Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop | |||||||||||
|
|||||||||||
farmweb@atlas.cz © Martin Rosta 2005-2024 |
|||||||||||
Tento server je housován v Datacentru Moravia | |||||||||||
Script vykonan za: 0.0030641555786133.s |
Otázku legislativy přesně vysvětlil Chomyz. Vývoj v dopravní technice za traktory i v oblasti traktorů za posledních 10 let udělal takový krok dopředu, že mu legislativa nestačí. Legislativa pokulhává.
Povolený tlak na nápravu je u tandemů 9 tun a u tridemů jen 8 tun. V Německu je podle vzdáleností náprav povoleno 9 a 10 tun a spodním závěsu s koulí nově již 4,5 tuny místo 3 t u nás.
Budu se asi opakovat, ale záleží na konkrétních podmínkách , ale tato kombinace je velice dobrá na silnici pro dopravu kejdy k samochodu.
Pokud jsem se zmiňoval v minulém vstupu o traktoru 190 k pak jsem myslel cisternu se třemi nápravami označenou jako HTS 24.27 o objemu 21 m3. Tato cisterna je speciál především na dopravu a tady to taky funguje ohledně legislativy. Navíc u cisteren neplatí že kejdy má vždy 1 m3= 1t.
Cisternu nemůžete přeložit jako u návěsu.
Uvidíme jak rychle se něco v legislativě změní. Už dva roky slyším informace o sbližování naší legislativy s tou v EU. Nic se zatím moc neděje.
Prosím kolegové nerozčilujte se , pravidla ,která jsou u nás a popsal je Chomyz jsou někdy na palici, ale to je řada jiných věcí v tomto státě.
Časem se to snad zlepší.