Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: NIKON CORPORATION NIKON D90, clona: f/4.5, ISO: 200, 1/30s, 29mm

alda   01.10.2011 12:09:05
Otázka na pana Hrušku:
Proč to nemá nekonečný pás a nemůže nějaký materiál prokluzovat a tím by nešel vysypat když by pás dojel na konecsmile
Jinak myšlenka je dobrásmile
neznalek   01.10.2011 12:54:30
rolovací asi proto, aby se zamezilo prokluzu pasu pod zatížením, což si myslim, že je jednoduchae a efektivní řešení, a pokud je tam navinuto pasu víc do rezervy, tak by stím snad problem nemusel být. Mě se tohle rešení vcelku zamlouvá smile
David Roudnicky   01.10.2011 14:09:21
Poreferovat by mohl uživatel Dušan slávista který s tímto vozem jezdil v silážích, pokud to budete chtít vědět napište mu soukromou zprávu..
Martin Hruška   01.10.2011 14:51:14
Tenhle typ stroje je trochu složitější než obyčejné návěsy firmy Krampe. Je zde více technikya elektroniky. Ovládání pásu je z dálkového ovladače, která si může vzít obsluha ven a ovládat vyprázdnění v automatickém režimu (otevře se zadní čelo a náklad vyjede) nebo jednotlivé funkce ovládat samostatně.

Tohle řešení pásu by mělo vydržet více než nekončitý pás. Na každé straně je pás navinut na buben.

Každopádně je Bandit zajímavý návěs s použitím pro specifické zákazníky, technickým vybavením a exkluzivitou řešení je ale cenově výše než běžné návěsy.
alda   01.10.2011 15:51:55
U vytlačného čela pustím posun a můžu jít ven a materiál mi posune celý traktor (pokud samozřejmě není zabržděn) ale tady musí traktorista dávat pozor a popojíždětsmile
Řešení je to zajímavé i mi se zamlouvá určitě tam nebude problém z netěsností.
Uvidíme jak to bude do budoucna se spolehlivostí a životnosti pásusmile
Martin Hruška   02.10.2011 08:50:11
Z videa, které jsem viděl na internetu je možno vysledovat, že s tímto vozem se taky nemusí popojíždět. Závisí jen na materiálu a podmínkách. U siláže a senáže je naopak lepší rozvrstvení hmoty.

Tenhle koncept je poměrně nový, takže uvidíme.
Honza   03.10.2011 10:35:02
Zajímalo by mě, jestli je nějak řešené očistění pásu od zbytků materiálu před namotáním na buben... Protože když si představím, že se tam párkrát přimotá pás spolu s nečistotami (zbytky senáže nebo siláže, které tam následně shnijou), mohlo by to práci celého mechanismu komplikovat, výhledově i snižovat jeho životnost....smile
Jano SK   03.10.2011 12:06:10
Honza: Po celej sirke pasu je skrabka, ktora cisti pas.

Co sa tyka zivotnosti pasu - co je asi najzakladnejsia otazka kazdeho zakaznika - vyrobca udava pevnost v tahu 250 ton, takze roztrhnut by to mal byt problem. Je to material, ktory sa pouziva v priemysle na dopravnikoch, zivotnost 5000 hodin prevadzky. 5000 hodin prevadzky pasu, nie hodin traktora..
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0025911331176758.s