Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: NIKON CORPORATION NIKON D7100, clona: f/8.0, ISO: 100, 1/250s, 18mm


Tuto fotografii hodnotilo 1 lidí.
neznalek   20.08.2015 21:27:38
v tomhle konkretnim kousku jsem se svezl a musim se zeptat. To jsou všechny pásáky této koncepce uskákané jako 70ka Zetor na přehuštěnejch kolech? Nemám s čím porovnat a popravdě mi to dost zklamalo
GTA   20.08.2015 21:48:09
Osobně mám zkušenost s MT 765B a 865C a podobný dojem nemám. Ale tuším, že tyto dvě značky nemají totožnou konstrukci podvozku resp. odpružení.
VonVagel   20.08.2015 21:49:37
Quadratrac luxus svezení:)
Janis T.   20.08.2015 21:59:10
Tenhle skáče ale ty větší třeba 9R, tak ten tak neskáče
karanice   20.08.2015 22:09:36
Myslím, že JD nenabízí odpružené kladky, kdežto Challenger ano, takže by tam ten komfort mohl být trošku lepší.
Matous 7   20.08.2015 22:58:47
Bohužel musím říct že po třech sezonách na tomhle traktoru jsem rád když můžu jed s čimkoliv jiným a dát odpočinout celému tělu smile
Honza.S2   21.08.2015 13:04:36
Karanice: John Deere jako jediný výrobce nenabízí u pásových traktorů odpružené rolny ale má odpružené tělo traktoru měchy pod motorem. Jinak Case IH, Challenger a Versatile mají odpružené rolny.
Matouš: S tím překladačem a hnojením co s tím děláte musí být fakt nezáviděníhodné v tom vydržet.
Jinak na fotkách je vidět že nechávají slámu - lisujete si ji sami nebo službou? Tam zřejmě nejde udělat systém CTF...
Matous 7   21.08.2015 13:16:49
Honza.S2: Sláma se dělá službou tady jde CTF stranou
myhal7800   22.08.2015 19:01:35
quadtrac kostitřask jezdím s novým 620tkou
pepakucera14   23.08.2015 12:26:48
Taky mne ta sláma zajímala, při CTF jsem to tipoval na sběrací vozy nebo lis na hranaté balíky s akumulačním vozíkem.
Matous 7   23.08.2015 12:38:53
myhal7800: Myslel jsem si, že quadtrac je pohodlnej
VonVagel   23.08.2015 12:55:25
Taky že je!
Honza.S2   23.08.2015 13:32:19
Asi mě nebudete věřit, protože jsem zapsanej jako "anticaseista" ale Quadtrac je z pásáků nejpohodlnější a nejkomfortnější a nejpohodlnější. Samzřejmě že staré 450ky měly kabinu na silentblocích a to byl trochu kostitřas. Nové 600 mají kabinu na měchách a odpružené středové rolnysmile
Matous: Záda by tě tam určitě nebolela, věřím že by sis v kabině připadal jako v lázních.
Matous 7   23.08.2015 17:57:15
To jsem u JD nepochopil proč je kabina na silentblocich stejně jako Zetor 7745 s kterým jsem jezdil předtím komfort jízdy asi tak porovnatelný neli horšísmile. A nikdo mi nevěří že pásák může být takovej kostitřas
Honza.S2   23.08.2015 21:51:15
Když nejsou u pásového podvozku nijak odpruženy středové rolny, vše běží natvrdo, nikde nic netlumí nerovnosti a otřesy. Na rozdíl pneumatiky u koláků mají tlumící schopnost v tom případě víc ale zase menší styčnou plochu, takže dojde k rozskákání.
Kdo má odpružené části podvozků u pásáků je na tom lépe, optimální i odpružená kabina. Co se týče těch menších dvojpásáků, nechci se k tomu nijak vyjadřovat, ale musí to být někdy i očistec při zatáčení nebo hrbatém poli, při aktivní GPS navigaci ve svahu.
V tomto je čtyřpásák lepší i když jsme řešili také aktivitu při zatáčení což jsem vyladil nastavením agresivity zatáčení a v tahu již není znát ani pohyb kloubu. Jinak náznaky otřesů tam jsou při přejezdu po podrýváku napříč původnímu směru nebo přejezd odvodňovací strouhy ale zas tak kostitřaska to není smile
Jancase   25.08.2015 17:34:10
Pokud je Quadtrac kostitřas tak dělat s ním rozhodně není práce pro slečinky ..smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0057439804077148.s