Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: NIKON CORPORATION NIKON D300, clona: f/9.0, ISO: 200, 1/250s, 48mm

Tuto fotografii nikdo nehodnotil.
TomášJ.   01.06.2015 02:45:00
Z jakýho důvodu se ty překladače plní takto od předu? Vždyť pak řidič nemůže vidět, kolik má v tom překladači ještě místa ne?

Třeba u senáží se návěs taky začne plnit od předu, ale foukne se tam jenom kapka, aby se zatížila oj a pak se plní od zadu a řidič celou dobu vidí oknem, kolik toho v návěsu je. Tady mi je záhadou, jak řidič pozná, kolik se mu toho ještě dozadu vejde. Případně jak pak koriguje rychlost vedle kombajnu, když nevidí, kolik má na voze místa?? Nebo je na voze umístěna kamera a je to jedno?
Filip 90   01.06.2015 08:34:18
Důvod předpokládám zatížení traktoru jak říkáš.
No a tady to není jako u senáží, traktorista na překlaďák stejně nevidí (má tam složenou rouru), takže se jezdí "obráceně". Traktor drží konstatní rychlost a kombajn plní vůz, tak že zpomalí nebo zrychlí jak sám potřebuje. Alespoň u nás se to tak dělá.
rouskou   01.06.2015 10:25:06
Překladací vůz se plní většinou od předu, protože kombajn snadněji zpomalý než zrychlý. Kombajnér má také lepší výhled a lépe ho naplní. Traktor s překladacím vozem udržuje pouze konstatní rychlost. Alespoň tak mi to bylo vysvětleno, když jsem začínal. O naplnění informuje kombajnér, ale málokdy se mi v mé překládací kariéře stalo, že jsem měl překládací vůz plný. Jezdil jsem s Horschem Titan UW 34. Většinou už jsou všichni vybaveni vysílačkou. Pokud jezdíte od dvou kombajnů, vezmete od každého násypku, přesypete do odvozu, pak malá pauza na občerstvení, protažení a celý algorytmus znovu. Pokud přeskladňujete od 3 kombajnů, tak aby byla zachována plynulost sklizně, vezmete cca. pulku nasypky od každého, přesypete a už zase spěcháte aby žádný kombajn nezastavil. Pokud se jezdí ve třech, je potřeba aby jezdili kombajny za sebou. Jinak se to nedá stíhat, bez postoje kombajnu. Musí se taky počítat s výnosy, velikostí a členitostí pole. Zaleží i na tom kde je vjezd na pole. Nejlepší jsou ty kombajnéři, kteří odjedou na druhou stranu pole a pak nadávaj, že kvůli překladači přicházejí o hektary. Je to prostě o kolektivu a domluvě party lidí.
Zetor   01.06.2015 13:53:22
Tak většinou se dává první fůra na předek na zatížení oje. To na obrázku je jedna fůra od kombajnusmile

Vysýpání si řídí kombajnér, řidič překladače vůbec nepotřebuje vědět, kde má místo a kde ne. Stejně by to z kabiny moc neodhadl, a jak bylo řečeno, přes složenou rouru nevidí. Rychlost si koriguje vždy kombajnér.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0039148330688477.s