Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 27 lidí.
Martin x   14.12.2008 21:16:17
Krásně akční fotka. smile Ta větvička na návěsu tomu dodává šmrnc. smile
AUTOCOMMAND   14.12.2008 21:34:38
nádhera smile
tatra 148   01.02.2009 11:06:36
mužu se zeptat kolikatky to sou ty micheliny ??
Zetor   01.02.2009 14:01:05
to tatra 148: Haleď zkoumám z fotek jak můžu, ale myslím, že to jsou 600ky, připadá mi to tam napsaný, ale sychr to nenísmile
Jikor   01.02.2009 14:27:04
Nám tady začaly bouchat gumy na flieglech vůbec nevíme čím to je a tak se teď v zimě jeden fliegl obul do Michelinek myslím že to jsou 600 vypadají úplně stejně jako tyhle no doufáme že vydržejí více!
stenlynko   01.02.2009 14:36:29
to Jikor: čo ste tam mali obuté? žeby Aliancky smile
Jikor   01.02.2009 14:41:32
asi to jsou aliancky z fotek to moc nepoznám ale vím že to jsou ještě původní gumy na kterých nám fliegly dodali
stenlynko   01.02.2009 14:48:13
je to vraj všeobecný problém indických alianciek, že strieľajú, na slovensku to obúvajú aj na annaburgery a potom ich predajcovia prezúvajú na michelin...
Zetor   01.02.2009 14:54:29
No tady v jednom podniku s tím taky byly problémy a přezulo se to na Micheliny. A například Daňhel už prodává Anny výhradně na Michelinech. Fliegl na Michelinech je opravdu velká rarita, i ostatní návěsy (ZDT, Strom Export). Bergmann má taky dost v oblibě ty Alliancky... Inu je to kompromis cena vs. kvalita, jako vždy... A když se někdo podívá na cenu těch Michelinek, tak se lekne...
Jikor   01.02.2009 14:59:14
No právě tady je jeden fliegl zapřažen v JD 7710 a řidič s nim opravdu lítá no a každý den mu bouchlo aspoň ejdno kolo a tak mu to potom každý vyčítá že to je tim jak jede rychle že se guma ohřeje a kolo bouchne ale jak vidím tak asi stejné problémy jsou i jinde smile
Zetor   01.02.2009 15:02:41
Tak pochybuju, že se s 7710kou dá jet víc jak 50, takže rychlostí to nebude, to je hodně špatnej argument, ty gumy by neměly dělat problémy až do 60km/h. Pokud to teda nejsou nějaký tutový šunty. Spíš by mohl být problém s přetížením nebo s nesprávným tlakem. Ale s rychlostí určitě ne.
stenlynko   01.02.2009 15:03:27
určite to nie je tým, veď ten náves je stavaný na rýchlosť min.40km, takže tým to nie je, hoci predajcovia alianciek sa tým radi oháňajú, že sa preťažuje náves a že sa s tým jazdí rýchlo... skrátka všade sa šetrí...
to Zetor: čo obúva ZDT a Strom? na malé vleky dáva ZDT Mitas... ale inak neviem... ale čo viem, boli problémy aj s Michelinkami, že sa na cestách príliš rýchlo zodrali... tam bol taký kompromis, že sa hustili na vyššie tlaky
Jikor   01.02.2009 15:07:38
To Zotor,stelynko: Díky hend jsem o něco chytřejší na jaře budou fotky ze senáží tak potom uvidíme.Když se osvědčej tak se obují všechny fliegly co mámesmile smile
tatra 148   01.02.2009 15:09:03
to zetor: dik moc ja si taky myslel 600 ale nebyl sem si jisty a je pravda ze mu to moc slusí snima
Zetor   01.02.2009 15:30:03
No dle internetu nabízí ZDT Mitas a nebo Trelleborg. Co nabízí SE to nevím, asi to sou taky Mitasky, ale právě na obou návěsech už jsem viděl i Micheliny. Myslím, že na Techagru byl SE z Bečvár s Michelinama...smile
stenlynko   01.02.2009 15:32:49
trelleborg sú vraj kvalitné pneumatiky... ale keĎ sa pozrieme na traktorové pneu, špičkou je Michelin s Kleberom... Nokian je vraj vynikajúci do lesných podmienok
Jakub Herot   01.02.2009 15:34:34
A co Goodyear jsou taky dobré má už někdo zkušenosti s těmito pneu?
stenlynko   01.02.2009 15:37:25
Goodyear sú vo všeobecnosti považované za jedny z najhorších pneumatík pre poľnohospodárske stroje, majú nevýhodu, že praskajú okolo diskov, čo je tým, že sú hrozne tvrdé a nemajú rady veľké zaťaženie, dá sa to trochu oklamať tým, že sa na traktor použijú pneumatiky s vyššou záťažou, ktoré sú prioritne určené pre kombajny, na druhej strane u nás ich má obuté TX66-ka a má ich snáď 10 rokov a sú v pohode...
Martin Hruška   01.02.2009 18:41:26
Přidám do doskuze trochu osvěty. Tyto gumy mají označení 600/55-26,5" Michelin Cargo X bib. U výměnných systému jsme díky speciálním diskům na šířce vozu 2,55 m a to i u těchto gum o šíři 600 mm.
Velmi důležitý je větší ráfek 26,5". pokud mluvíte o ostatních firmách, tak ty používají z 99% kola s ráfkem 22,5".
Na některé nápravy, ale tyto Micheliny nejdou. To je možná ten problém Fliegela.

Pro Jikor. Jak velký vůz používáte a kolik obilí tam dáváte? Pokud je to tiedem a máš tam přes 40 m3 x 800 kg = 32 t , což je na diagonální gumy trochu moc.

To samé platí i u tandemu, který má malá kola a plníš ho plný obilém.

V tomto se liší dobrý prodejce dopravní techniky od horšího v tom, že zákazníkovi vysvětlí problém "pneumatik" a jejich nosnosti při různém tlaku a rychlosti.

Michelin a Aliance jsou jedinné dvě radiální gumy, které mají ocelovou kostru pneu. Trellebor Twin Radial je nová guma ,zatím hodně používaná u cisteren. Nemá ale kovovou kostru, ale z nylonu.

Trochu problém bude v příštím období u Michelinu, kde aktuálně chybí gumy z důvodů zastavení výroby ve Francii.
Zetor   01.02.2009 18:52:54
To by mě zajímalo proč se zastavila výroba ve Francii? Po těch pneumatikách musí být obrovská poptávka a tím, že se zákazníci budou muset poohlížet jinde si Michelin asi nepomůže. A představa, že by sem všechny Anny chodily na Allianckách mě moc netěší...
tatra 148   01.02.2009 19:57:52
a to přestali vyrábět kvůli krizy nebo proč?
Martin Hruška   01.02.2009 20:04:09
Tyhle gumy se asi budou vyrábět pořád dál. momentálně jsou ale nějaké problémy v dodávce. Nevím proč, údajně ohledně kvality něco zjistily. je možné, že na čas taky odstavily výrobu.
tatra 148   01.02.2009 20:06:08
dík moc za ujasnění smile
stenlynko   01.02.2009 20:07:11
problém s nedostatkom týchto pneumatík bol aj zhruba pred rokom, kto mal niečo na sklade, bol za vodou
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0077102184295654.s