Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 12 lidí.
jarmil   28.07.2009 11:42:03
Možná blbá otázka, ale proč je každé Jumbo nakloněné dopředu, ta zadní náprava musí být hodně odlehčená , my máme vozy Krone a ty se zapojují v rovině, žádné naklánění dopředu, dík za vysvětlení .
cabrio   28.07.2009 13:23:32
asi preto lebo zberaci ježko dolu na Pottingeroch sa nesklapa sklapa sa len cely voz a na vašich Krone vozoch sa asi ten ježko sklapa smile smile
stenlynko   28.07.2009 14:33:12
to cabrio: a kto tebe prosím Ťa povedal, že sa nedá na Pottingeroch zdvíhať zberač? normálne sa dá zdvihnúť, to že oje je hydraulicky naklápané je úplné iná vec smile
cabrio   28.07.2009 16:52:59
vyš raz už tady byla diskuzia o tomhle problemu ale ja sem ješte vtedy nebil zareistrovany tak to neriešim smile
cabrio   28.07.2009 16:54:15
no tak potom preco vysvelti mu to ( jarmilovy)smile
Tomyh   29.07.2009 09:15:05
to Jarmil .. Proč je to Jumbo nakloněné dopředu nevím,avšak tuto soupravu znám velmi dobře a mohu říct,že ta zadní náprava rozhodně nebývá odlehčená .. sedí jako přibitá .. smile
Martin Hruška   29.07.2009 18:38:54
Pokusím se přidat do diskuze ohledně zatížení náprav. Obecně u návěsů platí, že by bylo dobré aby rám vozu byl ve vodorovné poloze se zemí, tak aby nápravy byly rovnoměrně zatíženy.
K tomu slouží u hydraulicky odpruženého podvozku často i hydraulicky odpružená oj, nebo se musí z výroby již upravit oj na výšku koule daného traktoru.

Tady jde asi o dvě veci. Pokud je mi známo, má Poettinger tridem hydraulicky odpruženou oj. Obsluha by si asi mohla předek zvednout. Neznám důvod ,zda je to kvůli práci sběracího ústrojí, ale spíš si myslím ,že to je problém obsluhy. Dost často se setkávám u našich výměnných systémů v praxi s tím, že obsluha na začátku provozu stroje to všechno nevstřebá a nestíhá stroj správně ovládat.

Jinak tento tridem má nápravu udělanou na vlastním mezirámu náprav ,která je přichycená ke korbě.

Tomyh   29.07.2009 18:44:59
Nejsem si úplně jist,zda to v tomto případě bude problém obsluhy.Toto konkrétní Jumbo 10 000 bylo první prodané v ČR,obsluha s ním již sklidila nespočet hektarů a vždy bylo při sklizni takto nakloněné dopředu .. spíše bych se přikláněl k názoru,že tímto způsobem hmota lépe prochází sběracím ústrojím .. smile A takto nakloněné bývá i Faro 8000,které zde také jezdí .. u Jumba 8000 si tím jist nejsem ...
Martin Hruška   29.07.2009 18:53:05
To ,že obsluha to tak dělá pořád od začátku, neznamená, že to dělá dobře. Například pístnice odpružení by měla být vyjetá aspoň 5 cm aby pružila. Neznám jak je to uděláno u tohoto vozu. Hydraulické odpružení je děláno na principu, že 1/3 pístu je vyjetá a 2/3 tvoří olej.

Možná by se mohl ozvat někdo z odborníků od Poetingera. U Krone vozů je pravda, že jsem viděl rám vozu vždy ve vodorovné pozici a to i u vozů s hydraulickým odpružením.
Tomyh   29.07.2009 19:00:15
I když to tak možná vyznělo,netvrdím,že to obsluha dělá tímto způsobem dobře,i když to tak dělá od začátku .. Ale po shlédnutí mých osobních fotek jsem zjistil,že je to takto nakloněné u všech vozů Pöttinger,co zde máme .. jmenovitě to je Jumbo 10 000, Jumbo 8000 a Faro 8000 ...smile
Martin Hruška   29.07.2009 19:05:20
V pořádku .Jediný důvod může být tedy sběrák, ale to by se fakt měl vyjádřit někdo z prodejců Poetingera, proč to tak je.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0052499771118164.s