Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 41 lidí.
hegi1   01.01.2008 17:01:26
4 kolový podvozek, to je to nejlepší co může být
Tomas1   01.01.2008 17:58:20
Ja si to taky myslím, a důvod je asi takový že když coufá k oji tak si to může lechce natočit, kdežto u 2 kolového to není taková srandasmile
Marek Němec   01.01.2008 18:03:25
máte pravdu je to kvuli lehké manipulaci s vozíkem a potom už i s lištou což u jednonápravového originálu to není možné u nás to mají snad všichnismile
orfik   01.01.2008 18:37:28
Ja si myslím Pánové ze své zkušenosti je lepší jednonápravový vozík ale asi je to věc zvyku ale při jízdě a couváni je leší originál claas, možná je to jen subektivní pocit, jinak fotky super . smile
Miro   01.01.2008 18:38:57
Jediná dobrá vec na tomto vozíku je že neskáče a nemláti plnou silou do závesu. To je asi tak všetko. Dobré vlastnosti mal len pri 516-tke (kužele, brzda, kopíroval kombajn). Ak je za niečím iným tak to nie je výhra. Musí sa buť predľžiť záves na kombajne (potom ale občas praskne náprava na čape keď to potlačí, odskúšané u kolegu (Maxi )smile , alebo predľžiť oje, vtedy si môžete nechať zdať o lahkej manipulácii, je to pekne ťažké až sa vystuží, vyskúšané doma smile . Lišta sa naň zhadzuje dobre, len taká ktorá má pokiaľ možno rovné dno (JD, Vario od Claasu a pod.) a zosilnený spodok vzadu aby sa dala zrovnať na čapy cúvaním, inak je to hodne zlé. Vozík je úzky oproti dvojkolke a nestabilný, hlavne keď sa viacej zalomí ojo, to sa tá točna pekne preklápa. Cúvanie samo o sebe je porod, hlavne pri dlhšom oji to potrebuje nehorázne placu (dvojkolku zaklinujete a otočíte aj ručne ale toto nie), zlatá 9 tona vlečka. Origo má aj nájazdovú brzdu, s tým to býva ešte veselejšie keď západka dobre nedrží smile , dobrá vec bola že po prípadnom odpojení a klesnutí oja sám zabrzdil smile čo po predlžení už nefunguje ). Pod prednou nápravou má nízku svetlosť (hlavne keď má ešte tie páky na brzdu) , hrne slamu pri prejazde cez riadok.
Marek Němec   01.01.2008 18:50:16
to miro: když je nikdo šikovný a upravý si ten vozík tak aby do něj pěkně lišta sedla tak to zase není takovej problém navíc u nás se nějak moc z lištama necouve a přes řádky se taky nejezdí protože se pokaždé nasazuje lišta na kraji pole kde je vysečený kousek menší mlátičkou a sláma je nadrcená takže bez problému a co jsem slyšel od kombajnérů tak samá chválasmile
Miro   01.01.2008 18:57:23
Každá nesadne, ak nemôžeš mať na vozíku len lyžinu (nejaké účko a pod.) ale musíš sa prispôsobiť tak lišta klzať nebude ani keď ju budeš akokoľvek prosiť, mám to na C510 a je to dobrá otrava, prerábali sme to už rôzne, aj znižovali ale stále to nie je ono a ver mi že za tie 4 roky sme takých prerábok už obzerali a nikto to nevymyslel.......
S tým cúvaním to je tak, až raz pôjdeš niekde do neznáma a zistí sa že neprejdeš až keď budeš niekde dobre napasovaný tak si na to spomenieš. Ak tam nebude na nom vzadu záves a niekde ochotný traktorista tak budeš spomínať aj všeličo a všelikoho..... smile
Jiri Rakus   01.01.2008 19:55:43
Lidi,není tovozík od E516? vypada uplně indenticky
Marek Němec   01.01.2008 19:59:34
to fortschritt:máš pravdu je to z fortschrittu neviděl jsem takovej od nikoho jinačíhosmile
Juro   01.01.2008 20:06:35
ja mam troj kolesový vozík a poviem vám že by som skorej bral dvojkolesový, pretože sa sním lepšie cúva ale zase trojkolesový a štvorkolesový vozík pri prejade zákrutou lepšie kopíruje kombajn, všetko má svoje pre a proti
hegi1   01.01.2008 21:30:59
Když jsem na jednonápravovém podvozku vozil lištu 7,6m, tak jsme za sezonu dělali v průměru 4 - 5 koleček, je pravda, že se s tím velice dobře couvalo a když jsme to předělali na 4 kolový, tak jsem z toho byl něšťastnej, ale za chvili si na to člověk zvykne, nehledě na to, že si s tim nemusíš tolik nadjíždět. Se 4 kolovým podvozkem se dá taky celkem solidně zacouvat když se to umí ( je to lepší couvání jak s traktorem) a s kolečkama no problemo. Jedině 4 kolovej.
Koloman   02.01.2008 18:05:16
Nič proti ale 516 mala 7,5 m lištu?
hegi1   02.01.2008 18:58:06
A už jsi někdy viděl 516 s dvoukolovým podvozkem? Já taky ne. Ta 7,6m lišta bude asi proto, že nebyla E 516.
frico8   02.01.2008 19:27:20
Aj u nas maju zo starej E-517 ky vozik a prerovil sa na NH CX 780 a je to dobre smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.005911111831665.s