Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 26 lidí.
ferda   11.12.2008 18:18:36
do trinactky nalozi o dost min nez na tatru a kolik s tim jede? 30 km/h?do kopca tak 15 co?srovnat se to da a vsici to srovnavaj.ja su proti "kotoučkům" zaujatej protoze me zacinaj brat pracu a pritom za den odvezu skoro jednou tolik tun a to mam matesa!!!na vzdalenost 20km odvezu za den to sami co Mega 20+traktor kerej frčí 40km/h a za min nafty...
Zetor   11.12.2008 18:34:45
Za den to stejny co Mega 20? No tak to ale jedeš víckrát... Tak pak nevím s tou spotřebou... Spotřebu na 100km bude mít auto menší, ale ty těch kilometrů najedeš víc, protože musíš jet víckrát...
krajic   11.12.2008 18:51:06
to zetor:koukni na stránky ZDT a přečti si kolik má MEGA 20 užitečný zatížení..je to kolem 13ti tun. celková hmotnost je 20 smile
Zetor   11.12.2008 18:55:48
No a na Matesa dáš 13? Tak možná písku... Mates by měl bejt devítituna, ne?
téesák   11.12.2008 19:05:00
na matesa dáš stejně jako na megu 13, možná o něco mín, proč myslíš že tady zrušily trambusy? asi se jim to nevyplácelo tak nakoupily 6 forterr a asi 5 meg a ve žních jednu tahá cvx, a samozřejmě tatru s trambusem rači ani srovnávat nebudu a jestli si krajíci myslíš že se nakládá stejná váha jako je užitečná tak votom nic nevíš záleží co vezeš a senáž je samozřejmě lehčí než jiný materiály a kdyš vezeš třeba kamení tak tam narveš klidně i tech 20 tun ale záleží pak jak dlouho ten návěs vydrží a taky musíš trochu přidat koně..smile
Martin Hruška   11.12.2008 19:41:16
Doufám ,že někoho neurazím, Tyhle megy byly určitě řešením před 10 lety, ale dnes, kdy musíš o 50% a víc snižovat náklady je to trochu mimo. Korba má 4,6 m max. Jeden tandem 6,5 -7 m vezme to co 2-3 tyhle vozy a s dobrým traktorem se pohybuje daleko rychleji.

K Liazce a dopravě na 20 km. Traktory s 40-50 km rychlostí jsou vhodnou alternativou nákladní dopravě do 20 km. Musí mít ale vhodné nápravy a kola a především musí sedět nosnost a objem korby. V řadě podniků jevidět 250 k traktor s Mega 20 což je pro mně luxus. To může tahat u jiné značky 140-160 k traktor. Traktory 250 k jsou pro objemy 33 m3 na obilí a 44 m3 v senáži.tedy tridemy.
téesák   11.12.2008 19:59:38
no kdyš myslíš že je to lepší řešení a to ti neberu tak nám dej 2-3 tridemy a 250-300 koňový traktory my budem jedině rádi ale kdyš nejsou peníze tak nic nenaděláš, určitě se vyplatí tyhle agregace kdyš se cpou peníze do novejch traktorů, kombajnu a kejdovačů, bokužel ne značky annaburger ale zunhammer takže budem určitě utužovat víc neš tatry ale je to věc agronoů, mechanizátorů a hlavně se všecko točí kolem peněz
Martin Hruška   11.12.2008 20:17:30
Tady nejde o to, že výměnný systém Annaburger stojí 1,5 nebo 2 mil.Kč. v tom ten problém není. Důležité je to co tě stojí rozmetání 1 t hnoje nebo aplikace 1 m3 kejdy. když se s HTS 20.79 dá z den rozmetat 600 t, pak za pár dní s jedním rozmetadlem uděláš toco s 3-5 rozmetadly 20-let starými.
Za rozmetání se starou technikou dáš víc než s novou. problém je v tom, že si to jen 10% zákazníků umí spočítat.

U kolegy Hamsy byl jeden službař, který si koupil Schubfix a dělal v podniku službu při rozmetání hnoje. Na konci rozmetání v podniku zjistili, že je služba vyšla o 50% levněji než vlastní zastaralou technikou.

Když se podíváte na ty "galusky" co jezdí na tžených rozmetadlech, máte o 20-50% vetší spotřebu než velká kola na moderní technice. Vše je třeba vidět komplexně.

Ten samý problém řeším nyní u kejdy v oblasti aplikace do porostu. Z hlediska půdního tlaku je hranice jízdy v oblilí max.15 m3 .
téesák   11.12.2008 20:24:04
no právě že fotrery tahaj sečku 6m, 6ti řádek kukuřici, kejdovačku, 2eurotopy, eurohit, lis, sběráky, postřikovač a takovýhle malý stroje do kerejch sou silnější stroje zbytečný, něco jinýho by bylo kdyby za to bylo jen do dopravy nebo věčí stroje a hlavně plochy na kerejch by to mohlo jezdit sice máme přes 5000ha ale sou to malý pole, samá skála kde nemá traktor nad našich 230 koní žádnej smyslsmile a jesi si myslíš že za 5 meg a 6 forter koupíš 3 200-250ti konoví traktory a vozy tak to nevim jak to udělat možná tak dva traktory a dva vozy ale čim pak budeš tahat ty stroje kerý tahaj fortery, voni se koupily místo několika 120ek takže se nepočítalo s věčíma strojema a to by zase byla další investice, vono to neni tak jednoduchý koupíš mín silnějších a věčích ale musíš myslet na všechny práce a taky kde stim jezdit kdybysme měli 150ha pole tak je to uplně něco jinýho ale na tech0,5 -15 ha pole to nemá smysl leda kdyby byly rovný bez kamení stromů... prostě jenom čtverce jako někde u mělníka nebo na moravěsmile
Martin Hruška   11.12.2008 21:05:41
K rozmetadlu se záběrem 20-24 m. Na tento záběr máš jen jednu kolej, navíc s daleko menší hloubkou koleje. Studie Uni Soest ukazují ,že jeden 1cm hloubky koleje je srovnatelný se stoupáním 1 stupeň, 5 cm koleje = permanentní jízda do kopce!!!!!

Jedno rozmetadlo zvládne s nižší spotřebou udělat tu samou práci co 3-5 lidí se malými stroji.

K diskusi o malých vozech, svazích atd. Vedle 100 k traktorů existují taky 130-150 k traktory, na trhu jsou vozy jako Kampe BIg Body s korbou 5,5 m nebo 6 m a objemem v senáži 26-28 m3.

Když se podívám na obutí Megy 13, tak to je katastrofa z hlediska odporu , tlaku na půdu i průchodnosti. Na konci je to o spotřebě, která musí být relativně vysoká.

Můžu se zeptat, kolik tun senáže do Megy 13 dáváte a jakou spotřebu máte na hodinu nebo na 100 km?

Podnik, kde tato technika jezdí znám z doslechu a divím se jak to v tak velkém podniku může logisticky fungovat s touto technikou. zdá se mi ,že se trochu jedná o problém zaměstnání lidí na vesnici.
Zdenek Srytr   11.12.2008 21:42:36
Pánové,bavte se v rámci pravidel nebo své emoce ventilujte v rámci SZ.Pokud někteří z Vás své emoce nezvládají,budu muset tuto diskuzi ukončit.
Komentář JirkyCh mažu,je naprosto out
Lexion550   11.12.2008 21:46:52
Pro pana Hrušku: Psaní komentářů na FW raději vynechávám, ale tvoje argumenty a komentáře si čtu s velikým zájmem,vždycky se těším na to, jak z každého vedoucího a zemědělce, co nemá ve stáji ANNABURGER uděláš s prominutím blba. Každý nemá tolik peněz na stroje za X milionů a nemůže jít s dobou. České zemědělství je někde jinde, než jak se propaguje tady na FW, po polích se neprohání jen nejnovější technika, ale i stroje co pamatují naši otcové a mnoho podniků na nich stojí. Házet čísly je hezká věc, ale realita je vskutku jiná. Někde jsem na internetu jsem potkal reklamu, že u výměnného systému Annaburger zabere výměna nástavby 15 minut. Setkal jsem se s výměnou nástavby, ale trvala mnohonásobně delší dobu a zaměstnala několik chlapů. Čím budeš argumentovat teď? Byli to snad neschopní chlapi??
Zetor 6211   11.12.2008 21:55:21
Souhlasim S Lexion550Co ja bych za to dal mit takovouhle soupravu smile
arpad   11.12.2008 22:14:43
aj ja suhlasim s Lexion550, hoci aj v tom je niečo, čo hovorí Martin
ale bol by som zvedavý čo by ste povedali na to že minulý týždeň sme ťahali (Megu) s Challangerom 95 E smile
Martin x   11.12.2008 22:22:05
Pan Hruška pro mě není jenom Annaburger. Snaží se nám tady udávat důvody proč nakupovat novou techniku a už zde uváděl spoustu důvodů a výpočtů o její návratnosti. Jasně že spousta podniků na to nemá, tak ale stačí aspon staré návěsy vybavit lepší obutím a hned to bude o něco lepší a časem se třeba našetří i na nový návěs. Podle mě je toto hlavní věc na kterou pan Hruška poukazuje. A komentáře pana Hrušky se dají aspon číst a jsou vyvozovány z určitých podkladů a zkušeností. Určitě jsou lepší než komentáře typu tohle je nejlepší jenom proto že se mi to líbí. A to že propaguje annaburgery, proč by je neprosazoval když je jejich prodejcem. Kdyby vy jste byly prodejci určité značky tak by jste prosazovali jinou ?
Lexion550   11.12.2008 22:38:40
Kdyby byl prodejcem kdokoliv jiný, tak by určitě zapracovala cenzura a to prosazování by zde určitě nefungovalo jak v tomto případě, ale to je jiné téma. Já souhlasím s tím, že z komentářů pana Hrušky se dozvíme spoustu informací a výpočtů, taky je to k něčemu dobré. Ale i takový šikovný prodejce dokáže člověku ukázat tolik výpočtů, že i sebevětší "krám" dokáže být špička. Při takových debatách by se mělo více přihlížet k realitě a ta je z 90% úplně jiná, i když bohužel.
Martin   12.12.2008 08:48:48
No zajímalo by mě,jestli se tu ozvou nejací uživatele Annaburgeru a napíši jestli je to špatny stroj nebo ne . Koment typu "slyšel jsem že je to kram "v dnešní době nechavá hodně lidí z praxe v klidu a veři tomu jen ti co se v praxi moc nepohybují.

Tak prosím uživatele ,řidiče a jine PRAKTIKY co se dostavají do styku s temito navesy at napíšou sve nazory ,ale ne sem !

Poslední vec, tohle tema si přesuňte do fora ktere je k tomuto určene a tam plne vajadřete svoje nazory ,slušným zpusobem ,tady to timto komentem končím dal to už budu mazat ,prostě tu to na diskuzy není !smile
ferda   12.12.2008 16:49:52
Zetor.to vize ho predjizdim a to porad.spotrebu musis prepocitat na odvezene tuny.tech odvezem stejne ale ja za min nafty.on veze víc hmoty "naráz" a a ten trakturek s tema tunama co veze se dostane se spotrebou dost vysoko.....neni mezi nama rozdil 100 l to ne! ale 10-25l/den.
ferda   12.12.2008 17:03:54
tesak.tranbusi se ruši protoze maji svi za sebou..a kotoucky se kupuji kvuli tlaku prodejcu "kotoucku"kteri rozsirili tvrzeni ze nakladaky sou spatny(tlak na pudu atd)zalezi na obuti a kdyz mam pudu nachylnou k zhutneni tak kazdyho normalniho napadne ze auto neni to prave.silnicni dan-kdyz sem si ju rozpocital na ujete km tak me vyslo 3Kč/Km cos vratim na usporene nafte. na matesa dam stejne spis o kapicku vic nez ne megu 13(u nas fury vazime)traktor kerej jede 40-50..dobrý no a do kopca???10-15 ja 25-30 a to nemam turbo!!rovinka 75.....
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0067338943481445.s