Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: Nokia N95, clona: f/2.8, ISO: 100, 1/200s


Tuto fotografii hodnotilo 11 lidí.
TomášJ.   03.01.2011 16:08:05
to děláte orbu on-land? Nebo proč ta dvojmontáž?
Zetor   03.01.2011 16:13:44
Viz. http://old.farmweb.cz/Host%20galerie/Michael%20Malek/Galerie/dil3/Fendt+Lemken/nahled.php

Tam je trochu vidět, že se jezdí on land. A v tamtom případě i bez dvoumontáže, ale zato s pouze devíti radlicema...
FarmaBlazek   03.01.2011 16:26:20
ano oráme on-land ale teď už ho tahá Challenger MT 865
kuky    03.01.2011 19:24:47
má-li tahle 920 chip, tak na jaký výkon jste ho nastavili?
téesák   03.01.2011 19:27:40
tohle je 930 a chip nemá, 920 je na 22. fotce a ta má chip kterej by měl přidávat 60 koní
kuky    03.01.2011 19:40:28
O.K., a jaká je spokojenost s těmito silnějšíma FENDTami,máte ještě původní převodovky?
FarmaBlazek   03.01.2011 19:46:54
930 má třetí převodovku v 6000Mth a 920 má druhou ale až po 14000Mth..
kuky    03.01.2011 19:54:12
Ptám se protože máme taky 930 a zatím bez chyby. A to jste si tu převodovku měnili sami?
FarmaBlazek   03.01.2011 20:03:07
ne 930 byla servisována v RCG-Agromex a 920tku nám dělala specializovaná firma u nás na dílně..
kuky    03.01.2011 20:12:05
A jak jste tedy s variem obecně spokojeni? Kdybyste kupovali nový traktor tak by jste opět šli do FENDTa?
v.l.a.s.t.i   03.01.2011 20:35:03
My máme 930 ku má 6500 mth. A převodovka drží ale motor nic moc.smile
kuky    03.01.2011 20:47:14
a co se děje s motorem? máte MAN a nebo DEUTZ?
FarmaBlazek   03.01.2011 21:22:44
na prvních řadách 930tek zlobí vstřikovací čerpadla je to neštěstí co 1000Mth. Vyhořelé výfukové potrubí atd.. Je to hrozná pila. Dříve bych řekl jedině Fendt.. Dnes už ne. Jsem odkojenej variem ale dneska bych si radši dal vario do 8čkovýho Johna který má podle mě lepší vlastnosti jako polní tahač.
kuky    03.01.2011 21:32:07
for: FarmaBlažek
s tím vstř.čerpadlem to nechápu,proč se sype,pochopil bych kdyby se to stalo jednou,ale že to pravidlem tak to je divný. A co říkáš na XERION 380 ten neuznáváš?My do něho asi půjdem.
FarmaBlazek   03.01.2011 21:45:48
záleží na tom co od něho chceš.. Jen tahat? Tak půjdu do kloubáku nebo pásáku který je na to stavěnej.. Když chci univerzální traktor který bude umět od orby po sekání luk vezmu Xeriona. To je traktor od všeho trošku, tahač i nosič ale někdy více je méně. Nejlépe jsou na tom velké podniky kterým se ty traktory zaplatí v pracech na které jsou konstruovány.
v.l.a.s.t.i   03.01.2011 21:46:30
Vyhořelé potrubí sme už taky měli pak hned ze začátku asi 2 krát turbo. Je tam motor MAN. Dost kouří a začíná papat olej.
kuky    03.01.2011 21:52:22
for: FarmaBlažek
mě se na XERIONu líbí že má ve předu pořádný pneu a při dotížení je to tahač do pole lepší než normální kolový traktor
kuky    03.01.2011 21:54:10
for: v.l.a.s.t.i.
a kde konkrétně se to potrubí vypaluje?abych se na to připravil
FarmaBlazek   03.01.2011 22:36:17
jo když začne vyhulovat to je první signál.. Hned jdeme po všech spojích co jsou na výfuku. Turbo nám to taky vybralo. Propálilo to nádrž na pravé straně, sání vzduchu nad motorem a motorovou brzdu.. No radost. Jde tam moc nafty kterou to po čase nezvládá spalovat a ta pak hoří tam kde nemá.. Ale proč se to děje na to jsme ještě nepřišli.. Původně jsme to sváděli na motorovku ale pak se to dělo i na traktorech co jí nemaj.
Honza.S2   03.01.2011 23:09:52
To je asi problém na vícero 900 s motory Mansmile a zejména spotřeba oleje většinou kolem 4 - 5 tis. mth. Pár jsem jich poznal co jsou z toho relativně nešťastní.
Malej obsah a nízký otáčky..., můj názor. A to maňáckej motor je kvalita ještě. Jak Deutz bude nebo možná už je na tom nevím.
Václav   03.01.2011 23:32:55
Můj názor na tyhle problémy je nešťastně nastavený TMS a plný zatížení, u těch bez TMS plný plyn a držet na otáčkách max. výkonu. Tam kde obsluhy nutí držet se těhto zásad se ze zkušennosti tyhle problémy vyskytovaly. Já jsem taky zkoušel různé režimy ale buď to nejede nebo dostává motor kapky. Pokud jezdim v tahu, nepouštím ho pod 1800 ot a přes 2200 a nastavuju max 2300 ot a 10-12%. Spotřeba oleje okolo 5l/500 hodin. 924 má 11000 hodin.
Asi před 10 lety nám při školení JD taky tloukli do hlav dát plný knedlík a dotížit až na otáčky max. výkonu. Výsledek u našich JD 8400 byl několikanásobně zvýšená spotřeba oleje, praskající šrouby na výfukovém potrubí a u jednoho propálený dva písty, častější řazení se podepsalo na převodovkách.
chomyz   04.01.2011 17:45:39
to Václav: veelmi zajímavý názor z praxe, s tím ježděním "na plný plyn a řazením udržením motoru v oblasti minimální měrné spotřeby" jsme někteří odkojeni pěkných pár semestrůsmile nicméně vždy jsem byl přesvědčen že je to do značné míry teorie (byť při krátkodobém měření samozřejmě fungující)a ta ušetřená nafta nevyrovná tu podstatně dříve "uřazenou" převodovku a jak vidno u některých motorů to asi může být trochu problematické i pro ně... Samozřejmě nic proti využívání možností moderní techniky k úsporám, ale je třeba asi rozumná mírasmile Jinak mě celkem vzal ten počet převodovek a vstřik. čerpadel na traktoru s pouhými 6000 mth (a už se to tu nedávno objevilo), zvlášť na takovéto farmě, kde vůbec nepochybuji o příkladném vztahu k technice a technickému citu lidí s technikou pracujících. Mé dosavadní představy o "kvalitách" některých značek doznávají šokujících změn...
FarmaBlazek   04.01.2011 20:20:31
tak mi ho nepouštíme nad 2100 ot./min. O špatném nastavení bych hovořil v případě poruch obou traktorů ale u 920 je motor bez problémů. Přesně jak píše kolega Honza.S2 malej obsah a motor to nezvládá.
kuky    04.01.2011 20:50:15
for: FarmaBlažek
máte u 930 nahraný posledení software? nám ho z RCG do 930 vloni nahrávali
medulin   05.01.2011 08:28:03
Blážo na kolik ta oprava Varia přijde? Zdravim z Úročnice.
FarmaBlazek   05.01.2011 10:44:16
930 byla v garanci a na tu 920 to stálo okolo 250 tis.+dva dny práce. Vario se neopravuje ale vyměňuje. Co jsem tak slyšel tak je to levnější než oprava klasické převodovky nebo powershiftu..
medulin   05.01.2011 11:20:19
To je fakt servisak na JD řikal až to na mou mechanickou přijde at si připravim 200-300tis takže to Vario je ještě levny. Tak at ti to sloužismile
Honza.S2   05.01.2011 11:59:54
Výměnným fondem je to jednak levnější a druhak se celá převodovka rezebere a repasuje. Což by, přestože je na tom nula nic složitýho doma nebo v servisu trvalo déle. Dělají se tak i powershifty, zejména Funk nebo CNH. Jinak životnost Varia je cca 14tis. mth do běžné opravy která může ale nemusí být, nebo 18 tisíc do GO.
milda007   09.01.2011 15:49:53
Fend má motory MAN? já myslel MWM ale třeba jo
milda007   09.01.2011 15:50:00
Fend má motory MAN? já myslel MWM ale třeba jo
GTA   09.01.2011 15:59:17
Kdepak jsi to MWM viděl?
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0096402168273926.s