Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevo nahoruobrvpravo
obr
Exif: NIKON CORPORATION NIKON D300, clona: f/2.8, ISO: 200, 1/20s, 14mm


Tuto fotografii hodnotilo 1 lidí.
rouskou   17.11.2014 19:08:14
Co je nového a vylepšeno oproti verzi 750 smile ?
roman7711   17.11.2014 19:25:30
Možná klame fotka, ale zdá se mi, že podvozek je skoro stejný jako u Annaburgeru, tedy nápravy uprostřed vozu a skoro žádná váha na traktorusmile Nejspíš se mi to jen zdá.
Zetor   17.11.2014 19:29:58
Nový je systém vyprazdňování, gumový pás je skombinován s výtlačným štítem, vůz má o jeden rám méně, čímž se uspořila nějaká hmotnost, vůz má zevnitř rovné stěny a nástavky jsou trochu jinak řešeny.

Krampe ani Annaburger nemá nápravy uprostřed vozu a oba velice slušně dotěžují traktor, nehledě na fakt, že u Annaburgeru to jenom znásobuje zvedatelná nápravasmile
roman7711   17.11.2014 20:37:22
Nápravy jsou u Annaburgeru uloženy tak, že návěs skoro neplní roli návěsu, ale chová se spíše jako přívěs. O tom, jak Annaburger dotěžuje traktor jsem se přesvědčil letos při odvozu silážní kukuřice s 22.04 smile Zvedatelná náprava je taky super věc, obzvlášť v letošních podmínkách a v kombinaci s "úžasnou" kloubovou nápravou...
Zetor   17.11.2014 23:37:32
Nemyslím si, že by nápravy mohly být uloženy lépe. Pokud by byly dále od traktoru, došlo by k enormnímu přetěžování oje a přední části rámu. A rozmetadla 22.04 běžně chodí s JD 7810 a nikdo si nestěžuje na odlehčení traktoru...

Kloubová náprava není špatná, má své velké výhody i nevýhody, záleží vždy na konkrétních podmínkách. Žádný zájemce ale není zrazován od toho, aby si připlatil 250 000 za hydropneumatické odpružení...smile
steyr_mx   18.11.2014 08:39:03
s tym dotazenim som si to tento rok vyskusal aj ja...tandem od annaburgru sa tahal horsie ako tridem o otm nehovorim kolko nitov som pouzil na zadne celosmile hts 22.03
Zetor   18.11.2014 10:08:02
Aha, ale tak to pozor, to nemusí souviset s dotížením traktoru. Samozřejmě tridem se vždy potáhne lépe a nikde ten rozdíl v jízdních vlastnostech nebude takový, jako u Annaburgeru. A to proto, že nikde se Vám velikostně tandem tak nepřiblíží tridemu, jako u Annaburgeru. Tridem má o 50 % víc náprav a je jen o 10% větší než tandem. Jasně, že ta třetí náprava výrazně zlepšuje rozložení váhy a jízdní vlastnosti. To je logický. Ale to nesouvisí s dotížením traktoru, to je naopak u tridemu spíše horší, protože první náprava je blíž traktoru. Tandem má vzdálenost středu první nápravy od závěsu 6 metrů, tridem 29 tun jen asi 4,8 m.

Co se týká 22.03, tam nemohu sloužit, modely .03 se u nás téměř vůbec neprodávají. Ale ze senážních přestaveb rozmetadel jsme žádný problémy nezaregistrovali...smile
steyr_mx   18.11.2014 15:40:43
uvediem to na spravnu cestu...tridem bol inej znacky o objeme cistych "56" kubikov
roman7711   18.11.2014 20:03:23
Já také minulé roky problém neměl, když nebyl takový rok jako letos, ale prostě jsem to viděl jak se ten 22.04 se senážní nástavbou chová. Jezdili jsme v lince pod řezačkou dva 22.04, akorát on má hydropneumatiku a já tahám 22.04 s kloubovou nápravou. V lince jezdilo spoustu návěsů a nikdo nezapadal tak často jako my dva. Jezdil tam i tandemový návěs, který vozil stejné množství kukuřice jako my a traktor si s tím jenom hrál a byl to traktor stejné výkonové třídy, akorát má na návěsu nápravy dál dozadu, takže je to o něčem úplně jiném. Docela zajímavé vysvětlení, že kdyby měl annaburger více nápravy dozadu, tak by byl přetížený rám a zadní část traktoru...Kolik tedy tlačí na závěs 22.04, když je plný kukuřice, nebo když je předělaný na rozmetadlo a je plný hnoje? Kukuřice jsme tam vozili okolo 16-ti tun a hnoje tam nakládám také okolo těch 16-ti tun.
Zetor   19.11.2014 00:26:01
To steyr_mx: Aha, no záleží, co to bylo za vůz. Za druh... Tandem sklopka Annaburger má 37 kubíků, výtlačné čelo tandem až 44 kubíků, silážní vůz až 46 m3. Ale stále zůstává, že ty tandemy jsou hodně velké proti tridemům.

To roman7711: To je zajímavé, s něčím takovým jsem se nesetkal. A to HTS 22.04 má nápravu více vzadu než návěs HTS 22.12 či 14, a ty jsou tady běžně agregované se 160k traktory. Kolik tlačí 22.04 na oj, tak to opravdu nevím, ale logicky silážní vůz tlačí více, než rozmetadlo, protože ústrojí je těžší než vrata. Proč jste zapadali jen vy dva, to moc nechápu, to by se musely vidět podmínky a ty ostatní návěsy. Jinak s těmi nápravami je to myšlené jinak. Třeba Fliegl má nápravu posouvací, a je celkem známé, že když se neposune náprava správně, tak buď praskají listová pera (náprava moc vpředu a přetížená), nebo praskají (a u Flieglu rády a často) oje (náprava moc vzadu a přetížená oj). To znamená, že balanc pozice těch náprav je citlivá věc a zrovna Annaburger tohle nemá špatně vychytaný. Sice 22.04 s přestavbou je speciál, ale jak jsem řekl, nápravy jsou tam víc vzadu než u návěsu.
roman7711   19.11.2014 20:15:06
Všechno je jednou poprvé. Já si také nemyslel, že to bude takový extrém, ale letos se ukázalo co je a co není správně. Když se vrátím k uložení náprav. Koukali jsme třeba na krampe, nebo jiné konkurenční návěsy a nikdo je nemá posazené tak blízko k traktoru jako tandemový annaburger a je jedno jestli je to rozmetadlo nebo návěs(20 nebo 22). Fliegla neznám, jen vím že má slabý rám, takže bych se tomu ani nedivil, že na něm něco praská, ale u Annaburgera mne zaráží, že když má tak masivní rám a oj, proč má takto usazené ty nápravy, protože problém není pouze, když jsem s tím vozil od řezačky, ale také teď když rozmetám a hmota se mi přesune dozadu tak to rozmetadlo není možné utáhnout proti kopci. Jak jsem už psal, minulé roky nebyl problém, ale letos se ukázalo co je špatně.
stenlynko   19.11.2014 21:06:53
na takom JD7730 to vie celkom pekne odpáliť spojky predného náhonu, keď sa pri rozmetaní hnoja presunie ťažisko dozadu a celú váhu musí ťahať predný náhon
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.005810022354126.s