Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoru vpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 15 lidí.
Jarino88   22.09.2009 20:32:53
Neviete niekto k čomu sú tie otvory v tom plechusmile
Polci   23.09.2009 09:38:10
Pro lepší vyfukování nečistot z motorového prostoru a lepší chlazení motoru. Po tom, co pár 600/580/570 shořelo, někoho zřejmě napadlo, že by to mohla být i konstrukční chyba... Tak asi usoudili, že nabouchaný 8- válcový Mercedes či CAT C12, v motorovém prostoru bez výrazné možnosti odfukovat prach jinam než pod bok, není to pravé...smile .Bohužel Claas pokračuje v zakrytovaném boku dále a někteří si tam montují domádo tuto obludnost...
ckz   23.09.2009 13:55:02
To Polci: nepochybuju o tom, že ten otvor je vytvořen pro lepší ventilaci v motorovém prostoru. Nezdá se mi však, že vyjmenované kombajny shořely kvůli špatnému proudění vzduchu a Claas s tím nic nedělal.
Polci   23.09.2009 17:10:04
Když shoří kombajn, většinou se neví, proč... Je však jisté, že poměrně často chytí zrovna tyto typy od nečistot v okolí turba. Pokud je ten prostor profukován směrem od chladiče k turbu (turbům) a následně za 40 cm od turba je plech, od kterého se část toho prachu a kousků slámy může vrátit zpět. Následně se to nefouká, neštěstí může být na světě.
Viděl jsem to už poměrně na dost 600/580... Jen kvůli ventilaci by takovou obludnou díru zřejmě nedělali.
Jinak mě už druhým rokem hoří na 580 prach z odsávání z vzduchového filtru ve výfuku... Nejsem sám, vím minimálně o další 600 a 580. A moc to nikoho nezajímá.... smile
Jaroušek   27.09.2009 16:02:50
Dyť je to jen dodělané smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0039749145507812.s