Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevo nahoruobrvpravo
obr
Exif: NIKON CORPORATION NIKON D300, clona: f/2.8, ISO: 200, 1/10s, 17mm


Tuto fotografii hodnotilo 3 lidí.
Martin Hruška   20.11.2009 15:25:30
Přidám se do zajímavé diskuze. Úvodem musím říct, že se mi taky stánek Annaburgeru na Agritechnice nelíbil, ale nebyl asi ani nejhorší v historii firmy. Původně byla plocha podobná jako měl Zunhammer, ale nakonec byla zvolena úsporná varianta ,vzhledem k situaci s mlékem v Německu a ve východní Evropě. Málokdo zapomíná na to, že si výrobce taky musí na tuto výstavu vydělat. Annaburger je firma orientovaná na velké farmy ve východní Evropě. Moc zákazníků nemá v západním Německu, ani u podniků služeb na západě Německa, kde dominuje např. Krampe.
Annaburger má v tomto specifickou filozofii díky panu řediteli, to se týká taky prospektů, proto si děláme radši prospekty sami.

Otázka prodeje Annaburgu v ČR je jen na naší firmě a na marketingu a zkušenostech. Na druhou stranu jen dobrý prospekt ti nepomůže, pokud nemáš doboru techniku a v něčem se neodlišuješ od konkurence. A v tomto se Annaburger odlišuje šířkou palety a neustálou inovací. Škoda, že řada novinek zůstala v Annaburgu.
Na druhou stranu zákazníci z Německa a z jiných zemí přišli, poseděli, občerstvili se a je jedno zda tam stál jeden stroj nebo dva nebo tři. Stálí zákazníci Annaburgu jsou velké podniky z východního Německa, kteří jsou věrní.

Ještě jedna polemika s Jakubem N. ohledně profi videa. Viděl jsem nové video od firmy Brandt, která dělá pro Krampe videa. Když jsem slyšel cenu tak jsem zíral. Není to rozhodně o malých nákladech. Mám ale na mysli profi záběry, které udělá jen specializovaná firma. Třeba ta firma Brandt má speciální vzduchový stojan na pick-upu, na kterém stojí kamera.
Marketingové video jako má Krampe se levně nevyrobí, to jsem již zjistil sám. Prospekty taky vyžadují hodně práce a nidky to není ono.

Souhlasím ale, že u některých firem není vše tak jak by mělo být, ale to je normální, někdo dává důraz na produkt, druhý na vzhled.
Matúš.V   20.11.2009 15:50:06
Martin Nadá mi poznámka, že annaburger sa nejak odlišuje od konkurencie. Je množstvo špecializovaných výrobcov dopravnej techniky ktoré rozhodne nespia na vavrínoch a podobne je to aj v aplikačnej technike kde napr: Wienhoff a kotte sú určite vývojom a skúsenosťami pred annaburgrom!
O marketingu som sa dosť bavil aj v bergmanne kde donedávna tomu nevenovali veľkú pozornosť pretože dobré meno im stroje predávalo samo. Teraz sa začínajú hýbať aj v tomto smere.
Musím, ale súhlasiť z Martinom, že profi prospekty a videá sú drahé, ale je to jeden z faktorov predaja a v poslednej dobe si všímam ľudí ako reagujú na prospekty a musím uznať že perfektne zlvádnuté video a prospekt v určitej miere pomáhajú v predaji samozrejme nie pri všetkých.
chomyz   20.11.2009 17:23:11
Jsem rád, že Zetor tu naťukl tohle "prospektové" téma - jako pravidelný návštěvník Agritechniky jsem byl zvědavý, jak moc bude letošní výstava ovlivněna krizí a byl jsem mile překvapen. Některé firmy sice chyběly, některé se opět nezúčastnily (celkem dost těch menších), ale asi jim stačí domácí trhy... Přece jen to beru jako celoevropskou prestižní výstavu a kdo chce pronikat na další trhy tak zde má dost dobrou možnost, býť třeba malým stánkem. Na druhou stranu jsem přesvědčen že např. v SRN je povědomí zákazníků o nabídce trhu mnohem větší než třeba u nás a o těch svých (třeba lokálních) výrobcích ví z množství odborného tisku a polních akcí i bez velkých výstav.Správně zde bylo řečeno, že ta prezentace sakra něco stojí, takže snad se tam kde byly stánky menší než dříve promítne toto také do lepších cen pro zákazníkysmile Ale k těm vlastním prospektům - jak píše Zetor - papírový prospekt nikdy nic nenahradí a je dobře, že nemizí. Kdo se snaží tak získá prospekt ke všemu co potřebuje a za celou výstavu jsem nesehnal jen 2 (1 z toho k Maxteřesmile ). Ale už to nejsou ty plné stojánky jako dříve, mnohdy už jsou stojánky taky posunuty do VIP zóny či alespoň ztížen k nim přístup. Silný trend je také k souhrnným prospektům. Zatímco před 10 lety hostesky u kruhových pultů sypaly do igelitek desítky prospektů k jednotlivým strojům, tak dnes mnozí následují příklad průkopníka Claase, který kdysi začal s tlustým reprezentativním souhrnem a podrobné prospekty k jednotl. řadám na výstavě nedávájí nebo jen mimořádně. Pro orientaci a znalost dat to stačí a firmy to mají jistě dobře spočítané... Navíc je třeba si uvědomit, že většinou nabízejí na stáncích 2-3 jazykové verze. Každopádně oproti českým zvyklostem se tam prospekty rozhodně nešetří.
Ještě bych zmínil poslední věc, která se naštěstí nezměnila a to, že přestože jsou haly určitým způsobem organizované podle druhu strojů a mnohé firmy mají velmi široký sortiment, tak každou značku najde člověk reprezentativním způsobem opravdu jen na 1 místě prostřednictvím nejvyššího zastoupení a ne na 5 či 6 stáncích, jako bývá obvyklé u nás (regionální prodejci, konkurenční dovozci atd. )smile
Martin Hruška   20.11.2009 19:29:12
Pro Matúš.V: Nechci tady vystupovat jen jako reklamní agent firmy Annaburger. Protože ale tuhle branži ,speciálně v dopravní technice dobře znám,můžu s klidem tvrdit, že Annaburger je jedna z mála firem na trhu s velikostí 200 zaměstnanců, která dělá Profi techniku a vyrábí jak cisterny,rozmetadla,návěsy, vozy s výtlačným čelem, výměnné systémy a to vše v jednom závodě. Na rozdíl od specialistů jako je Wienhoff nebo Kotte může mít jinou filosofii, protože její zákazníci se rekrutují z jiného oboru než jmenované dvě firmy.
Cisterny na severu Německa jsou vysokém,mají velká kola, velké záběry aplikátorů, protože zde průměrné pole má 200 m a je tu rovina všude. Navíc většinu práce dělají podniky služeb.
Byl bych trochu opatrnější ,že tyto jmenované firmy jsou daleko vepředu oproti jiné firmě. Wiennhof má podle mých informací okolo 20 zaměstnanců a Kotte přes 70 lidí, ale v tomto případě jde o jednu velkou montovnu. V roce 2005 jsem v továrně byl a koukal jsem jak probíhá výroba cisteren (500-600 ks za rok). Nádrže se vyráběly někde jinde, přišly pozinkované a v jedné hale namontovali jen vývěvu, nápravy, aplikátor přišel od Bomechu nebo od Vogelsangu.
Když to vidím v Annaburgu jak vzniká cisterna na jednom místě, včetně hadicového aplikátoru a jen nádrž dojde od firmy Berolina, tak můžu říct, že ten výrobek je Made in Annaburger.
Každá firma má svou koncepci, některé jsou čistě specialisty, další firmy mají kompetence rozhozené do větší šířky.
Problém je jen s některými prodejci, kteří jsou dobře vyškoleni od těchto firem, ale mnohdy si neuvědomují, že u nás jsou občas větší kopce, které v severním Německu nejsou a pole 1000 m minimálně dlouhé, kde 30 m aplikátor je nanic.
Matúš.V   20.11.2009 20:07:19
Martin aby bol niekto špecialista nepotrebuje 200 zamestnancov. To že annaburger chrli jednu cisternu za druhou a montuje sa na jendnom mieste tiež neznamená, že musí byť zákonite najlepšia.
Firma wienhoff má za aplikačnú techniku nejedno ocenenie ich cisterny sú vývojom a poznatkami na vysokej úrovni. Ich filozofia nie je produkovať kvantitu ale kvalitu.
To že Wienhoff funguje len v Severnom Nemecku si sa tiež trochu sekol. Vo Východnom Nemecku jazdí plno cisterien wienhoff a dobrým dôkazom je aj jeden z najväčších podnikov Osters & Vos. Kde je celá logistika alikácie na wienhoff.
Martin Hruška   20.11.2009 20:57:32
Pro Matúš.V: Asi jsi mně špatně pochopil. Nemám nic proti firmě Wienhoff a tomu ,že má jen 20 zaměstnanců. Chtěl jsem říct, že většina západoněmeckých výrobců cisteren pochází ze severního Německa, kde jsou jen roviny. Cisterny vypadaj dost podobně, jsou vysoké, mají podobnou konstrukci. Taky zákaznická klientela je podobná, převážně podniky služeb ze západního Německa.
To s firmou Osters a Voss si úplně dobře netrefil, protože do jsou Wesi (zápaďáci) jako poleno. Podobně jako Jogi Blunk favorizují tito službaři s filiálkou ve východním Německu (většinou v Meklenbursku-Pomořánsku) výhradně západoněmecké firmy (Krampe, Kotte, Wienhoff,Tebbe,Kaweco,Bergmann).
Podobně je to ve východnám Německu tam kde je sedlák ze západu, kupuje až na vyjímky západní techniku. Osters a Voss koupili jako vyjímku v loni dva Schubmaxy HTS 29.17, ale to je absolutní úlet z důvodu trendové věci pro bioplynky.
A ještě jedna věc je dost rozdílná mezi Annaburgerem a firmama, které jsem jmenoval. zatímco si Annaburger 80% dílů vyrábí sám, tak tyto firmy hodně věcí kupují od jiných firem (hadicáky, nádrže,nasávací ruky). Už radši končím.
Matúš.V   20.11.2009 21:20:53
To s tým predajom že Západonemci kupujú svoje a naopak s tebou súhlasím.
Osters a Vos je nad Berlínom a vždy sa to spomína ako východný blok ale to že som sa mohol mýliť z ich začlenením beriem nevyznám sa detailne v DE.
čo viem ja tak Wienhoff si necháva výrábať nápravy od BPW a GKN. nádrže si dávajú zinkovať v Belgicku z dôvodu, že v De im to nikto nevie spraviť kvalitnejšie a samozrejme vogelsang a valterschied komponenty. ináč si všetko robia sami a myslím si že to bude určite aspoň 80% made in wienhoff.
u ostatných značiek ako kotte a hlavne tebbe je všeobecne známe že si dávajú robiť celé stroje od SGT a bergmannu.
Ešte by som doplnil: Wienhoff mal na agritechnice predstavený model z delenými nápravami práve kôli lepšej priechodnosti po svahovitom teréne.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.010607004165649.s