Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: NIKON CORPORATION NIKON D810, clona: f/2.8, ISO: 320, 1/30s, 14mm

Tuto fotografii nikdo nehodnotil.
cocik007   15.11.2015 00:52:10
Může mi prosím někdo vysvětlit smysl tohoto zařízení????
Předem děkuji....
votak53   15.11.2015 01:03:35
Jedná se o polní podvozek do stížených podmínek, kdy má technika problémy s jízdou po poli. Zároveň pomáhá snížit tlak na půdu.
Annaburger popisuje použití takto : Podvozek je používán takto: Při přepravě je podvozek klasicky s dvojicí pásových jednotek tažen traktorem v přepravní poloze. Jakmile se podvozek nachází na poli, je roztažen do stran, tím vznikne přepravní plocha pro vůz, který bude přepravován. Traktor s návěsem najede na podvozek, a aniž by ho odpojoval, pokračuje v jízdě již s vozem, který se nachází na pásovém podvozku UniCrawler. Přepravovaný vůz se pouze na podvozku zabezpečí pomocí bezpečnostních pásů.
smile
Můj názor je, že pokud má být podvozek použit do podmínek kde dělají návěsy koleje měl by být alespoň o 30cm vyšší než jak je prezentován a zároveň by měli být pásy hnané.
Osobně bych se obával vysokého odporu. smile
Kulis   15.11.2015 10:16:44
A kam se to zapřahá?Když na háku v tomto případě na K80 mám návěs,a tento podvozek má oj ještě níže,nebo se to celé zvedne a tažná oj podvozku se připřáhne do horního závěsu?
GTA   15.11.2015 12:08:37
Kulis: v příspěvku od votaka je psáno, že se návěs neodpřahá, pouze se "připevní" k podvozku a dále celé tohle monstrum táhneš ojí návěsu.
cocik007   15.11.2015 12:11:26
Tak nějak mi to přijde jako jedna velikááááánská šílenost....
Neviděli jste někde videa jak to funguje v praxi?
JD 9630T   15.11.2015 12:33:05
Video jsem hledal a nenašel.Taky mě to zajímá...Tady bude stěžejní jak rychle se návěs připevní a odejme z plošiny.Dokážu si představit že to může fungovat celkem dobře ale nesmí ten podvozek jaksi časově znesnadňovat život obsluhy!
Jinak, logiku to má!Je to nový směr/nový nápad a mě se to líbí!
Na poli pásy, po silnici kola...
Tohle má mojí plnou podporu!! smile smile
Kulis   15.11.2015 12:45:32
jo už jsem to pochopil já totiž viděl fotku na Face..... a tam to na fotce vypadalo,že je podvozek taky zapřažený,ale oj byla bokem jenom to na té fotce zkreslovalo smile
michal003   15.11.2015 12:51:12
Teda ja som to z toho príspevku votaka pochopil tak, že traktor cúvne s návesom na plošinu, nič sa neodpája a trn Unicrawler je ťahaný ďalším traktorom. Čiže jeden traktor má zapnutý náves a ten sa vezie na plošine, ktorá je ťahaná ďalším traktorom
GTA   15.11.2015 12:51:59
Zajímaly by mě tři věci-cena, hmotnost a potřebný výkon, který to naložené dokáže táhnout na mokrém poli.
Stepan   15.11.2015 13:42:59
Oj na UniCrawleru, slouží jen k tažení samotného (složeného) UniCrawleru z podniku na pole a zpět. Traktor (v lepším případě bych to viděl na řezačku) UniCrawler dotáhne na pole, pomocí jednoho hydr.okruhu rozloží a odjede. Toť veškerá manipulace s UniCrawlerem. Odvozní prostředek (tr. + návěs a nemusí to být jen Annaburger :-)) sjede na pole, přejede traktorem UniCrawler a zastaví návěsem na něm. Návěs se na UniCrawleru pouze zabrzdí! a jízda pokračuje dále.
Takže žádné couvání, žádné zvedání UniCrawleru, žádné zapojování ničeho k ničemu!!
Floyd   15.11.2015 14:27:30
Pouze zabrzdí? Nějak se ten návěs přece musí přichytit. Kdžy si vezmu, že je to určené převážně do zhoršených podmínek a podvozek není nijak spojený s traktorem, jen pneumatiky (v lepším případě mokré, spíš ale zabahněné) mi návěs na podvozku neudrží...
medulin   15.11.2015 14:45:04
Něco podobného bylo v agrovation kde se na pasovém podvozku vozil kamionový návěs
Jan Váňa    15.11.2015 15:42:15
Medulin máš pravdu a Agropodniku to měli , ale obsluha toho byla dost naprt (neustálé přepřahání) tak od toho odpustily smile
miťo   15.11.2015 15:42:48
Ak to má byť trvalé riešenie asi by bol jednoduchší pásoví nosič kontajnerov. Po poli by behali dva a z kraja by to brali automobilové nosiče.
GTA   15.11.2015 18:59:28
Jen zabrzdí? Mokrá a špinavá pneumatika na mokrém laku/plechu.... to bude zajímavé. Nemluvě o tom, jak to tam bude držet při zatáčeni nebo při otáčení na souvrati.
Stepan   15.11.2015 20:07:53
Vypadám na to, že jsem to tahal po poli? Předpokládám, že tento kousek z Agri je ten z prezentačního videa, tudíž jedinej exemplář na světě. Sám sem se tomu divil jako vy, ale jak jsem koupil, tak prodávám. Třeba někdo koupil jinak...
medulin   15.11.2015 23:00:28
Jan Váňa: od projektu uplně odstoupili?
Janis T.   15.11.2015 23:26:35
Pokud vím tak to v Kněžmoste jenom zkoušeli, jezdil minulý rok na zrnovce a tenhle rok jezdil na senážích.
Jan Váňa    16.11.2015 09:39:56
Medulin: ano odstoupili kuli té příšerné obsluze smile (věčné zapojování) už to řeží překládacím vozem a kamiony jen na kraji pole smile smile
Matous 7   17.11.2015 10:30:36
V kněžmostě se to jen zkoušelo, určitě se od toho neodstoupilo kvůli tomu že se to musí zapřahat a vypřahat s tím se snad počítalo už když to měl Horsch jenom na papíře že ano. S tím podvozkem se na pole jelo vždy jen kvůli natáčení promo videa aby bylo vidět že se u Horsche něco děje
Honza.S2   17.11.2015 16:39:40
Mě to bylo vysvětleno tak že se to neujalo. Princip by to byl dobrý akorát nevím jak bych to provozoval s vypřaháním prázdného a plného návěsu ve vlhkých podmínkách na nezpevněné ploše.
Tohle co je na fotce, to je normální šílenost. Tak na absolutní rovinu do suchých podmínek min. za 450hp tahač na pásech.
Stepan   08.12.2015 08:19:18
Na YT už přidal uživatel "ANNABURGER Nutzfahrzeug GmbH" video s UniCrawlerem.
Ondryk   08.12.2015 14:58:27
Pochopil z toho videa někdo, jak se to vlastně zapřahá???
Brano   08.12.2015 15:51:30
Tiahlo čo je tam je asi len na presuny podvozku po ceste, inak to vypadá že sa tam náves drží len na brzdách čo môže byť zaujímavé keď bude blato smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0077848434448242.s