Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop | |||||||||||
|
|||||||||||
farmweb@atlas.cz © Martin Rosta 2005-2024 |
|||||||||||
Tento server je housován v Datacentru Moravia | |||||||||||
Script vykonan za: 0.010607004165649.s |
Přidám se do zajímavé diskuze. Úvodem musím říct, že se mi taky stánek Annaburgeru na Agritechnice nelíbil, ale nebyl asi ani nejhorší v historii firmy. Původně byla plocha podobná jako měl Zunhammer, ale nakonec byla zvolena úsporná varianta ,vzhledem k situaci s mlékem v Německu a ve východní Evropě. Málokdo zapomíná na to, že si výrobce taky musí na tuto výstavu vydělat. Annaburger je firma orientovaná na velké farmy ve východní Evropě. Moc zákazníků nemá v západním Německu, ani u podniků služeb na západě Německa, kde dominuje např. Krampe.
Annaburger má v tomto specifickou filozofii díky panu řediteli, to se týká taky prospektů, proto si děláme radši prospekty sami.
Otázka prodeje Annaburgu v ČR je jen na naší firmě a na marketingu a zkušenostech. Na druhou stranu jen dobrý prospekt ti nepomůže, pokud nemáš doboru techniku a v něčem se neodlišuješ od konkurence. A v tomto se Annaburger odlišuje šířkou palety a neustálou inovací. Škoda, že řada novinek zůstala v Annaburgu.
Na druhou stranu zákazníci z Německa a z jiných zemí přišli, poseděli, občerstvili se a je jedno zda tam stál jeden stroj nebo dva nebo tři. Stálí zákazníci Annaburgu jsou velké podniky z východního Německa, kteří jsou věrní.
Ještě jedna polemika s Jakubem N. ohledně profi videa. Viděl jsem nové video od firmy Brandt, která dělá pro Krampe videa. Když jsem slyšel cenu tak jsem zíral. Není to rozhodně o malých nákladech. Mám ale na mysli profi záběry, které udělá jen specializovaná firma. Třeba ta firma Brandt má speciální vzduchový stojan na pick-upu, na kterém stojí kamera.
Marketingové video jako má Krampe se levně nevyrobí, to jsem již zjistil sám. Prospekty taky vyžadují hodně práce a nidky to není ono.
Souhlasím ale, že u některých firem není vše tak jak by mělo být, ale to je normální, někdo dává důraz na produkt, druhý na vzhled.