Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: Panasonic DMC-FS35, clona: f/3.3, ISO: 100, 1/1000s


Tuto fotografii hodnotilo 5 lidí.
Floyd   23.09.2013 13:36:13
Plný návěs se zvednutou nápravou? Může někdo vysvětlit proč?
Fastrac3220   23.09.2013 14:03:10
Já si třeba nápravu zvedám v místech kde je na vytočení potřebnej každej cm a nebo v místech kde je hnusná rozbitá cesta.

Jinak moc pěkná galerka, takhle jezdit by se mi taky líbilo, to lítání po unii už mě moc neba
Zetor   23.09.2013 14:12:15
Jestli se mu to spouští podle zatížení, tak ta siláž není dostatečně těžká na to, aby se ta náprava spustila...
Martin Molva   23.09.2013 15:28:47
Taky jsem se nad tím pozastavil a myslím si to stejný co Zetor, patrně má automatický spouštění dle zatížení.
Pája   23.09.2013 16:48:15
Zvedání nápravy je podle zatížení. Už si moc nepamatuji, jak to bylo na starších návěsech, teď se vše nastavuje přes EBS, a je tam snad "milion" možností nastavení. Osobně mám nastaveno spuštění nápravy při 17 tunách nákladu . Při každém vypnutí klíčku samozřejmě taky spadne, a mám ještě nastaveno opětovné zvednutí až po dosažení 5 km/h. Když potřebuji, tak si ji můžu kdykoli spustit tlačítkem na palubovce. A je nesmysl si při nedostatku místa nápravu zvedat, ale spíš spustit. Tím, že se náprava zvedne, tak se návěs jakoby prodlouží, protože se posune místo, okolo kterého se otáčí .
Fastrac3220   23.09.2013 18:20:23
Trošku sem se unáhlil a k této fotce to moc nepatří no smile Se sklopkou jsem jezdil jen po zem. podnicích (na pole ne) a někde to občas stálo za to kde byly budovy a zídky stavěny v době kdy byly stroje tak nějak menší. Dám příklad: Vezl jsem siláž do podniku kde bylo opravdu málo místa. Vytočit se mezi kravínama a naštelovat se na jámu která byla za rohem znamenalo se kolem kravína zlomit a +- zastavit kdy nápravy návěsu míjely roh kravína, nápravu zvednout a pomalu to protahovat. Měl jsem starýho STASe a dělal jsem to teda hlavně kvůli konstrukci jeho podvozku kterej se kroutil, vrzal a kolům, hlavně pneumatikám se takový manévrování se všema třema nápravama moc nelíbilo a když se první zvedla tak to bylo o poznání lepší. Při takovýmto manévrování se mi zvedlá náprava osvědčila a obzvlášť v kombinaci s rozbitou cestou. A takových situací bylo více, nájezdy pod sila, násypky, vjezdy do malých hal a lámání se na prasáka někde kolem sloupů, apod. Ale vše záleží na situaci.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0044538974761963.s