Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: NIKON CORPORATION NIKON D3200, clona: f/10.0, ISO: 200, 1/400s, 50mm

David JD   18.04.2016 22:23:20
Nemá konkurenci RX ale co je problém co bude dělat Strom s vykopenýma Qutrackama co se upeklo na Techagru tak je hodně podniku co chce RX ale zároveň vykoupit Case už se hledá země kam se budou posílat.smile
Ondra A   18.04.2016 22:34:57
Co je na něm tak bezkonkurenčního oproti CASE IH? smile
deno   18.04.2016 23:09:08
To je dobre znamy syndrom jd maniakov smile je to jd? Nič už viac nechcem vedieť je to najlepšie! smile
Matúš.V   19.04.2016 08:02:26
Ak uvažujem logicky, tak quadtrac nebude až taká bieda, keď JD aby mohol konkurovať si zobral na boj tú istú koncpeciu.
Nemyslím si, že JD bude iná kvalitatívna trieda keďže dnešný trend je vyrábať spotrebné stroje na určitý počet Mth, alebo rokov a nejaké argumetny ako to je vymakané a pri tom to jazdí pár dní sú hlúposti cez ružové okuliare.
Prax ukáže.
Meinrad    19.04.2016 11:50:06
Nemyslím si že Pán na hoře má nějaký sydrom. Nic méně. Podvozek RX je lepší konstrukce a robustnější než u CASE. Síce všude na prospektu a v okolí je nápis Nejsilnější traktor na světě! ale není o již ani o tom výkonu ale taky o dalších věcech což někdo stále nebere v úvahu ale to je věc opět těch na hoře co myslí opačně. Co se týče samotné RX tak pasy jsou o maličko v před než u konkurence ( jiná směs ) testováno u CD. Motory mají velké taky využití v průmyslu lodním. Samozřejmě že v ČR a Evropě se testuje teprve ale hodně podniků už po něm práhne a tam kde byl Case tak ted zase bude JD.. Case je ale taky samozřejmě dobrý ale přece ... ted je již trošku...
smile
Meinrad    19.04.2016 11:54:18
Nemám proti Case nic protože obě značky jsou perfektní smile Neříkám že jeden je lepší než druhý a opačně.. Ale dívám se jiným pohledem než ten co bude " fanda" jedné z těch značek. smile
Matúš.V   19.04.2016 13:45:02
Meinrad: Prečo myslíš, že podvozok JD je lepší? Robustnejší možno je, ale pri dnešných technológiách vo veľa prípadoch robustnosť nahrádzajú vystužované konštrukcie a materiály, takže čo je robustnejšie je lepšie je relatívna vec, ale aj tak tvrdenie po možno jednej sezóne, že je lepší je dosť odvážne, predsa len ten case to nejakú dobu robí.
To, že má motor využitie v lodnom priemysle je pekné, ale poľnohospodárstvo má iné nároky a potrebuje motory vyrobené pre poľnohospodárstvo a nie pre náročných rybárov smile
steyr_mx   19.04.2016 14:43:23
Ľahko sa kyda na Qt keď za tie roky sa poruchy prejavili a keďže Rx je nový je možno bezporuchovy no myslím čas ukaze aj jeho nedostatky
VonVagel   19.04.2016 15:42:11
Bezporuchový stroj? Neblázněte. Čas ukáže. Vím o spoustě problémů všech traktorových značek...takže bych počkal až tady nějaké RX bude mít 5000Mth potom se o tom můžeme bavit...

Motory z jiných segmentů se mě taky moc nepozdávají. Přece jenom auto taky nemá stejně naladěný motor jako traktor...
Meinrad    19.04.2016 16:14:04
Viz - nechápeš kam jsem tím směřoval.... Je nutné se podívat i jinam.. nejde o materiál jaký tam či jiná věc... podívej se na konstrukci prosím v řezu. smile
Matúš.V   19.04.2016 17:01:12
A načo si teda priešiel v tom reze? rád sa dozviem
VonVagel   19.04.2016 22:38:28
Snažím se z té 2D fotky udělat v mé mysli 3D model...k řezu se snad do půlnoci dopracuju...
Honza.S2   21.04.2016 08:42:50
Je to krásná věc, že jsou pásy z jiného složení pryže a otestované v provozu, ale už mají v podmínkách Čr za sebou 4500mth a celkově je stroj bezporuchový? V našich podmínkách jsou nároky na pásy a podvozky trošičku jiné, tvrdší, podobně jako na převodovky díky častému řazení.... Životnost pásů a spolehlivost podvozků je pro mě velmi důležitý ukazatel u těchto traktorů.

Za další se je třeba zamyslet nad tím, co nastane až se tento traktor pokazí. Bude mít prodejce k dispozici záložní?

U 9RT se zrovna neukázalo všechno tak jak má být, bohužel....

Nemám s traktory díkybohu nic společného, ale z provozního hlediska by mě zajímaly hlavně ty dvě mnou napsané věci.
Jano SK   21.04.2016 15:10:46
Pasy - velmi sa mi paci rec marketingu, skusim ju prelozit do reci faktov ( narazam na vyjadrenia "exkluzivny" a pod)

Dnes je jediny vyrobca pasov - CAMSO ( camoplast zluceny s Solideal ). GoodYear vyrabal pre Quadtracky, ale pocet potrhanych splalkov bol dost vysoky, takze presli na Camoplast ( to bolo marketingovo prezentovane ako nove "exkluzivne pre Case vyrabane pasy" - co je logicke, kedze sedia iba na QUadtrack, su exkluzivne urcnene pre quadtrack...)

JD 9RX ma pasy Duradrive 3500 alebo 6500, co je presne ta ista struktura a material ako pre Quadtrack,samozrejme rozmerovo prisposobene. TO iste je aj na Challenger a JD8/9, iba oznacene ako "friction drive" a nie "direct drive" - splaky su iba vodiace, nie zaberove.
Jano SK   21.04.2016 15:35:33
Mainrad : co znamena "testovane u CD ? ", netusim o co ide.

Urban   21.04.2016 16:05:43
Asi testovane u Českých drah smile
Honza.S2   21.04.2016 17:57:47
Jano SK: Špalky se loupaly i u Camoplastu. U Goodyear Trackmann zatím nevím o žádném problému. Nicméně pro klid, loupe se pro změnu vrstva materiálu na záběrových špalkách které tvoří dezén pásu. U asi šesti strojů které jsem viděl po loňské sezoně. A u Camoplastu se pro změnu odlepuje celý záběrový špalek. Dá se to zpět navulkanizovat ale není to ono, zvlášť dostane li se tam už hlína a prach. Co se týká záběrových vlastností, tak na tom je lépe třeba Goodyear.
Pásy pro Quadtrac - vyrábí je Goodyear a Camso, třetí výrobce by je měl mít již otestované.
karanice   23.04.2016 13:16:26
Kolik mth vydrží pásy na tom Quadtracu případně na jiných pásácích?
Honza.S2   23.04.2016 18:03:09
To se nedá říct jednoznačně. Záleží na tom, jaký je to typ pásů, na tom jak byly pásy "zajetý" - správně u nového traktoru by se měly sypat nebo jezdit v prachu, my jsme to řešily normálně klouzkem. Je třeba je správně seřídit. Při přejezdech dodržovat rychlost do 30km/h, víc ani závěsná technika nedovoluje a při delších trasách dělat přestávky, pásy klidně posypat hlínou pro vytvoření vrstvy na gumě tak, aby se k sobě nelepila. Pak záleží v jakých podmínkách se s tím jezdí a jak se s tím jezdí.
Servis mě tvrdil preventivně 3500 - 4000mth. I když se nic nevytrhá, tak se vymačkají z vnitřní strany. Nevím přesně kolik najezdili v místním podniku na 450 a 600, ale za tři roky cca 3000mth si nikdo nestěžoval a pásy drží jako nové. Mají poměrně dost přejezdů a přešly na Camoplast.
Je znám ale také případ, kde je životnost 2000 - 2500 hodin. Tam nás na podzim školili jak to stojí za houby a přitom se vesele chlubí s videi kde se traktor hrabe zřejmě záměrně na hovado v bažině se strojem zahloubeným a všichni se tím asi bavísmile
U trojhránků jsou ty pásy více namáhané v ohybu, více se hřejí a tím i více opotřebovávají.
Pokud jde o dvoupásáky, tady zkušenost nemám, vím jen o dvou kde to bylo 4500mth a někde na Slovensku o 9630T co by dala i 6000 hodin nebýt proražení.
Jano SK   24.04.2016 09:32:15
karanice : u 2 pasoveho 5. - 6.000 MH bez vacsich problemov, zalezi na povrchu ( piesok a pod ), prejazdoch a pod. Vacsinou je zivotnost pasu dovtedy, kym je dezen, co sa da priebezne zmerat a rozhodnut sa, kedy pasy menit ( myslim ze 0% je 7 mm dezen ). U 4 pasoveho ako pisal Honza je to mozno trochu menej, ale je aj riziko, ze sa vytrhne jeden zaberovy vnutorny spalok a je po pase... 1 novy pas na 4 pasovy ale nestoji 1/2 ceny 2 pasoveho...
Honza.S2   24.04.2016 11:19:13
Jano: Loni v létě jsem se snažil udělat menší srovnání cen. V porovnání s JD 9630T vycházela výměna přibližně stejně +/- drobné. Bylo to přímo u servisního střediska. Ceny tu uvádět nebudu, jen řeknu že to bylo 2ks Camoplastu na QT na jednu stranu dvoupásového stroje. Životnost byla o necelých 1000mth větší ve prospěch JD. Podotýkám ale že jsem nesrovnávat ceny u Challengeru, takže zde nemám přehled.
Další problém je že když zničím jeden pás, musím stejně vyměnit oba dva na nápravě. To si spousta lidí myslí že ne, že stačí dát nový jeden.
Další faktor na životnost pásu je stav pogumování rolen. Vrstva by neměla být poškozená ani jinak příliš opotřebovaná. Pak se snižuje i rychlost opotřebení z vnitřní strany.
karanice   24.04.2016 14:55:45
Zajímavé info, jen se ještě zeptám Honzy co to znamená klouzek?smile
Honza.S2   24.04.2016 20:23:54
Klouzek je prášek, který používali majstři v pneuservisu do pneumatik s duší. Zkoušeli jsme to i cementem ale to je svinstvo potom.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0065488815307617.s