém, konstrukční část nebo samostatný technický celek
vozidla musí splňovat požadavky podle § 12,
b) homologace typu vozidla jako celku podle směrnice 74/150/EHS
nahrazuje všechny dílčí homologace podle předpisů EHK nebo
směrnic EHS/ES.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0041971206665039.s