Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop | |||||||||||
|
|||||||||||
farmweb@atlas.cz © Martin Rosta 2005-2025 |
|||||||||||
Tento server je housován v Datacentru Moravia | |||||||||||
Script vykonan za: 0.0073959827423096.s |
Přesto, že tato souprava Fendt + Anča (plně vybavená dofukem) je celoročně nasazena v dopravě a sami v popisku vidíte kolik toho přes rok nalítá, je důležité se podívat se na vzorek předních pneu, které jsou stále originál. Loni na jaře byly tuším vyměněny a nalítáno na nich bylo bylo cca 11 500mth. Viděl jsem soupravu pár dní před přezouváním a nebylo znát, že by pneu bylo nerovnoměrně sjeté (většinou pravá strana) nebo sjeté takřka bez vzorku, nějaký vzorek zde pořád ještě byl. Za tuto parádní výdrž může hlavně pečlivá obsluha a dofuk. Opět se ukazuje, že chytří vydělávají peníze... Jen stále nechápu jak může tato souprava s dofukem (klasického traktoru v dopravě) být v ČR pořád jediná. Když si vemu ,že v např. nejmenovaném podniku vydrží u JD 8430 v dopravě přední pneu Michelin max dvě sezony.