Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 17 lidí.
Martin Hruška   09.01.2011 11:03:51
Chtěl jsem se zeptat jak funguje tenhle šnek a zda nedochází k hřání oleje.Na rozdíl od ostatních šneků na překládání je tento poháněn hydraulicky a né mechanicky. Je hydraulický pohon šneku důvodem, proč je agregován tak silný traktor?
PYTEL   09.01.2011 14:59:09
nn tak silný traktor byl agregován, protože nebyl jiný a letos kdy bylo "docela" mokro se v tom návěsu hodil. a jak je to s olejem to nevím, ale neslyšel jsme o tom že by byl problém.smile
Martin Hruška   09.01.2011 15:36:48
Pro PYTEL: Jak dlouho trvá vyprázdnění? Je tam nějakej senzor na zvedání korby?To jsem se zatím nedozvěděl.
PYTEL   09.01.2011 15:45:12
Vyprázdnění opravdu nevím jak dlouho trvá, ale určitě to bude dýl než u překládacího vozu. Přece jen ta účinnost hydromotorů je někde jinde. Nejsem si 100% jistý tím senzorem, ale myslím že tam není. Překládacímu vozu se to nemá šanci vyrovnat, už jen z toho důvodu, že dozadu není vidět. Zase na druhou stranu tento návěs nemusím využívat jen jako překladací vůz (pokud teda ten šnek sundám, protože hadice asi povedou k hydromotoru spodem).
Martin Hruška   09.01.2011 16:26:04
Pro PYTEL: Díky za odpověď. Moc jsem se divil, že někdo po 10 letech přišel zase s tímto hydraulickým pohonem, když skoro všem v oboru (asopň na západ od našich hranic) je jasné, že hydraulika nemá šanci proti mechanickému pohonu. Navíc ten šnek má max.350 mm ,což je málo. Viděl bych to buď na Canagro šnek nebo zdařilou kopii tohoto šneku, případně ještě jednoho českého výrobce. Z vlastní zkušenosti dvou firem, které zastupujeme vím, že tudy cesta nevede (mám na mysli hydraulický pohon).
David Roudnicky   09.01.2011 16:30:27
A jak je to s cenou v porovnání tento hydro. a mech.?
PYTEL   09.01.2011 16:31:53
Pane Hruška, řekl bych, že tento šnek nemůže vůbec konkurovat překládacím vozům to je jasné, je to ale jedno z řešení jak si levně udělat "překládací vůz" a vyhnat náklaďáky z polí.
Martin Hruška   09.01.2011 16:44:53
Obecně k tomuto šneku. Nechci zase aby mne někdo obviňoval z reklamy. Existuje řešení s hydraulickým šnekem jako překládací vůz a s mechanicky poháněným šnekem. Rozdíl je v tom, že u většího šneku poháněného mechanicky se vyměňuje celé čelo, šnek má hydraulicky zavírané šoupě, kde lze zcela zavřít chod obilí a navíc zde jsou senzory ,které traktoristovi ukazují jak má zvedat korbu, aby proud hmoty byl co nejplynulejší. Takže máte pravdu všichni, kteří říkáte, že se to nevyrovná překládacímu vozu se šnekem vepředu, ale je rozdíl i mezi verzí tohoto šneku na fotce a jiným řešením, které používá šnek o průněru 400 mm a délce 6 m. Řekl bych ,že u dvou mlátiček v zemědělských podnicích toto řešení funguje . U nás je odhadem 30 ks těchto šneků prodaných.
TomášBoura   09.01.2011 16:46:33
Pokud si dobře pamatuji tak v roce 2009 jezdil s Megou25 od Vobosystému traktor Puma210 (jen jako odvoz do výkupu). Letos asi zbyla jen 310tka smile
agrimont   10.01.2011 00:47:24
Tento konkrétní šnek je opravdu Canagro o průměr 400mm. Jaký je překládací výkon by mne také zajímalo, neboť mi přijde, že má velice malý nátokový otvor cca 50x50cm (který ani není možné hydraulicky regulovat) což bude mít vliv na výkon a také bude zůstávat spousta materiálu v rozích. Jelikož jsem zástupce zmiňovaného českého výrobce mám pouze zkušenosti s našimi překládacími dopravníky. U hydraulicky poháněného dopravníku o průměru 400mm je výkon dle výkonnosti hydraulického systému traktoru cca 250-300t/h. Pro maximální výkon je potřebný průtok oleje 130l/min. S přehřátím oleje nebývá problém. Mechanický pohon dopravníku je sice lepší varianta, děláme ji taktéž, ovšem "propletený" vývodový hřídel k zadnímu čelu má pravděpodobně pouze Annaburger, u ostatních návěsů je dodělání mechanického vývodu velice složité, nákladné a někdy i technicky nemožné bez zásahu do nosné konstrukce podvozku.
Výkonností a komfortem překládání se tyto dopravníky překládacímu vozu zcela nevyrovnají, nicméně je nutné brát v úvahu, že se jedná o "alternativu" k překládacímu vozu za cca 1/6 ceny překládacího vozu. Dost často se setkávám s tím, že zákazník nehledí jako na nejdůležitější faktor rychlost překládání (dopravník používají v kombinaci s jednou mlátičkou), ale pouze potřebují vyřešit problém s plněním kamionů, které se těžko do pole dostanou, obzvláště v loňských žních.
Zajíc   10.01.2011 21:44:59
s teplotou oleje nebyl vůbec problém to by zvládl i traktor nižší výkonové třídy, senzor v korbě není z čehož jsem měl taky obavu, ale ještě než jsme vyrazili na pole jsem na korbu namontovali kameru a podle mě je to výborné a elegantní řešení, senzor je tam dle mě tím pádem zbytečný!! Co se týče nátokového otvoru tak ten jsme měli otevřený naplno, měl jsme pochybnosti o tom jak to bude se skládáním šneku když se nevyprázdní celý navěs, ale pochybnost nebyla na místě. Když je potřeba ukončit překládání a návěs není prázdní pustíte návěs dolů pak se zastaví šnek pak hydraulický okruh na kterém máte pohon šneku dáte do plovoucí polohy rozjedete a cca po 50 - 100 m se obilí ve šneku sesype dolů a sklopí se bez problémů. Jak píše agrimont ta cena je někde jinde jak cena překládacího vozu. Toto řešení je vhodné tam kde se odváží nákladními automobily a zároveň traktory s návěsy nebo přívěsy, kdy náklaďáky stojí na souvrati a traktorová doprava jede do pole za mlátičkami a pomůže a odlehčí překládacímu vozu, protože při výnosech jaké na polabí jsou a při nasazení dvou mlátiček s 9m lištou a výkonem 500 koní by se měl co ohánět profi překládák. Takto pomoc potřebuje i překládací šnek od annaburgeru. Když byl výnos kolem 50 - 60 q tak to ZDTčko od AFXek stíhalo.
"čistokrevný překládák" to je úplně jiná liga, ale tyto překládací šneky mají svoje využití v zemědělství a do určitých podmínek velmi dobré řešení za přijatelný peníze!!!
agrimont   10.01.2011 22:12:46
To Zajíc: Mohu se zeptat jaký je orientačně překládací výkon, za jak dlouho přibližně plný návěs přesype?
U našich dopravníků používají zákazníci běžně traktor o výkonu cca 180k a s teplotou oleje také problém nebývá. Momentálně budeme zkoušet hydraulický pohon i u překládacího dopravníku s průměrem 500mm, neboť dle teoretických výpočtů by to měl hydromotor také zvládnout. Co se týče senzoru, tak ten je potřeba pouze u návěsu s výtlačným čelem, u sklápěcího návěsu nemá prakticky žádný význam.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0057628154754639.s