Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevo nahoruobrvpravo
obr
Exif: Canon Canon EOS REBEL T3i, clona: f/8.0, ISO: 100, 1/250s, 85mm

Dann   07.11.2011 19:16:23
Zajímavost je i ten výfuk. Co to? Že by JD zkoušel EGR na řadě 7030? smile Soudím podle toho soudku.
AUTOCOMMAND   07.11.2011 20:00:32
Nemyslel si vážně ten komentář ........... v USA určitě platí jiná norma než v EU spíš podle mě tam ani žádnou nemají ..Jednoduše tam mají tvrdé motory bez žádného omezení aspon můj názor
Jano SK   07.11.2011 20:50:40
AUTOCOMMAND: V USA plati v podstate ta ista norma ako EU, momentalne platna norma EU StageIIIB ( motory od 170 HP) zodpoveda USA norme TIER IV Interim, ktora je dokonca prisnejsia ake EU - Pevne castice 0,015, kym EU 0,019.
AUTOCOMMAND   08.11.2011 19:25:02
JOJo hádat se nebudu ale překvapuje mě že v USA mají vůbec nějakou normu na něco
George8030   08.11.2011 19:42:51
pokud nemám milné informace,tak snad USA musí za Emise platit ne? :)
Honza.S2   08.11.2011 20:04:56
S fotkou to přímo nesouvisí, ale zeptám se, jak je na tom Challenger a použité motory pro novu normu? Jestli to bude nakonec nová řada 700D s motory Sisu s SCR a upravenou Vario převodovkou na podzim 2012 nebo 2013?
GTA   08.11.2011 20:59:41
Ten systém emisních povolenek v USA skutečně existuje :) Jednou jsem o tom viděl kus dokumentu.Za uvolňování emisí se tam nejen platí státu, ale dá se na tom i vydělat jejich prodejem.Jako příklad tam byl uveden farmář, který svojí technologií zpracování půdy a hospodařením uvolňoval skleníkové plyny pod limitem, za to získával emisní povolenky a ty mohl dále prodávat "hříšníkům". Takových případů tam bylo nespočet.Akorát to farmáři neprodávali sami jednotlivě, jakýsi agent je zastupoval a prodával hromadně dále.Hlavní zájemci jsou z řad těžkého průmyslu.
Jano SK   09.11.2011 00:22:58
Honza.S2: Stage IIIB (obdobie do konca 2013 ) je povolene ako preklenovacie obdobie s motormi Stage IIIA - ostava CAT C9 Acert a rada MT700C. Prechod na SISU + Vario by bol pochopitelny - domace motory a prevodovky a taktiez CAT nezdiela filozofiu AGCO s motormi SCR, ale ide EGR. Kedy a ci to vobec bude neviem, ak bola zmluva s CAT na 10 rokov od kupenia licencie na pasaky, tak by koncila v roku 2012.

Sisu ma aj 7valec do 550HP ( zatial v kombajnoch MF Delta ), vo vyvoji je 12 valec do 700 HP ( opat trochu vacsi pasak..?).

Prevodovky mozu byt tiez zaujimava tema - ak by sa prestali pouzivat motory CAT, ake by isli do pasakov MT 800?
Honza.S2   09.11.2011 05:12:31
Jano SK: Řada 800, převodovky a motory v nich to je to co asi Američani stále také neví. Tam kde jsem se dostal k informacím tak byly spekulace o tom co píšeš, tedy o 8 a 12 - válcích Sisu.
Ohledně té 700D - jedna by už měla být objednaná na rok 2012 mezi dodávkou současných 700C.
Časem se objeví další informace, nechme se překvapit.
Momentálně Agco uvádí novou řadu traktorů MF7600 a novou axiální mlátičku, ta by měla být i v Evropě na rok 2013 s dalšími úpravami pro Evropu takže novinek bude víc.
Jano SK   09.11.2011 07:26:18
Pisal som o 7 valci - ten uz je a o 12 valec bol ako koncept predstaveny. 8 Valec som nepisal. neviem ci mozem vlozit odkazy na iny web, tak mas to v SZ
Honza.S2   09.11.2011 12:53:52
Jo pardon, překlep. Měl jsem na mysli 7 válec.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.004612922668457.s