Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoru vpravo
obr
Exif: NIKON CORPORATION NIKON D60, clona: f/5.6, ISO: 100, 1/320s, 85mm

Marek Němec   26.07.2011 21:18:29
Tenhle návěs koupili ? Nebo snad jen zkoušejí ?smile
deno   26.07.2011 21:56:57
tento model sa uz vyraba alebo este len pechadza skuskami? lebo na strankach som o nom nic nevidel
Zetor   26.07.2011 22:34:55
Zajímalo by mě, čím se liší od klasické Megy 25? Zda-li má také větší vzdálenost středů náprav, jako to má třeba Annaburger? Má to hydraulické odpružení oje, náprav? Ono naložit na to 35 tun je jedna věc, bezpečně to někam odvést zas druhá...
stenlynko   26.07.2011 22:48:39
ja si skôr myslím, že tak ako Mega 25 má CELKOVÚ hmotnosť 25t, tak tých 33 bude celková hmostnosť 33t, čiže 9t náves a 24t užitnočná hmotnosť. Ak to rozpočítame na nápravy a na tiahlo, tak to vychádza na 33t. A s tým odpružením by ma to taktiež zaujímalo a možno ešte skôr s riadením náprav, či je tam voľne riaditeľná, alebo nútene.
Tomyh   26.07.2011 22:55:47
K odpružení oje je použito listových per,náprava je odpružena parabolickými pery.
cendar   27.07.2011 10:02:31
Měl by to být ještě testovací kousek, u nás v okolí se taktéž nějakou dobu proháněl...
chomyz   27.07.2011 13:28:11
Hurá! Konečně normální tridem na standartní (německou) celkovou 33 (a nestandartní českou 27)...Větší rozvor trojnápravy tam bude s ohledem na legislativu určitě - pokud má opravdu technickou 33. smile
Sleipnir   27.07.2011 15:20:57
V místním podniku byla 2-osá i 3-osá verze na testech. Jak již bylo řečeno, odpružení náprav je klasicky pomocí listových per, stejně tak u oje neni zaznamenána změna. 2-osá verze by měla být 27t, 3-osá 33t, pokud si dobře vzpomínám. Korba je nižší, delší a nápravy jsou víc od sebe. V praxi jsem se setkal pouze s 2-osou verzí a návěs byl neskutečně vratký a nestabilní. Pokud mě paměť neklame, tak při vysypávání materiálu dokonce došlo k pokroucení šasí, ale nejsem si uplně jist. Osobně veliké zklamání
Jano SK   27.07.2011 19:32:13
Tandem 27 t ?? V EU je max. 10 ton/naprava, ak su od seba vzdialene viac ako 1.8 m, inak 9 ton na napravu. K tomu hmotnost na tazne zariadenie - u nas max.3 tony, v nemecku 4 t. To je dokopy max.24 ton.
chomyz   28.07.2011 07:48:32
to Jano SK: on má každý stát tak trochu "svoje" předpisy, předpokládal jsem, že pokud to opravdu měla být 27(?), tak pro francouzský trh, kde je povoleno v Evropě nevídaných 13t na nápravu a většina domácích výrobců tak nabízí i "velké" tandemy s celkovou 28 resp. 29t... Nevím, jestli tam není předepsaný i určitý rozměr či tlak v pneu, ale nikdy jsem nechápal, jak to ty 4 pneu zvládají, když "běžný" tandem s cca 23t celkové dává i CargoXbibkám nafoukaným na 4atm na silnici pěkně zabrat...smile
Miroslav Hladký (ZDT)   28.07.2011 10:42:32
Jedná se o jeden ze tří nových typů nosičů výměnných nástaveb firmy ZDT , které jsou v současné době v provozních zkouškách. Jedná se o tridem s nejvyšší technicky přípustnou hmotností 33t (27t na pozemních komunikacích) a dva tandemy 23t a 18t (21t a 18t na pozemních komunikacích). Použité pružení je mechanické nebo hydraulické. Rozvor je větší než u stávajících nosičů Mega. Objem korby u největšího typu 30m3 bez nástavků.
Sleipnir: O vratkosti víme – je způsobena nízkou torzní tuhostí nosiče. Důvodem takto nízké tuhosti byla snaha o co nejužší rám. Toto řešení jsme zavrhli a u výrobků dodávaných zákazníkům nebude. Tyto výrobky budou mít stabilitu odpovídající současné řadě. Řada zákazníků volá po co nejužším rámu, ale toto řešení není do našich podmínek nejvhodnější.
Sleipnir   28.07.2011 11:24:21
ZDT: Dobrý den,
díky za informace. Osobně mě velice zajímalo, co se v ZDT chystá v budoucnu za inovace. Hlavně co se týče alternativ za odpružení náprav pomocí listových per, popř také použití větších ráfků oproti stávajícím 22,5, řiditelnost náprav a podobně. Rád bych vás tímto poprosil o bližší info o tom, co na zákazníky může v budoucnu čekat. Díky za odpověď.
Miroslav Hladký (ZDT)   28.07.2011 12:24:44
Sleipnir: Mezi hlavními inovacemi firmy ZDT jsou právě tři nové zmiňované typy. Typy chceme v blízké budoucnosti začlenit do standardního výrobního programu, při zachované vzájemné kompatibility starých a nových výrobků tak, aby byla zachována zaměnitelnost nástaveb. V plánu je zapracování poznatků z vývoje do stávajících nosičů Mega a Grand Super, které zůstanou i nadále v prodeji. Z novinek, které firma ZDT v poslední době, možná trochu v tichosti, uvedla na trh je rozmetadlo chlévské mrvy RM vlastní konstrukce (bezpečnostní a jistící mechanismy a prostředky pro usnadnění práce obsluhy a údržby), které vychází z úspěšného typu MC.
Informace ke kolům a pružení: Odzkoušeli jsme novinku od firmy Mitas – AR02 650/26,5 – právě tyto pneumatiky a jejich šířka stály za požadavkem na úzký rám, pří zachování maximálního natočení řízených kol a maximální povolenou šířku nosiče. Ve vývoji je hydraulický systém, který zabraňuje vratkosti nosiče při použití úzkého rámu zároveň sloužící pro odstavení nástavby (jedná se, ale o vývoj a jeho funkčnost ukáže až praxe). Testujeme nucené řízení náprav. Ve výrobě je „nultá série“ hydraulicky odpruženého tridemu. Testujeme bogie na návěsech s vyšší nosností...
Miroslav Hladký (ZDT)   28.07.2011 12:29:37
Právě hydraulicky odpružený tridem (Mega 330 + 30m3 vanová korba ) bude s největší pravděpodobností k vidění koncem srpna na výstavě Země Živitelka na našem stánku.
Sleipnir   28.07.2011 12:50:44
ZDT: A co se týče odpružení oje, bude v nabídce hydraulické odpružení? Před určitou dobou se na trhu objevila novinky MEGA 20-PP s výtlačým čelem. Zajímalo by mě, jak se tento produkt chytl a jestli jeho výroba stále pokračuje, protože není moc k vidění, případně, kam směřuje jeho hlavní odbyt. Chystáte i verzi tridem? Případně jestli váš sortiment rozšíří i např. čistě senážní vozy typu Annaburger 2X.03, s řetětovými dopravníky na podlaze pro vyprazdnění materiálu, nebo jiné další produkty, které prozatím nenabízíte. Nebo vývoj v ZDT dnes směřuje hlavně k právě zmiňovanému dopravnímu systému Mega?
mischicka   28.07.2011 15:34:31
-> ZDT: Taky děkuji za info, celou debatu sleduji a jsem mile překvapen, že se věnujete i webům, jako je tenhle a reagujete na diskuze zdesmile
Miroslav Hladký (ZDT)   29.07.2011 08:32:08
Sleipnir: K odpružení: v budoucnu s největší pravděpodobností ano. Zatím ale není velké množství zákazníků, kteří toto požadují. Výtlačné čelo: produkt se nechytil, nehodlali jsme jej nabízet s příslušenstvím (např. rozmetadlo jako Fliegel) a nejsem si úplně jistý, jestli by to tomuto výrobku vůbec pomohlo. Má velmi specifickou skupinu zákazníků (hlavně s nízkými stropy). Výrobek sice v ceníku není, ale je schválený k provozu po pozemních komunikacích a jsme schopni jej vyrobit v modifikaci pro jakýkoli z našich nosičů Mega.
Miroslav Hladký (ZDT)   29.07.2011 08:39:41
Sleipnir: Senážní vozy v plánu vývoje nemáme. Do budoucna chystáme vlastní řešení překládacího vozu (rok 2012 spíš 2013), ale jak píšete - vývoj v současné době směřuje hlavně do oblasti nosičů výměnných nástaveb Mega. Zkoušíme nové materiály, konstrukční a výrobní postupy. Investujeme do zkvalitnění výroby (dnes hlavně do oblasti předpovrchové a povrchové úpravy)...
Miroslav Hladký (ZDT)   29.07.2011 08:47:40
Dovolil jsem si přesunout diskuzi do fora: http://forum.farmweb.cz/viewtopic.php?f=122&t=5099&start=0
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.013458013534546.s