Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 24 lidí.
Zetor 162 45   15.04.2010 17:36:48
To je krásná 1x045. Jen škoda, že nemá polepy s označením, ale ať už je to 120 nebo 160, je o ni velmi dobře postaráno. Klobouk dolů před obsluhousmile
David Roudnicky   15.04.2010 18:19:56
osobně bych řekl že to bude 12045 nebo 8045 nevim ale ten čumák je nějakej krátkej
téesák   15.04.2010 18:25:22
podle vejfuku je to 160 45, 80 ani 100 to neni protože je vidět prodloužená kapota 6ti válce a 120ky měli motor v kapotě a 160ky vedle kůli turbu pokud se nepletu
accuphase   15.04.2010 18:29:54
je to 120-ka. 160-ky majú obyčajne po 7 závaži v zadnom kolese, 120-ky štyri. téesáku, trochu si do doplietol..
smile
téesák   15.04.2010 18:33:49
tak zrovna závaží tam nemusim mít ani jednosmile
accuphase   15.04.2010 18:35:55
to nebolo o závaží, ale o kapote a motore.. prečítaj si to po sebe ešte raz..smile
téesák   15.04.2010 18:51:26
myslíš to že měli motor v kapotě? tam mělo bejt samozřejmě vejfuksmile
téesák   15.04.2010 19:09:09
stane sesmile smile
David Roudnicky   15.04.2010 19:40:01
ale u tohoto mě připadá že to má právě vejfuk v kapotě.. jo je to jen domněnka ale ta kapota takto ze předu se zdá dosti krátká.. nejsem si jist ale 120 měla takováto světla kdežto 160 měla myslím ten rám nad závažím smile
téesák   15.04.2010 19:44:47
je tam vidět že je tam ten mezikus na kapotě a světla sme měli v rámu u 120ky a pak sme tam dodělali i tyhle aby jich bylo víc a líp to svítilo, vono u zetorů se podle kapoty češko dá určit co to je spíš nedá a já se v tom taky moc nevyznám ale snad někdo rozlouskne ten klíč jak to poznat i kdyš to tu uš možná bylo a myslim si že je to jen v turbu jinak je 120 a 160 stejná
David Roudnicky   15.04.2010 19:53:20
tak já už nevím takto opravdu vypadá naše 12011 akorát bez předku no.. Stějně se mě opravdu zdá že to má vejfuk v kapotě... Docela bych byl rád, pokud by nám autor řekl, pokud to on sám ví co je to přesně za traktorsmile smile
pepe220   15.04.2010 19:59:11
Je to 120 45 na 100% jak psal Dejv3 vejfuk je na kapotě, tenhle pohled hodně zkresluje, ale je to tak. Pokud mě paměť neplete 160ky z pásu nesjely, krom pár kusů. Turbo se montovalo až na 161 a rozdíl mezi 121 a 161 bylo akorát to turbo, jinak to byly identický traktory. Rád se nechám poučit, jestli se pletu.
BUCHYN   15.04.2010 20:03:50
tak toto bych rekl je na 100% 120 45 a rozdil nenijen v turbu ale 160 45 mely trikvaltovou prevodovku jinak je to skoro stejne ajeste meli silnejsi hydrauliku
téesák   15.04.2010 20:07:42
no tak převodovku už vubec nepoznáš podle fotky no taky sem váhal jestli je v nebo vedle ale díky...smile
BUCHYN   15.04.2010 20:13:28
ale ja jen rikam ze rozdil je nejen v turbu ale i v prevodovce nerikam ze to poznam z fotky ale podle vyfuku v kapote by to mela byt 120 45
téesák   15.04.2010 20:17:13
no jasný já to pochopil mě zajímal klíč podle jakýho to určit na fotce a ten vejfuk se týká i dalších řad ne?
BUCHYN   15.04.2010 20:19:11
tak traktory ktere maji turbo taknemaji ten vyfuk v kapote potoze tam nejde strcit kvuli sani 80 a 120 maji sani ne druhe strane
David Roudnicky   15.04.2010 20:23:45
jinak když už sou nakousnuté ty 16045 tak ty se taky vyráběli ale méně i když se mě teda líbí více :D ale hodně jich odjelo do Polska a v inzercích jich také pár je.. jinak o síle hydrauliky tak to je přídavným pístem a ten se montoval i na 80 120 podle přání zákazníka pokud se nepletu kdypak mě poopravte..
accuphase   15.04.2010 20:29:55
Dejve 160-ka má dva pomocné piesty, a mám taký pocit,že aj 121 45. 120 11 a 120 45 mali pomocný piest len jeden- vľavo.
David Roudnicky   15.04.2010 20:38:02
aha dik za informaci jinak my na 12011 pomocnej nemáme
accuphase   15.04.2010 20:42:27
možno má vymenený zadok z 80-ky. ja mám 120 11 z roku 79.
David Roudnicky   15.04.2010 20:49:36
nn není to měněné ale šlo to už z výroby takhle spíše jako dopravní traktor na tahání vleků návěsů atd. ale u nás to udělá práci za dva:d rok přesně nevím ale říkám je to spíše do dopravy málo hydraulických vývodů a zrychlený..
Tatra Terno   15.04.2010 20:56:26
Tohle je 100% 160 45 ,protoze 120 45 meli uplne jiny zpetny zrcatkasmile
BUCHYN   15.04.2010 21:09:03
tak to je dobry poznavaci znameni smile smile
Jan.F   15.04.2010 21:18:44
Ten traktor může bejt i po nehodě nebo něco urezlo tak seto vyměnilo a místo nějakýho složitýho shánění se vzalo z jiných traktorů po nehodě po požáru atd.

Nebo si řidič/i něco přidávaly měnily atd. aby se jim to líbilo.

Až nebylo poznat o jakej se jedná typ.

David Roudnicky   15.04.2010 21:30:13
Nesouhlasím se zcátky ! podívej se na moje zpravodajství a tam je 12011 a ta má stejná zrcátka! ale k tomu měnění o našem traktoru původ známe a vím asi na 98% že to bylo na přání zákazníka bez pomocného pístu.. Ale už bych, to uzavřel, dohodly jsme se tu s kolegy, že je to 12045 a zrcátka mě z míry nevyvedou. :D
pepe220   15.04.2010 22:12:33
Převodovka je samozřejmě taky jiná, ale já myslel vzhledově stejný. Jak můžete poznávat traktor podle zrcátek, tak to mi hlava nebere. V dnešní době se takovýhle traktory plácaj ze všeho možnýho. A co se týče těch zrcátek, tak u nás bys nepochodil, protože jsme udělali jiný držáky, který jsou přivařený na kabině z důvodu, aby se mohly pootevřít dveře a nemuselo se přád štelovat zrcátko(ale to už bylo mimo mísu)
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0079009532928467.s